متن زیبا برای روز مادر

دسته بندي : 💥 سرگرمی,اس ام اس
تاريخ : 17 اسفند

همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) این روز عزیز در تقویم ما به عنوان روز زن و مادر یاد می شود.

در ادامه این مطلب ، چندین متن زیبا برای روز مادر تهیه کرده ایم.

 

 

مادر، مادر… نمی دانم معنای این واژه را در کجا جستجو کنم؟ در زلال اشک؟ بخشندگی خورشید؟ سرسبزی بهار؟ دلنشینی نگاه لیلی؟ روزت مبارک

❤❤❤❤❤❤❤❤

وقتی چشم به جهان گشودم. قلب کوچکم مهربانی لبخند و نگاهت را که پر از صداقت و بی ریایی بود احساس کرد. دیدم زمانی را که با لبخندم لبخند زیبائی بر چهره خسته ات نشست و دنیایت سبز شدو با گریه ام دلت لرزید و طوفانی گشت. از همان لحظه فهمیدم که تنها در کنار این نگاه پرمهر و محبت است که احساس آرامش و خوشبختی خواهم کرد. مادر عزیزم روزت مبارک

❤❤❤❤❤❤❤❤

مامان مهربانم، آهنگ صدایت، زیباترین ترانه زندگی‌ام، نفس هایت، تنها بهانه نفس كشیدنم و وجودت تنها دلیل زنده بودنم شد. روزت مبارك.

❤❤❤❤❤❤❤❤

مادر بودن سخت ترین و پرمشقت ترین کار دنیا است که تا آخر عمر هم بازنشستگی ندارد و تنها حقوقی که بابت آن طلب میکند اندکی عشق است، مادرم تورا عاشقانه دوست دارم و با تمام وجودم به تو عشق میورزم روزت مبارک باد.

❤❤❤❤❤❤❤❤

گرامیداشت روز مادر، گرامیداشت فرشته ای آسمانی است که خداوند به هر انسانی در روی زمین یکی از آنها را هدیه داده است، فقط و فقط یکی که هیچ جایگزینی ندارد. فرشته مهربان زندگی من، روزت مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤

دنیای کودکی ام سرشار از طنین دل انگیز توست ،  تمام خاطرات کودکی ام را خط به خط با نام تو نوشته امو همیشه تورا می ستایم.

❤❤❤❤❤❤❤❤

مادر همواره سرشار از عشق و امید به آینده است. صدا زدن مادر نغمه‌ای است که از ژرفای جان برمی‌آید. تو را با مهر خطاب می‌کنم و روزت را تبریک می‌گویم که جز این در برابر محبت‌های بی‌کران تو از من ساخته نیست. روزت مبارک ای بهترین و برترین… روزت مبارک مادر.

❤❤❤❤❤❤❤❤

مادر عزیز و مهربانم! آهنگ صدایت زیباترین ترانه زندگی من، نفس‌هایت تنها بهانه نفس کشیدن من و وجودت تنها دلیل زنده بودن من است. چرا که اگر تو نبودی، زندگی امکان ادامه نداشت. روزت مبارک دوست داشتنی‌ترین آفریده خداوند.

❤❤❤❤❤❤❤❤

مادرم، ای عزیزترینم! تو لطیف‌ترین گل در گلزار آفریده‌های خداوند هستی، تو شگفت‌ترین موجودی هستی که خدا خلق کرد. عظمت و لطف تو با هیچ مخلوقی برابری نمی‌کند. تو را دوست دارم و ستایش می‌کنم. از خدای مهربان می‌خواهم سال‌های سال شاد و خوش و خرم باشی.  روزت مبارک بهترین مادر دنیا.

❤❤❤❤❤❤❤❤

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي