فال روز 7 خرداد 95 را در گهر بخوانید

سایت گهر سعی می کند همیشه جدیدترین فال ها و طالع بینی ها را منتشر کند. در این مطلب هم فال روز 7 خرداد 95 را برای شما تهیه کرده ایم.

fal_rozane_359

فروردین:

سخت کار کنید و ثابت قدم باشید. درآمدتان خیلی به آن بستگی دارد. اگر نمی خواهید انرژی و زمانتان را به هدر دهید، باید رویاهای غیرواقع گرایانه را کنار بگذارید و روی اهداف عملی و قابل دسترس تمرکز کنید. امروز فرصت خوبی دارید تا در امور اقتصادی، مدیریت، ساخت و ساز، تجارت و غیره پیشرفت کنید.

اردیبهشت:

امروز برای کار کردن روی کسب و کار خصوصی، انجام کار اجرایی و کسب مهارت های حرفه ای بسیار موفقیت آمیز است. البته، وقت خوبی برای تعهدات جدید نیست. بااین حال، باید تصمیم بگیرید که موفقیت های مثبت هفته های گذشته را تثبیت کنید.

خرداد:

باید اوقات خوبی که صرف خرج کردن و گپ زدن های طولانی می کنید را کنار بگذارید. اگر مسئولیت هایتان را انجام ندهید و روی اشتباهاتتان کار نکنید جذابیتتان هیچ قایده ای نخواهد داشت. از موضوعات مرتبط با وام، میراث، مالیات و غیره غافل نشوید.

تیر:

وقت آن نیست که ابتمارات دیگران را بدزدید! سعی کنید نقشتان را برای خود روشن کنید و از اختیارات خود تجاوز نکنید مخصوصا اگر مرتبط با یک شراکت بلند مدت و مهم باشد.

مرداد:

باید روی ویژگی هایی مثل سخت کوشی، چابکی، ثابت قدمی و کارآمدی کار کنید. صرف نظر رشته ی تخصصی کنونی خود، اگر ممکن بود سعی کنید اصول اقتصاد و مدیریت را یاد بگیرید. از کاربرد دانشتان در دنیای واقعی خجالت نکشید.

شهریور:

وقت خوبی است تا موفقیت هایتان در شغل، ورزش و کار را تثبیت کنید. به یاد داشته باشید که حتی اگر شرایط مطلوب باشند، باز هم نتایج نهایی کاملا به آنها بستگی دارند. اگر در ماه های گذشته به سختی کار کرده اید، آماده ی دریافت پاداش کارتان باشید.

مهر:

باید از برنامه ریزی برای سرگرمی های عصرهنگام دور باشید. امروز به احتمال زیاد انرژی کافی دارید تا فقط به بعضی امور مالی رسیدگی کنید. وقت خوبی است تا بدهی ها را صاف کنید و درنهایت به هیچ کس بدهکار نباشید.

آبان:

امروز مجبورید تا روی کار و حرفه تمرکز کنید. ملاقات های شخصی از هرگونه احساسات خوش، اعتماد و عشق هالی خواهند بود و یا صرفا در این شرایط بی فایده و نادرست هستند.

آذر:

باید از تجملات دوری کنید، ولی قطعا استطاعت این را دارید تا ضرورت هایی مثل چیزهای کوچکی در کارهای روزانه نیاز دارید را بخرید. اگر کسب و کارتان در حال رشد کردن است، تجهیزات، ابزار و ماشین آلات بخرید و کارکنانی را استخدام کنید یا وسایل حمل و نقل تهیه کنید.

دی:

امروز شما برای یک بار دیگر تشخیص می دهید که به شدت بیگاری می کشید. تنبل ترین شما هم ترجیح می دهند که هیچ کاری نکنند. البته بسیاری از شما تمام آنچه که می توانید را انجام می دهید تا خودتان را در مسیر انتخابی ماهر کنید و باعث شوید محصولتان بی رقیب باشد.

بهمن:

موفقیت شما توسط تواناییتان برای تمرکز روی کارتان و همچنین مفید بودن، جدیت و نظمتان تعیین می شود. اگر تمام این ویژگی ها را دارید، حتی کارهایی که دوست ندارید هم برایتان مثل آب خوردن می شوند.

اسفند:

امروز برای ماجراجویی های عاشقانه و سسک سری مناسب نیست. وقت خوبی برای تردید های بی توقف و شک نیز نیست. چیزی که باید در برنامه تان داشته باشید سخت کار کردن به سمت یک نتیجه ی عینی است.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه