روشهای طبیعی برای مراقبت از لب های زیبا

تاريخ : 17 دی

مراقبت از لب ها برای خیلی از افراد مخصوصا خانم ها بسیار مهم می باشد ، در این مقاله روشهای طبیعی برای مراقبت از لب های زیبای شما را توضیح خواهیم داد

در مورد مراقبت از لب ، باید قاطعانه به این گفته اعتقاد داشته باشید: “پیشگیری بهتر از درمان است!” اما زمان لازم است تا نتایج قابل رویت باشد و در ضمن ، باید با دردی که مشکلات لب ایجاد می کند ، کنار بیایید.

روشهای طبیعی برای مراقبت از لب های زیبا, پورتال خبری فرهنگی گهر

در اینجا چند نکته ساده وجود دارد که به شما در مراقبت از لب ها کمک می کند:

۱. زیاد به لبهایتان دست نزنید و یا به آنها زبان نزنید

لب ها به دلیل ظرافت هیچ گونه محافظتی از خود ندارند ، به این معنی که هر بار که آنها را لمس کنید و یا زبان بزنید ، مستقیماً تحت تأثیر قرار می گیرند. ضروری است که شما کاری نکنید که باعث آسیب رساندن به لب ها شود.

به هیچ وجه به لبهای خود زبان نزنید. ممکن است برای لحظه ای احساس خوبی داشته باشد و همچنین برای لبهای شما آبرسان باشد. اما هنگامی که بزاق روی لب تبخیر شود ، لبها را بسیار خشک می کند.

۲. برنامه رژیم غذایی سالمی را پیش بگیرید

رژیم غذایی مناسب نه فقط برای پوست بلکه حتی برای لب شما ضروری است.ویتامین ها و سایر مواد مغذی به طور مستقیم بر وضعیت لب شما منعکس می شوند. ضروری است که برای داشتن لب های زیبا بایست رژیم غذایی خوب و سالمی داشته باشید.

۳. با نوشیدن مقدار زیادی آب هیدراته بمانید

وقتی از لب های سالم و زیبا صحبت می کنید ، آبرسانی به لب نکته بسیار مهمی می باشد. دقیقاً همانطور که پوست شما باید از داخل مرطوب باشد ، لب ها هم دقیقا به همین شکل می باشد.

۴. پاک کردن آرایش

لب های شما نیاز دارند نفس بکشند ، همیشه بایست آرایش خود را به موقع پاک کنید و این فرصت را به لب های خود بدهید تا نفس تازه ای بکشند.

روشهای طبیعی برای مراقبت از لب های زیبا, پورتال خبری فرهنگی گهر

۵. شب لب های خود را مرطوب نگه دارید

در حالی که موقع بیداری امکان خشک شدن لب ها وجود دارد ، در موقع خواب این امکان بسیار بیشتر می باشد. پس باید موقع خواب با یک مرطوب کننده مناسب لب ، لبهای خود را مرطوب کنید.

۶. لب های خود را ماساژ دهید

می توانید هر روز حدود ۵ دقیقه از روغنهای مغذی برای ماساژ لبهای خود استفاده کنید.این عمل باعث می شود گردش خون در لب شما بهبود یابد و اطمینان حاصل شود که آنها مواد مغذی مورد نیاز را دریافت می کنند.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي