ماجرای ازدواج عارف لرستانی و همسرش ؛ عکس

عارف لرستانی هنرمند فقید کشورمان که متاسفانه بر اثر ایست قلبی فوت کرد. در ادامه ماجرای ازدواج عارف لرستانی و همسرش را می خوانید از نحوه آشنایی تا …

عارف لرستانی بازیگری است که بیشتر او را با آثار مهران مدیری میشناسیم ماجرای آشنایی و ازدواج با همسرش الهام ناصری را تعریف میکند .

عارف لرستانی متولد سال 50 در 15 بهمن می باشد و از سال 77 وارد حیطه ی بازیگری می شود . او کارش را با همکاری با آقای مهران مدیری در جنگ 77 آغاز کرد و در کارهای بعدی اش هم ، با آقای مهران مدیری همکاری می کرد .

و امسال هم با بازی در طنز « در حاشیه » دوباره در کنار آقای مهران مدیری قرار گرفت .

ماجرای ازدواجش از این قرار بود که در یک مهمانی خانوادگی از آشنایان و دوستان دور ، خانمش را می بیند و می گوید :من در آن مهمانی او را دیدم و باهم کمی درباره ی مسائل کاری صحبت کردیم .

چند وقت بعد ، دوستانم بخاطر سفر کاریشان می خواستند به ژاپن سفر کنند که من داوطلب شدم تا سوالاتی که برای این سفر می خواهند از سفارت ژاپن بپرسند ، من این کار را برایشان انجام دهم.

و از آنجایی که می دانستم خانمم در سفارت ژاپن کار می کند ، فرصت را مناسب دیدم و به او زنگ زدم و او هم با دقت تمام به همه ی سوالاتم پاسخ داد . در نهایت همین تماس تلفنی باعث شد تا تماس تلفنی های دیگری بین ما رد و بدل شود و منجر به ازدواج ما شد .

خود خانم آقای لرستانی می گوید :از آنجایی که زندگی اطرافیانم را می دیدم که چگونه ازدواج هایی داشته اند کمی از ازدواج ترسیده شده بودم و به دنبال شخصی می گشتم که باسواد و دارای اطلاعات بالایی باشد و همچنین مسئولیت پذیر هم باشد که همه ی این صفات را درون عارف پیدا کردم و چون از آنجایی که من اهل کتاب خواندن هستم و به دنبال مردی بودم که مانند خودم باشد ، خوشبختانه عارف هم اهل کتاب بود و در همه ی زمینه های ورزشی ، تاریخی ، بازیگری و ادبیان و دین اطلاعات زیادی داشت .

به همین خاطر وقتی به من زنگ زد و از من خواست تا با پدر و مادرم صحبت کنم و از آنها وقت خواستگاری را بگیرم ، خیلی خوشحال شدم و این لحظه یکی از بهترین لحظات زندگی من بود .

و این چنین بود که من با عارف ازدواج کردم .

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه