متن خداحافظی از همکاران

تاريخ : 11 فروردین

مجموعه ایی از زیباترین متن های خداحافظی از همکاران، پس بهتر است با انواع مختلف متن خداحافظی از دوستان به صورت رسمی و صمیمی آشنا شوید و در صورت نیاز بهترین و مناسب ترین متن را انتخاب نموده و مورد استفاده قرار دهید.

متن خداحافظی از همکاران

  • سلام به همه دوستان و همکاران گرامی
  • خداوند منان را شاکرم که بر من منت نهاد تا بخشی از عمر خویش را در جمع با صفا و پر محبت شما همکاران گرامی سپری کنم ، به یقین ادعا میکنم که در طول این مدت بهره فراوانی از آموزه های انسانی ،اخلاقی ،علمی و فنی شما مدیران توانمند و همکاران پرتلاش و اندیشمند محترم نصیب اینجانب شده است . ضمن عرض سپاس و قدر دانی از الطاف شما دوستان و همکاران گرامی از خداوند متعال نعمات بی کران و استمداد و و پشتیبانی برای شما عزیزان آرزومندم . با توجه به استعفا / انتقال / بازنشستگی اینجانب از تاریخ فلان در خدمت شما عزیزان نخواهم بود. با امید به اینکه از صمیم قلب قصور اینجانب را بخشیده و این حقیر را حلال فرمایید ، همگی شما را به خداوند بزرگ می سپارم .

 

  • متن خداحافظی از همکاران, پورتال خبری فرهنگی گهر

متن رسمی برای خداحافظی از همکاران

با توجه به اینکه اینجانب از تاریخ فلان و بعلت استعفا / انتقال / بازنشستگی در میان شما عزیزان نخواهم بود بدین وسیله از همگی خداحافظی نموده و از خداوند قادر متعال برایتان آرزوی سلامتی و بهروزی را دارم. بودن در کنار شما افتخاری ست که تا همیشه به آن خواهم بالید.
ارادتمند شما دوستان عزیز و گرامی


آدم های کمی هستند که می دانند تنهایی یک نفر حرمت دارد.
همین طور بی هوا سرشان را پایین نمی اندازند و بپرند وسط تنهایی آن فرد.
چون خوب می دانند که اگر آمدند،باید بمانند.تا آخرش باید بمانند.
آنقدر که دیگر تنهایی وجود نداشته باشد.
وگرنه مسافرها همیشه موقع خداحافظی،تنهایی را هزار برابر می کنند!
خداحافظ بهترین دوستم

❀❀❀❀

این قصه هم رسیده به پایان خداحافظ

جان شما و خاطره هامان خداحافظ

من می روم بدون تو اما دعایم کن

در اولین تراوش باران خداحافظ

❀❀❀❀

 

 

متن خداحافظی از همکاران, پورتال خبری فرهنگی گهر

خداحافظی از همکار و دوست 

هر چند سلام سر آغاز دردناک خداحافظی است. ولی بگذارید این خداحافظی به امید در پیش بودن سلامی نو باشد.
اکنون که قرعه برای خدمت در سنگری دیگر برای اینجانب فراهم گردیده است ، فرصت را مغتنم شمرده و به پاس همکاری ، لطف و همدلی کلیه همکاران قدیمی و دوستان عزیزی که از آشنایی با آنان به خود می بالم و همواره یاریگر اینجانب بوده اند سپاسگزاری می نمایم .
با اذعان به این حقیقت که، آنچه محقق شده، لطف پروردگار و آنچه مانده، بضاعت ناچیز این بنده بوده است،کلیه دوستان و همکاران صمیمی ام را ، به خدا می سپارم و صمیمانه درخواست دارم قصور و کاستی هایم را با دیده رحمت ، بر من ببخشایند .
در سایه عنایات امام عصر (عج)، برای همگی آرزوی توفیق و سربلندی از درگاه ایزد منان را دارم .

❀❀❀❀

متن خداحافظی از همکاران, پورتال خبری فرهنگی گهر

جوابیه خداحافظی همکار

همیشه و همیشه در قلب ما جای خواهید داشت. و چهره ی بشاش و خستگی ناپذیرتان که مجسم کننده الگوی فداکاری و نمونه بودن از نظر اخلاق است برای همیشه در صفحه قلبمان حک گردیده است.
در پایان شما را به خداوند متعال سپرده و آرزو داریم در عرصه زندگی همچنان موفقیت، سلامتی و شادی رفیق همیشگی راهتان باشد.

❀❀❀❀

متن خداحافظی از دوست صمیمی :

انتخاب متن برای خداخافظی دوستانه و صمیمی تا حدودی راحت تر است، با این حال بهتر است در انتخاب متن و جملات خداحافظی صمیمی نیز دقت و توجه کافی را داشته باشید و سعی کنید متنی مناسب و زیبا انتخاب نمایید. در این بخش با انواع متن های خداحافظی صمیمی آشنا می شوید که هر یک می توانند متن دلخواه شما باشند.

متن خداحافظی از همکاران, پورتال خبری فرهنگی گهر

فرق نمیکنه موقع سلام یا وقت خداحافظی باشه، میگم:
“تنور دلت گرم”
تابستونو زمستون نداره…
انگار تنور دلت که گرم باشد نان مهربانی دلت را میخوری
هرچه دلت گرم تر، مهربانیت بیشتر
روزگارت آبادتر، خودت راضی تر…

متن خداحافظی از همکاران, پورتال خبری فرهنگی گهر

خداحافظی با همکاران و دوستانی که من با آنها تجربه همکاری در چند سال قبل را داشتم، بسیار دردناک و رنج آور است و نمی دانم که چگونه با کلمات این رنج را با شما در میان بگذارم. اما زمانه تا بوده همین بوده و هم اکنون قصد جدایی من از شما عزیزان را دارد. به همین جهت بر خلاف میل باطنی خویش مجبورم که از شما بزرگواران خداحافظی کرده و مشغول به کار در زمینه ی دیگری شوم. امیدوارم که همکاران جدیدم مانند شما باشند تا رنج دوری تان برایم کمتر شود. برایتان بهترین ها را خواستارم. موفق باشید.
❀❀❀❀

خداحافظی با همکاران سخت است! چرا که مدت ها با شما بوده ام و در جمع تان زندگی و کار کرده ام! امیدوارم که بهترین ها برایتان اتفاق بیفتد.

❀❀❀❀

خداحافظی با همکاران قدیمی یکی از بدترین اتفاقایی هست که برای کسی میتونه رخ بده. امیدوارم تو این جمع صمیمی و دوستانه همکاران که از قدیم کار می کردیم، خداحافظی من آخرین خداحافظی باشه و همتون با هم تا آخرش قدم به قدم برای موفقیت تلاش کنید.

❀❀❀❀

  • متن خداحافظی از همکاران, پورتال خبری فرهنگی گهر

خداحافظی کردن رو دوست ندارم و به همین دلیل خداحافظی نمی کنم. من بازنشسته شدم! وگرنه با همون اشتیاق قبلی همکارتون میموندم. الانم قصد دارم یک مهمانی برگزار کنم که همتون رو داخلش شرکت بدم و ازتون میخوام که در اون شرکت کنید.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي