محمد بنا به کشتی فرنگی سلام کرد

دسته بندي : ⚽ ورزش,اخبار ورزشی
تاريخ : 5 مهر

محمد بنا که در المپیک لندن قهرمان کشتی فرنگی شد مجددا به تشک کشتی بازگشت

محمد بنا به کشتی فرنگی سلام کرد, پورتال خبری فرهنگی گهر

محمد بنا که در المپیک گذشته با تیم ملی کشتی فرنگی صاحب ۳ مدال طلا شده بود، بعد از المپیک ۲۰۱۲ لندن از تیم ملی کشتی فرنگی جدا شد و علیرغم درخواست فدراسیون حاضر به ادامه همکاری نشد و در غیاب او نفراتی مثل حسن بابک، احد پازاچ، سیم‎خواه و … هدایت کشتی فرنگی را عهده دار بودند. در مسابقات امسال قهرمانی جهان تیم ملی کشتی فرنگی صاحب تنها یک نقره و ۲ برنز شد و از روزهای خوب خود فاصله گرفت.

افت کشتی فرنگی به اضافه اتفاقات ناخوشایند در سال های اخیر مثل دوپینگ قهرمانان جهان و حوادثی که برای سوریان رخ داد، بازگشت بنا را لازم نشان داده و با توجه به این مساله رسول خادم که خود روی کشتی آزاد اشراف کاملی دارد، قصد دارد بنا را برای موفقیت بیشتر در المپیک و استفاده از تمام ظرفیت های کشتی فرنگی و استعدادهایش به کادرفنی فرابخواند.

در المپیک ۲۰۱۲ لندن تحت هدایت بنا تیم ملی کشتی فرنگی توسط سوریان، امید نوروزی و قاسم رضایی ۳ مدال خوشرنگ طلا شد. بنا در حال حاضر در فدراسیون کشتی بسر می برد و برنامه های خود را تسلیم رسول خادم کرده است اما اینطور که به نظر می آید مذاکرات بین این ۲ چهره بزرگ کشتی ایران انجام شده و کار بازگشت بنا را باید تمام شده دانست. با حضور او، تیم کشتی فرنگی که چهره های بااستعدادی را در بطن خود دارد، باز هم می تواند به درخشش در المپیک امیدوار باشد. بنا، در دو سال گذشته از تیم ملی کشتی فرنگی دور بوده و با انرژی کافی به سمت خود بازمی گردد.

 

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي