قرص wellwoman + موارد مصرف و عوارض

قرص wellwoman vh را باید به عنوان یک مکمل معرفی کرد. استفاده از این قرص برای خانم ها بیش از آقایان توصیه می شود. چرا که مواد تشکیل دهنده ترکیبات این قرص قطعا تامین کننده ویتامین ها و پروتئین های مورد نیاز بدن خانم ها می باشد. هم چنین در دوران های بارداری نیز به تجویز پزشک امکان استفاده از قرص wellwoman به عنوان مکمل سلامت وجود خواهد داشت.

اطلاعاتی درباره قرص wellwoman 

قرص wellwoman + موارد مصرف و عوارض, پورتال خبری فرهنگی گهر

مولتی ویتامین ول وومن wellwoman را هرگز بیش از میزانی که توسط پزشک تجویز شده است مصرف نکنید . مصرف بیش از حد ویتامین های A , E , d , K میتواند عوارض جدی و خطرناکی در پی داشته باشد و می تواند با برخی از سایر داروهای مصرفی شما تداخل ایجاد کرده و باعث عوارض جانبی ناخواسته و جدی شود .

در صورتی که با مصرف مکمل ول وُمن wellwoman دچار علائم آلرژی و حساسیت شدید با پزشک تماس بگیرید . نشانه های حساسیت به ول وومن wellwoman عبارتند از : آبریزش بینی ، خارش چشم و قرمز شدن چشم ، تنگی نفس ، خشک شدن دهان و گلو ، خس خس سینه ، تورم زبان و لب ، کهیر و …

موارد مصرف و عوارض قرص wellwoman چیست ؟

مصرف ول وومن wellwoman در دوران بارداری
نیازهای شما به مواد معدنی و ویتامین ها در زمان بارداری متفاوت است . برای گرفتن نتیجه بهتر و جلوگیری از بروز عوارض جانبی ، بهتر است در دوران حاملگی ، تحت نظر پزشک از مولتی ویتامین ول ومن wellwoman استفاده شود و از مصرف خودسرانه خودداری نمایید . برخی از ویتامین ها و مواد معدنی موجود در این مکمل ، در زمان پیش از بارداری و زمانی که تصمیم به بارداری میگیرید نیز مفید هستند . در ماههای آخر بارداری ، برخی از ویتامین ها و مواد معدنی می تواند برای جنین مضرباشد و حتی باعث مشکل در زایمان طبیعی شود

مصرف ول وومن wellwoman در دوران شیردهی
هنوز به صورت کامل مشخص نیست که آیا مکمل ول وومن wellwoman از طریق شیر مادر به بدن نوزاد منتقل می شود یا خیر . در زمان شیردهی بدون تجویز پزشک از این مولتی ویتامین استفاده نکنید .

عوارض مصرف قرص ول وومن wellwoman

مواد معدنی به خصوص در صورتی که به صورت طولانی مدت مصرف شود میتواند عوارض جانبی در پی داشته باشد . مانند :

تغییر رنگ دندان / کدر شدن دندان / زرد شدن دندان
افزایش ادرار / زرد شدن ادرار / بوی ناخوشایند و تند ادرار
خونریزی معده و زخم معده
افزایش یا کاهش ضربان قلب
احساس ضعف و لرز
طعم ناخوشایند در دهان / احساس طعم فلز در دهان / مزه ای مانند مزه آهن و مس

قرص ول وومن wellwoman با چه داروهایی تداخل دارد ؟

در زمان تجویز این دارو ، سایر داروهای مصرفی خود را به پزشک اطلاع دهید . این مکمل ممکن است با داروهای زیر تداخل داشته باشد :
ترتینوئین یا ایزوترتینوئین
داروهای ضدقارچ
انواع انتی بیوتیک ها مانند داکسی سایکلین و …
داروهای رقیق کننده خون و ضدانعقاد خون مانند : وارفارین
داروهای دیورتیک و ادرار آور
داروهای و قرص های قلب و داروهای فشارخون مانند : آتنولول و …

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي