مزايده توپ دربي به نفع زلزله زدگان آذربايجان

سايت رسمي فدراسيون فوتبال نوشت: محسن ترکي از انجام مزايده براي فروش توپ دربي 75 ديدار به منظور کمک به زلزله زدگان شمال غرب کشور خبر داد.
ترکي در اين باره گفت: با توجه به زلزله اخيري که پيش آمده و عزمي که جامعه ورزش براي کمک به آسيب ديدگان داشت ما هم به عنوان نماينده جامعه داوري مي‌خواهيم قدمي هر چند کوچک در اين راه برداريم. به همين دليل تصميم گرفته ايم که توپ بازي استقلال و پرسپوليس را به مزايده بگذاريم.

مزايده توپ دربي به نفع زلزله زدگان آذربايجان

ترکي در ادامه گفت: قبل از اينکه درباره نحوه مزايده حرف بزنم، مي‌خواهم به نکات مهمي اشاره کنم. اينکه در 75 دربي گذشته، اين اولين بار است که روي توپ بازي لوگوهاي دو تيم و تاريخ دربي حک مي‌شود. عرف است که داوران هر مسابقه مهم چه داخلي و چه بين‌المللي توپ بازي را به عنوان يادگار نگاه مي‌دارند و آن را آلبوم افتخارات و کلکسيون ورزشي شان قرار مي‌دهند.به همين دليل من به ذهنم رسيد با توجه به علاقمندان ويژه اي که دربي بزرگ تهران چه در داخل و چه در خارج از کشور دارد، توپ اين بازي مهم را که منقوش به لوگوهاي دو باشگاه است را براي همه کساني که مي‌خواهند توپ دربي 75 را به يادگار داشته باشند به مزايده بگذارم.

 

اميدوارم رسانه‌ها هم از اين ماجرا استقبال کنند و با پوشش اخبار مربوط به اين مزايده مثل هميشه نقشي مهم داشته باشند. ترکي در پايان گفت: تيم داوري دربي 75 به کسي که برنده اين مزايده شود لباس داور وسط به همراه امضاي بنده، کامراني فر و سخندان را به عنوان هديه اهدا خواهد کرد. اميداورام اين عمل خيرخواهانه تيم داوري دربي 75 مورد توجه قرار گيرد و توپ دربي با قيمت قابل توجهي براي کمک به زلزله زدگان به فروش برسد. زمان و مکان مزايده از طريق سايت رسمي فدراسيون فوتبال اعلام خواهد شد.

 
توضيح: کليه عزيزاني که مي‌خواهند در اين امر خيرخواهانه مشارکت کنند، تا تاريخ 16 شهريور مهلت دارند پيشنهادات خود را به همراه قيمت پيشنهاديشان و شماره تماس را به آدرس ايميل public@ffiri.ir ارسال کنند. زمان و مکان مزايده از طريق سايت رسمي فدراسيون فوتبال اعلام خواهد شد.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه