محمود شهریاری در شبکه 2 با فیتیله ای ها

سری جدید برنامه «فیتیله‌ای‌ها» از بهمن ماه از شبکه دو شروع می‌شود. محمود شهریاری اجرای این برنامه را در کنار محمد مسلمی، علی فروتن و حمید گلی به‌عهده دارد.

محمد مسلمی، کارگردان و بازیگر فیتیله‌ای‌ها درباره سری جدید این برنامه گفت: سری جدید برنامه فیتیله‌ای‌ها از بهمن‌ماه آغاز می‌شود. در سری جدید تصمیم داریم کودک را در کنار خانواده بیشتر نشان دهیم. بنابراین در ده سالگی فیتیله روی این موضوع به شکل حرفه‌ای کار کرده‌ایم تا برنامه از محتوای خوبی برخوردار باشد.

وی افزود: در سری جدید علاوه بر این‌که قصد داریم فرم برنامه را کاملا تغییر دهیم، تلاش می‌کنیم تا برنامه به لحاظ زیباشناسی و محتوا هم جذابیت‌های لازم را برای مخاطبان داشته باشد.

 

محمود شهریاری در شبکه 2 با فیتیله ای ها, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

مسلمی درباره انتخاب محمود شهریاری به عنوان مجری جدید برنامه فیتیله‌ای‌ها گفت: با توجه به این‌که محوریت برنامه کودک و خانواده‌ است، بنابراین تصمیم گرفتیم یک مجری محبوب در برنامه داشته باشیم که برای خانواده‌ها هم دوست‌داشتنی باشد. به همین دلیل محمود شهریاری را به برنامه دعوت کردیم.

وی ادامه داد: سری جدید این برنامه شامل بخش‌های متنوعی برای کودکان، نوجوانان و خانواده‌هاست. بزودی در نشست خبری با حضور علی زارعان، مدیر گروه خردسال و کودک شبکه دو این بخش‌ها را اعلام می‌کنیم. امیدواریم با حمایت شبکه بتوانیم یک برنامه شاد برای خانواده‌ها بویژه کودکان و نوجوانان تولید و پخش کنیم.

منابع: شبكه ايران ، جام جم

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر گهر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي