مجری زن شبکه من و تو همجنس گرایی اش را علنی کرد

تاريخ : 4 شهریور

جزییات خبر علنی شدن همچنس گرایی مجری زن شبکه من و تو را در ادامه همین مطلب می توانید بخوانید.

مجری زن شبکه من و تو همجنس گرایی اش را علنی کرد, پورتال خبری فرهنگی گهر

شاید به جرأت بتوان گفت تلویزیون “من و تو” یکی از شبکه های ماهواره ای فارسی زبان است که تعداد زیادی از کارکنانش به صورت رسمی و یا غیر رسمی همجنسگرا هستند.

به گزارش londoneye به تازگی یکی دیگر از مجریان زن این شبکه لندن نشین، همجنسگرا بودنش را به صورت رسمی علنی کرد.

 “آرام بلندپز” مجری و تهیه کننده برنامه های مختلف تلویزیون من و تو در صفحه اینستاگرام خود با در دست داشتن پرچم همجنسگرایان و شرکت در مراسم آنان در لندن، رسما همجنسگرا بودنش را اعلام و از آنان حمایت کرد.

مجری زن شبکه من و تو همجنس گرایی اش را علنی کرد, پورتال خبری فرهنگی گهر

این اقدام مجری شبکه من و تو که مخاطبین این تلویزیون را بهت زده کرده بود توأم با اعتراض های گسترده بود.

پیش از این نیز انتشار فیلمی از “سیاوش صبا”، مجری شبکه من و تو در فضای مجازی نشان داد که وی نیز علاوه بر دیگر مجریان این تلویزیون، همجنسگرا می باشد.
در این کلیپ که موجی از نفرت کاربران را به همراه داشته است، سیاوش صبا در قسمت‌های مختلف، به همراه همجنسگرایان، هویت نامتعادل و فساد اخلاقی خود را به نمایش می‌گذارد.

مجری زن شبکه من و تو همجنس گرایی اش را علنی کرد, پورتال خبری فرهنگی گهر

چندی قبل نیز رها اعتمادی پس از اعلام رسمی همجنسگرایی خود، با اعتراف به اینکه بینندگان “من و تو” وی را به عنوان یک فرد منحرف در خانه‎های خود قبول نمی کنند، گفت: «همجنسگرا در سرزمین من چه می کشد؟!»
وی در ادامه با اشاره به فحاشی ها و اعتراض های گسترده مردم نسبت به این اقدامش، دلیل اعلام رسمی همجنس‌باز بودن خود را چنین بیان کرد: «زمانی که مسأله همجنس‌گرایی من خیلی پیچیده بود و اینکه رها اعتمادی همجنس‌گراست، اینباکس (صندوق پیام) من پر شده بود از فحاشی؛ که اگر ما می دانستیم تو این هستی اصلا نمی گذاشتیم خواهرمان نگاهت کند…»
افزایش انتقادات به “کیوان عباسی”، مدیر این شبکه سبب شد تا رها اعتمادی، سیاوش صبا و آرام بلندپز کمتر از مجریان کم حاشیه تر جلوی دوربین ظاهر شوند و اجرا کنند.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي