ماهان تیموری کیست ؟ فروش پکیج های واقعی یا کلاهبرداری

دسته بندي : گوناگون,⭐ اخبار
تاريخ : 1 مهر

ماهان تیموری که این روزها نامش به عنوان میلیاردر جوان در شبکه های مجازی تبلیغ می شود کیست؟

نام ماهان تیموری این روزها در حالی در شبکه های اجتماعی تبلیغ می شود که عده ای پکیج های آن را واقعی می دانند و عده ای می گویند وی با فروش همین پکیج های ۲-۳ میلیونی پولدار شده و به نوعی از مردم کلاهبرداری می کند!

ماهان تیموری کیست ؟ فروش پکیج های واقعی یا کلاهبرداری, پورتال خبری فرهنگی گهر

 ماهان تیموری کیست ؟

ماهان تیموری جوان ایرانی که در یک خانواده متوسط و مذهبی به دنیا آمده است به گفته خودش در سن کودکی ( ۱۰ سالگی ) اقدام به فروش شانسی کرده است و تا ۱۵ سالگی همین کار را ادامه داده و در نهایت در یک موبایل فروشی به عنوان بازاریاب استخدام می شود تا از سود حاصل از فروش پورسانتی بدست آورد ، اما به گفته تیموری پس از گذشت یک ماه و نیم وی به درامدی به اندازه خرید یک موتور می رسد.

وی سپس به تهران آمده و به کارهای زیادی از جمله بازاریابی شبکه ای ، پیک و … مشغول می شود تا اینکه بعد از ۵ سال به درامد مورد علاقه خود نمی رسد و تصمیم می گیرد پیک کتاب را راه اندازی کند و با موتور خود اقدام به کسب درامد می کند و موفق می شود پس از ۲ سال و ۷ ماه یک کارخانه در قم بزند.

اما درامد نجومی ماهان تیموری چطور بدست آمد؟

جالب است بدانید پکیج ها و کلاس های ماهان تیموری میلیونی می باشند و افراد زیادی در کلاسهای وی شرکت و یا پیکیج های او را با مبلغ میلیونی می خرند و این خود راه درامدی میلیونی برای ماهان تیموری شده و همین امر کافی بوده تا وی میلیارد شود!!!!

اگر یکی از پکیج های ماهان تیموری را ببینید خواهید دید واقعا قیمت این پکیج ها واقع اینقدر نمی ارزد و خلاصه این پکیج ها یک کلام است و تمام  ، اراده

شما اگر اراده قوی داشته باشید به هیچ وجه لازم نیست این پکیج ها را تهیه کنید.

چند تن از افرادی که این پکیج های میلیونی را خریده و نتیجه ای نگرفته اند اقدام به انتشار آنها در تلگرام و فضای مجازی کرده اند و مابقی هم شاید میلیاردر شده اند 🙂

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي