مصاحبه با امیرحسین رستمی به بهانه سریال پادری

تاريخ : 26 خرداد

مصاحبه با امیرحسین رستمی به بهانه سریال پادری را در ادامه می خوانید

مصاحبه با امیرحسین رستمی به بهانه سریال پادری, پورتال خبری فرهنگی گهر

امیـــرحسیـن رستمی گفت: در سریال پادری نه اتفاقات عجیب و غریبی رخ می‌دهد و نه پروداکشن و جلوه‌های ویژه خارق العاده ای وجود دارد، بلکه ما در این مجموعه زندگی می‌کنیم.

«امیرحسین رستمی» بازیگر مجموعه تلویزیونی پادری گفت: این سریال در ادامه روند داستانی سریال دودکش ساخته شد و قصه به نوعی دنباله روی دودکش است در فضایی جدید. پس از دعوت محمدحسین لطیفی از گروه بازیگری دودکش برای ساخت فصل دوم این سریال، همه گروه تصمیم گرفتیم که نام اثر به پادری تغییر نام دهد.

وی افزود: یکی از دشواری‌های این مجموعه این بود که ما در این فصل برزو نیک نژاد نگارنده دودکش را بعنوان نویسنده همراه نداشتیم و این مساله کار را مقداری برای کوروش نریمانی نویسنده پادری سخت کرد. چرا که کوروش باید وارد جهانی می‌شد که خودش خالق آن نبود، تنها تکیه و آرامشی که این نویسنده داشت، این بود که آقای لطیفی کارگردان هر دو فصل بود. بعد از جلساتی که کارگردان با کوروش نریمانی داشت، ضمن معرفی تک تک بازیگران و کاراکترها، او آرام آرام وارد دنیای دودکش و پادری شد.

بهروز پادری در ادامه با قیاس کردن عوامل دودکش و پادری به تیم فوتبال رئال مادرید، گفت: بازیگران این سریال باچشمان بسته بهم پاس می دهند، چرا که یکدیگر را به خوبی و در موقعیت های گوناگون می شناسند. وقتی یک پلان گرفته می‌شود، من و هومن برق نورد از صورت آقای لطیفی می فهمیم از پلان راضی هست یا دوباره باید ضبط شود و اصلا نیازی نیست که کارگردان به ما بگوید بچه ها یه بار دیگه میگیریم.

رستمی افزود: مثلا من و هومن بازی هم را می‌خوانیم و به اصطلاح چشم بسته با هم بازی می‌کنیم، یک سکانس‌هایی من می‌دانم اگر جمله ای بگویم، به بازی هومن صدمه می خورد و بالعکس و همینطور درباره بهنام تشکر. الان دیگر تیم دودکش یک تیم کامل و جذابی هست که حتی می تواند به روی صحنه تئاتر هم برود و الان ما داریم آقای لطیفی را وسوسه می کنیم تا این اتفاق بیافتد. چرا که گروه پادری این ظرفیت را دارد تا در صحنه تئاتر هم تماشاگر را بخنداند.

بازیگر سریال «آخرین بازی» با تاکید بر این که پادری پتانسیل آن را دارد که در آینده فصل‌های دیگر آن هم ساخته شود، اظهار داشت: در سریال پادری نه اتفاقات عجیب و غریبی رخ می‌دهد و نه پروداکشن و جلوه‌های ویژه خارق العاده ای وجود دارد، بلکه ما در این مجموعه زندگی می‌کنیم و اگر این تیم کنار هم باشند، ما می‌توانیم این مجموعه را تا سال‌ها ادامه بدهیم بدون این که برای بیننده یکنواخت شود.

امیرحسین رستمی درباره بازخورد مردم و اطرافیانش درباره پادری نیز گفت: من سریال‌های خوب و موفق زیاد داشتم و اگر احساس کنم در سریالی بازی کنم که به قول معروف نگیرد، بازی نمی‌کنم. در طول دوران بازیگری‌ام یک یا دو مجموعه بود که موفق نبوده. بطور مثال من گمان می‌کردم در سریال شمس العماره اوج فید بک و رضایت را از مردم گرفتم.

چرا که فکر می کردم مثل این استقبال دیگر اتفاق نخواهد افتاد، ولی در سریال دودکش تمام محاسباتم به هم ریخت. اگر شمس العماره با یک طیف جامعه ارتباط برقرار کرده بود، دودکش با تمام طبقات جامعه ارتباط گرفته بود. او یادآور شد: یکی دو شب پیش در حال پیاده روی بودم که تعدادی از پرسنل محترم شهرداری که مشغول کار بودند وقتی من را دیدند از خودرو پیاده می‌شدند و با من عکس می‌گرفتند، اتفاقی که سر دودکش هم افتاد و این دلیلی ندارد، جز این که پادری عین زندگی مردم است و بیننده چیز عجیبی در آن نمی‌بیند. داستان پادری چون داستان زندگی ایرانی است، به اندازه تمام اتفاقاتی که برای مردم ایران هر روز رخ می‌دهد، کشش دارد که ادامه پیدا کند.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي