ثبت لحظات عاشقانه در تورهای مسافرتی سرزمین‌های تازه

دسته بندي : معرفی بازار
تاريخ : 22 اسفند

اگر همیشه علاقه به سفر و تجربه زندگی در کشور‌های مختلف داشته‌اید میتوانید به برنامه‌ریزی سفر‌های آژانس مقتدر سیر اطمینان کنید سال‌هاست این آژانس تور‌های منظمی به نقاط مختلف گردشگری اجرا می‌کند در اینجا به چند مقصد هیجان انگیز برای سفر در روزهای پیش رو پرداخته‌ایم.

لحظات عاشقانه در تورهای مسافرتی

ثبت لحظات عاشقانه در تورهای مسافرتی سرزمین‌های تازه, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

سفری رمانتیک در دل طبیعت با تور بالی

 

تور بالی برای کسانی که دوست دار طبیعت هستند یا نیاز به سفری روح نواز دارند بسیار عالی است.
اندونزی و بخصوص بالی بسیار به استوا نزدیک است و زمستان و بهار هوایی مناسب برای سفر دارد. معمولا دمای هوای آن بین ۲۷ تا ۳۳ درجه سانتیگراد متغییر است. به دلیل موقعیت جغرافیایی اندونزی در همین روزهای اسفند ماه و بهار می‌توانید در آب‌های زلال اقیانوس شنا کنید و از طبیعت زیبا لذت ببرید.

اینجا یکی از زیبا‌ترین کشور‌های دنیاست که جاذبه های بی‌شماری دارد که در دل طبیعت زیبایش قابل اکتشاف هستند.وجود امکانات بسیار عالی از جمله هتل‌های خوب چهار و پنج ستاره باعث شده تا گردشگران از همه جای دنیا مشتاق سفر به اندونزی و اقامت در بالی باشند.

تور‌های آژانس مقتدر سیر به مقصد بالی به مدت ۷ شب و ۸ روز برنامه‌ریزی می‌شوند از همین حالا می‌توانید تور‌های نوروزی را در وب‌سایت آژانس بررسی کنید.  گردشگران با پرواز ماهان به مالزی پرواز می‌کنند و از کوالالامپور با پرواز آسیایی داخلی به سمت جزیره زیبای بالی می‌روند. در تمام  تور‌ها گردشگران دارای ترنسفر‌های فرودگاهی هستند و به راحتی به هتل می‌رسند.

خدمات تور شامل بیمه مسافرتی و گشت شهری به همراه راهنمای فارسی زبان نیز است. آژانس مقتدر سیر یک سیم کارت رایگان نیز در اختیار گردشگران قرار می دهد تا دست رسی به اینترنت  راحتی داشته باشند. به همراه  یک همسفر خوب برای بهترین سفر عاشقانه و آرامش بخش راهی دیدن این کشور زیبا شوید.

 

ثبت لحظات عاشقانه در تورهای مسافرتی سرزمین‌های تازه, پورتال خبری فرهنگی گهر

  

سفر عاشقانه به سرزمین تاج‌محل با تورهای مسافرتی هند

 

با تور هند امسال در جشن هولی شرکت کنید؛ جشن رنگ در هند یک جشنواره ملی و مذهبی بهاره است که توسط هندو‌ها برپا می‌شود. این جشن از شب ۲۰ مارچ که همان ۲۰ اسفند ماست شروع می‌شود با آژانس مقتدر سیر تابان به هند سفر کنید و در میان شادی رنگ‌ها در کنار هندو‌ها تجربه تازه‌ای داشته باشید.

 

در سفر‌های هند معمولا اولین انتخاب دیدن مثلث طلایی هند است. این تور شما را به دیدن دهلی، آگرا و جیپور می‌برد و از دیدنی‌های زیبای این شهر‌ها بازدید می‌کنید.
در تمامی تور‌های آژانس یک راهنمای فارسی زبان همراه شماست، در دهلی به دیدن دروازه هند، منار قطب و معبد هندو می‌روید و از دیدن معماری این بناها لذت می‌برید.

بعد از سه شب اقامت در دهلی و گشتن در بازار‌های رنگارنگش به آگرا می‌روید و از تاج محل معروف دیدن می‌کنید و با آن عکس یادگاری بگیرید. دو شب را در آگرا اقامت می‌کنید و بعد از آن به دیدن جیپور زیبا می‌روید و از قلعه آمبر که به قلعه صورتی مشهور است نیز دیدن می‌کنید.

بهترین انتخاب در مورد هتل‌های هند انتخاب از میان گزینه‌های پیشنهادی آژانس مقتدر سیر تابان و هتل های چهار ستاره به بالای آن است. در تمام هتل‌ها برای گردشگران آژانس صبحانه سرو می‌شود.
شما با پرواز ماهان به دهلی می‌رسید و ب ههمراه ترنسفر‌های رایگان آژانس مقتدر سیر تابان به هتل مورد نظرتان می‌رسید. البته این تور‌ها شامل ترنسفر‌های رایگان و بین شهری نیز هستند.

برای ورود به هند نیاز به ویزا دارید کارشناسان آژانس مقتدر سیر تابان برای تمامی گردشگران اقدام به اخذ ویزای‌ هند می‌کنند. اگر مایل به سفر در نوروز باشید می توانید تور‌های گوا و بمبئی را نیز انتخاب کنید که پس از دیدن بمبئی در هتل های ساحلی و پنج ستاره گوا اوقات خوشی را در یک سفر رمانتیک سپری کنید. تنها نیاز است که چمدان خود را با لباس‌های خنک پر و به سوی هند پرواز کنید.

 

ثبت لحظات عاشقانه در تورهای مسافرتی سرزمین‌های تازه, پورتال خبری فرهنگی گهر

سفر با دنیای ناشناخته‌های آسیا با تورهای مسافرتی تایلند

در تور تایلند به پوکت، پاتایا، ساموئی و بانکوک می‌توانید سفر کنید تمامی این مقاصد زیبا را به صورت تک مقصدی و تور‌های ترکیبی را به مدت یک هفته بررروی وبسایت آژانس آویسا می‌بینید.
این روزهای پایان اسفند و شروع بهار مخصوص این است که در سواحل بکر جنوب شرقی آسیا شنا کنید و حمام آفتاب بگیرید و با پاهای برهنه بر روی ماسه‌های نقره ای آن قدم بزنید. میتوانید با رزرو تور لحظه آخری تایلند با نرخ بسیار به‌صرفه برای سفر به تایلند برنامه‌ریزی کنید.

تایلند کشور ارزانی است در روزهای اقامت در بانکوک به سیام پاراگون و سنترال ورد بروید و خرید کنید.  در تمامی تور‌ها شما یک گشت رایگان دارید و اکثر مناطق دیدنی را بازدید می کنید. در طول مدت اقامت شما یک راهنمای فارسی زبان همراه تور است که می‌توانید برای گردش در شهر راهنمایی بگیرید. در بانکوک گرند پلاس را ببینید و از معابد زیبا و شگفت انگیز دیدن کنید، امتحان کردن غذاهای رنگارنگ را از یاد نبرید.

در شهر های ساحلی بهتر است هتل‌های چهار و پنج ستاره انتخاب کنید تا از اقامت در بهترین هتل‌های آسیایی به نرخ های بسیار به صرفه لذت ببرید. معمولا هتل ها دارای صبحانه هستند و در طول روز از باشگاه ورزشی، استخر و خدمات اسپا و ماساژ لذت می‌برید.

پروازهای ماهان و قطر ایر ویز به تمام شهر های تایلند پرواز دارند و تور های آژانس مقتدر سیر با ترنسفر‌های فرودگاهی گردشگران را به هتل محل اقامت خود می‌رسانند.
عزیزان و دوستانتان را با خود همراه کنید و با آژانس مقتدر سیر تابان تماس بگیرید و تور تایلند را برای همه رزرو کنید.

منبع : ویرلن

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي