ماجرای فیلم لو رفته سردار آزمون کنار یک خانم چیست؟

تاريخ : 10 آبان

چند روز اخیر فیلمی از سردار آزمون کنار یک خانم منتشر شد که در فضای مجازی سر و صدای زیادی به پا کرد. اما اصل ماجرا چیز دیگری بوده است که در ادامه می خوانید

جزئیات ماجرای فیلم لو رفته سردار آزمون 

ماجرای این فیلم و خانمی که کنار سردار آزمون روی مبلی نشسته، مربوط به حضور یکی از دوستان مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به نام رئوف در روسیه است. دوست ایرانی سردار همراه با همسر خود در روسیه میهمان این بازیکن بودند که این شخص با اجازه گرفتن از سردار آزمون در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به گرفتن فیلم لایو می‌کند.

در بخشی از این فیلم همسر این فرد کنار سردار آزمون نشسته است که همین بخش از فیلم پس از یک سال با عناوینی نامناسب در فضای مجازی منتشر شده است.

این ماجرا در حالی به حاشیه‌ای برای آزمون تبدیل شده که این بازیکن در حالتی غیر عادی حضور ندارد و با فاصله از خانم حاضر در فیلم روی مبل دیگری نشسته است. همین موضوع باعث شده دوست سردار آزمون به دلیل انتشار این فیلم با عناوین نامناسب، به مراجع قضایی مراجعه کرده و شکایتی مبنی بر نشر اکاذیب انجام دهد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

  1. اکبری

    کلا سردار آزمون فقط دنبال این کاراست . به درد فوتبال نمیخوره . چون هیچ غلطی در جام جهانی نتونست کنه گفته بود که از تعطیلاتم زدم رفتم جام جهانی .

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي