ماجراي قتل دختر جوان در مشهد

ماجراي قتل دختر جوان در مشهد

مرد ۳۰ساله اي که در يک جنايت شيطاني، خواهر زن خود را خفه کرده بود صبح پنج شنبه گذشته در حضور قاضي ويژه قتل عمد و در محل ارتکاب جرم به تشريح چگونگي وقوع قتل پرداخت.

به گزارش خراسان، متهم به قتل ۳۰ساله که داراي يک فرزند خردسال است وقتي مقابل دوربين قوه قضاييه قرار گرفت با دستور «قاضي موحدي راد» خود را معرفي کرد و به بيان جزئيات حادثه پرداخت.

 ماجراي قتل دختر جوان در مشهد

او گفت: من در پخش موادغذايي کار مي کنم و آن روز هم به همراه يکي از مسئولان دفتر پخش موادغذايي از سمت کاشمر به مشهد بازگشتيم که حدود ساعت ۱۱شب رسيديم و من همکارم را به منزلش رساندم بعد يک پيامک براي خواهر خانمم فرستادم تا متوجه شوم که آيا برادر زنم در منزل است يا نه؟ ولي خواهر زنم شماره تلفن مرا پاسخ نمي داد تا اين که به دروغ در پيامکي ديگر ادعا کردم که يکي از دوستان برادرش او را تعقيب مي کند با اين ترفند او پاسخ تلفنم را داد و گفت: براي چه مرا تعقيب مي کند؟ وقتي حيله ام کارساز شد به بهانه توضيح همين موضوع به طرف منزل آن ها در اطراف بولوار ابوطالب شمالي رفتم. برادر زنم که با خواهرش در آن منزل زندگي مي کرد سرکار بود.

خواهرزنم که مجرد بود از حرف هاي من ناراحت شد ولي من باز هم به دروغ ادعا کردم که من به خاطر خودت اين حرف ها را مي گويم.

 متهم اين پرونده جنايي در ادامه اعترافاتش گفت: دقايقي بعد وقتي با سروصداي او روبه رو شدم ترسيدم که همسايگان از حضور من در منزل باخبر شوند به همين دليل کابل شارژر تلفن همراه را که داخل جيبم قرار داشت بيرون آوردم اول با دستم جلوي دهانش را گرفتم که سروصدا نکند اما او مدام فرياد مي زد به همين خاطر کابل را از پشت سر دور گردنش انداختم و از هر دو طرف کشيدم اما بعد از آن که ديدم دست و پا مي زند دوباره کابل را به دور گردنش انداختم تا اين که خفه شد.

 وقتي ديدم او سياه شده است جسدش را داخل چادر پيچاندم و به داخل خودرو وانت حمل کردم مدتي در شهر مي گشتم تا اين که به منطقه منزل آباد رسيدم، گوشواره ها ساعت مچي و ديگر لوازم او را داخل پلاستيک گذاشتم و پشت صندلي وانت انداختم سپس جسد را در يکي از کوچه ها رها کردم و به منزلم بازگشتم که ۲ روز بعد هم دستگير شدم.

 اين گزارش حاکي است: در بازسازي صحنه جنايت که کارآگاه محمدي (رئيس شعبه قتل پليس آگاهي خراسان رضوي) نيز حضور داشت ابتدا افسر پرونده خلاصه اي از ماجراي قتل و دستگيري متهم را تشريح کرد و در پايان نيز قاضي موحدي راد با صدور دستور بازداشت موقت، مرد ۳۰ساله را روانه زندان کرد تا اين پرونده جنايي مراحل قانوني خود را طي کند.

منبع:خراسان

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه