قرص ویویسکال + موارد مصرف و عوارض قرص ویویسکال

از داروهای رشد سریع مو قرص ویویسکال به شما معرفی می کنیم که درباره ترکیبات و مشخصات دارو که مکمل رشد و تقویت مو ویتامینه و طبیعی می باشد، به همراه موارد مصرف و عوارض آن و تداخل دارویی و دیگر موارد و نکات مهم این دارو را در مطلب زیر دنبال کنید…

 

قرص ویویسکال 

قرص ویویسکال + موارد مصرف و عوارض قرص ویویسکال

موارد مصرف و عوارض قرص ویویسکال

 

بسیاری مو‌های سالم و شاداب را نشانه‌ سلامتی یا زیبایی می‌دانند. مانند هر بخش دیگری از بدن، مو نیز به مواد مغذی مختلفی برای رشد و حفظ سلامتی نیاز دارد. درواقع ریزش مو، با کمبود‌های تغذیه‌ای در ارتباط است. گرچه عواملی مانند ژنتیک و هورمون‌ها نیز بر رشد مو اثرگذارند، اما مصرف برخی مواد غذایی و داروها، می‌توانند به سلامت مو کمک کنند. در این مقاله قصد داریم تعدادی قرص برای رشد سریع مو‌ را معرفی کنیم.

 

در صورتی که مطالعه اثرات قرص خاصی برای رشد سریع مو مد نظر شماست، با عناوینی که در فهرست موضوعی زیر ارائه شده‌اند، به قسمت دلخواه خود برسید:

  • قرص ویویسکال
  • قرص بیوتین
  • قرص دوتاستراید
  • قرص فیناگرو
  • قرص فیناستراید

 

1. قرص ویویسکال

قرص ویویسکال + موارد مصرف و عوارض قرص ویویسکال

 

مکمل ویویسکال Viviscal 

ریزش مو و موخوره را کاهش می‌دهد.
قرص مکمل ویویسکال تقویت کننده و افزایش دهنده رشد مو است که ظاهر مو‌ها را زیباتر می‌کند و از ریزش آن جلوگیری به عمل می‌آورد.
آمینومار، یک ماده دریایی است که موها را تغذیه می‌کند و آن‌ها را سالم نگاه می‌دارد و در برابر عواملی مانند آرایش بیش از حد مو، تغذیه نامناسب و استرس از موها محافظت می‌کند.
عصاره دم اسب صحرایی موجود در این قرص‌ها، باعث تقویت فولیکول‌های مو می‌شود و گردش خون را در پوست سر افزایش می‌دهد.

میزان مصرف قرص ویویسکال

در صورتی که این دارو دو نوبت در روز (صبح و شام) و به مدت شش ماه مرف شود، رشد مو‌ها افزایش خواهد یافت.
مشخصات قرص ویویسکال :
  •  تغذیه ،افزایش رشد و ضخامت مو
  • حاوی ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز برای رشد مو
  • دارای ویتامین هایی از جمله : C ، D ، بیوتین ، نیاسین ، آهن ، روی ، اسیدهای چرب اُمگا3
  • جلوگیری از ریزش و کاهش مو
  • مکمل رشد مو ، مناسب برای خانم ها و آقایان

ویژگی این مکمل رشد مو : 

این مکمل پرفروش‌ترین قرص برای رشد سریع مو‌ها در مردان و زنان در سراسر جهان است که اثرات آن توسط 5 آزمایش بالینی ثابت شده است. تغذیه مو‌ها با این مکمل در طول یک ماه، می‌تواند ریزش مو را کاهش دهد و در مقابل به رشد مو‌ها سرعت ببخشد.
به علاوه تار‌های مو را ضخیم‌تر و شفاف‌تر می‌کند. ویویسکال حاوی یک ماده دریایی به نام «آمینو مار» و ترکیباتی منحصر به فرد منند نیاسین، بیوتین، روی، ویتامین سی و عصاره دم اسب صحرایی است.
این قرص نسبت به سایر محصولات موجود، با کاهش 1/5 برابری ریزش مو، موثرترین محصول شناخته می‌شود.
علاوه بر این وجود ترکیبی طبیعی از پروتئین‌های آبزیان آب‌های عمیق، عصاره دم اسب صحرایی و ویتامین سی در این قرص، مانع از خشک و خرد شدن تارهای مو می‌شود.

همچنین برای افرادی که سایر محصولات را امتحان کرده‌اند، اما نتیجه‌ خوبی دریافت نکرده‌اند، گزینه خوبی به شمار می‌آید. حتی برای افرادی که موهای آنها در نقاط خاصی مدت‌ها رشد نکرده است، این قرص ها، در لیست بهترین مکمل‌ها برای رشد سریع مو قرار دارد.

ویویسکال یک انتخاب محبوب برای متخصصان زیبایی و افراد مشهور از جمله ستاره‌هایی مانند ریس ویترسیون و مایلی سایرس بوده و در نشریاتی مانند مجله نیویورک نیز به عنوان محصولات برتر معرفی شده است.
اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه