معرفی بهترین و جالب ترین اپلیکیشن های سلفی برای اندروید و ios

بهترین اپلیکیشن های عکس سلفی برای سیستم عامل اندروید و ios

معرفی بهترین و جالب ترین اپلیکیشن های سلفی برای اندروید و ios

اپلیکیشن های سلفی با افکت های کارتونی و انیمیشنی بسیار پر طرفدار شده اند، در این میان این استقبال مخاطبان از اپلیکیشن های سلفی باعث شده تا نمونه های بی کیفیتی زیادی در بازار اپلیکیشن ها رشد کند، در این جا ما به بررسی بهترین اپلیکیشن های سلفی برای اندروید و iOS می پردازیم.

امروز کمتر کسی پیدا می شود که عکس سلفی را دوست نداشته باشد، عکس های سلفی این روزها یکی از موضوعات مورد علاقه کاربران گوشی های هوشمند است و در این زمینه اپلیکیشن های بسیار زیادی وجود دارد. در میان اپلیکیشن های ساده سلفی، اپلیکیشن هایی وجود دارد که حالت های انیمیشنی و کارتونی بسیار زیبایی دارد که مخاطب با انتخاب آن ها می تواند خود را شبیه به یکی از شخصیت های کارتونی موجود در اپلیکیشن در بیاورد. در این جا ما به بررسی بهترین اپلیکیشن های موجود در بازار اپلیکیشن ها می پردازیم.

اپلیکیشن YouCam Perfect

اپلیکیشن YouCam Perfect یکی از بهترین اپلیکیشن های سلفی است که دارای حالت هایی شامل تلطیف کردن پوست صورت، تغییر دادن رنگ چشم ها، از بین بردن جوش ها و چین و چروک های صورت و لاغر کردن فرم صورت است. این اپلیکیشن هم چنین دارای فریم ها، استیکرها و حالت های مختلفی برای زیباتر کردن عکس است. علاوه بر قابلیت های اشاره شده اپلیکیشن YouCam Perfect دارای افکت بزرگ تر کردن چشم ها است که با ایجاد کردن برقی در چشم کاربر به زیبا تر شدن عکس کمک می کند.

یکی دیگر از قابلیت های عکاسی این اپلیکیشن، ویرایش عکس در حالت تمام قد است که کاربر می تواند با لاغر تر کردن اجزای بدن عکس خود را ویرایش کند، در مواردی که وجود عناصر مزاحم در پس زمینه عکس شما را خراب کرده است به راحتی می توانید این عناصر را حذف کنید. اپلیکیشن YouCam Perfect امکان برقراری ارتباط با فیس بوک، اینستاگرام و شبکه های اجتماعی دیگر را نیز دارد و کاربر به راحتی می تواند بعد از گرفتن عکس خود، عکس را به صورت مستقیم در صفحه های اجتماعی به اشتراک بگذارد. اپلیکیشن YouCam Perfect برای اندروید و iOS عرضه شده است.

معرفی بهترین و جالب ترین اپلیکیشن های سلفی برای اندروید و ios

اپلیکیشن B612

اپلیکیشن B612 یکی از اپلیکیشن های خوب عکاسی سلفی است که دارای ۲۵ فیلتر برای عکاسی سلفی است. علاوه بر این فیلتر ها در این اپلیکیشن ها شاهد استیکر ها، انیمیشن های سه بعدی، قاب ها و حالت فیلم برداری ۱۵ ثانیه ای هستیم. اپلیکیشن B612 دارای قابلیت تایمر نیز می باشد و این اپلیکیشن نیز قابلیت اتصال مستقیم به شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر و اینستاگرام دارد. اپلیکیشن B612 برای اندروید و iOS عرضه شده است.

معرفی بهترین و جالب ترین اپلیکیشن های سلفی برای اندروید و ios

اپلیکیشن Retrica

Retrica یکی از اپلیکیشن های قوی در زمینه فیلتر است. Retrica دارای ۱۲۰ فیلتر است و علاوه بر عکاسی شما با استفاده از آن می توانید فیلم برداری نیز انجام دهید. یکی از ویژگی های بسیار خوب Retrica امکان عکاسی در چند فریم جداگانه است که در آخر اپلیکیشن این فریم های عکس را در کنار یکدیگر قرار می دهد و یک عکس کلی به شما ارائه می دهد. Retrica نیز مانند تمام اپلیکیشن های این لیست قابلیت اتصال مستقیم به شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام را دارد.

معرفی بهترین و جالب ترین اپلیکیشن های سلفی برای اندروید و ios

اپلیکیشن Cymera

اپلیکیشن Cymera یکی از اپلیکیشن های بسیار خوب در زمینه سلفی است که دارای فیلتر های بسیار متنوعی است و هم چنین دارای ۷ حالت لنز دوربین متفاوت است. اپلیکیشن Cymera نیز دارای حالت هایی برای ویرایش تغییر رنگ مو، چشم و در کل ویژگی های ظاهری است. اپلیکیشن Cymera دارای ۲۰۰ رنگ موی متفاوت است که کاربران به راحتی می توانند از آن ها استفاده کنند. علاوه بر تغییر ویژگی های ظاهری کاربران این اپلیکیشن می توانند حالت هایی از عکس مانند نورپردازی، کنتراست، اندازه عکس را نیز تغییر دهند. اپلیکیشن Cymera قرمزی چشم در عکس را نیز برطرف می کند. اپلیکیشن Cymera حالت هایی برای عکاسی از حیوانات و بامزه کردن صورت آن ها نیز دارد. این اپلیکیشن دارای قابلیت اضافه کردن قاب، نوشته و تصویر را نیز دارد. اپلیکیشن Cymera برای اندروید و iOS قابل استفاده است.

معرفی بهترین و جالب ترین اپلیکیشن های سلفی برای اندروید و ios

اپلیکیشن SNOW

SNOW یکی از بهترین اپلیکیشن های عکاسی و فیلم برداری سلفی است که دارای فیلترهای بسیار متنوعی است. با استفاده از این اپلیکیشن شما می توانید فیلم های کم حجم GIF با حالت های بسیار متنوعی بسازید. این اپلیکیشن، یکی از برنامه های بسیار خوب است که مانند اینستاگرام دارای قابلیت آپلودکردن استوری است و استوری ها به مدت ۴۸ ساعت بر روی پروفایل شما در این نرم افزار قرار می گیرد و قابلیتی شبیه به اینستاگرام دارد.SNOW برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS ارائه شده است.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه