قرار داد عجیب نیکبخت با استقلال!

تاريخ : 25 تیر

شنیده می شود علیرضا نیکبخت واحدی، ستاره سابق تیم ملی تنها با رقم ۵۰ میلیون تومان با استقلالی ها به توافق رسیده تا در لیگ سیزدهم در جمع آبی ها توپ بزند!

 

قرار داد عجیب نیکبخت با استقلال!, پورتال خبری فرهنگی گهر
این در حالی است که این روزها هر فوتبالیست تازه از گرد راه رسیده و معمولی حداقل ۳۰۰ میلیون تومان از تیم هایی چون استقلال می گیرد، اما ظاهرا خود نیکبخت واحدی اعلام کرده هدفش از پیوستن به جمع آبی ها پول نیست.
گویا این بازیکن چپ پا قصد دارد با درخشش دوباره در جمع شاگردان قلعه نویی رقم قرارداد خود را برای فصول آینده بازی خود بالا ببرد.
یک منبع مطلع و آگاه که این اخبار را در اختیارمان گذاشت، افزود: «البته قرارداد علیرضا نیکبخت واحدی با استقلال مشروط است و چنانچه بتواند حداقل در ۲۰ بازی این تیم به میدان برود، اتوماتیک وار رقم قرارداد وی بالاتر خواهد رفت. بدین شکل که تبصره ای در قرارداد نیکبخت آمده که در صورت انجام این تعداد بازی و دادن پاس گل یا زدن گل رقمی در حدود ۲۵۰ میلیون تومان دریافت خواهد کرد!»
ما هم برای این بازیکن آرزوی فصلی موفق و بدون حاشیه را داشته و امیدوار است نیکبخت واحدی بتواند همین مبلغ به ظاهر اندک در مقایسه با سایر بازیکنان استقلالی را از مدیرعامل باشگاه بگیرد!

منبع : jamnews.ir
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي