فال روز 14 تیر 94 چه چیزی برایتان رقم می زند؟

سایت گهر روزانه جدیدترین فال های روزانه را برای شما عزیزان منتشر می کند. از این رو این مطلب از سایت گهر را اختصاص داده ایم به: فال روز 14 تیر 94 چه چیزی برایتان رقم می زند؟ .از شما همراهان همیشگی گهر دعوت می کنیم همچنان گهر را همراهی کنید. پیشاپیش از همراهی شما عزیزان سپاسگزایم.

.

فال روز 14 تیر 94 چه چیزی برایتان رقم می زند؟

.

متولدین فروردین

فال روزانه یکشنبه 14 تیر 1394

زندگی خانوادگی شما امروز برایتان کارهای زیادی تراشیده است. بعضی از اقوام شما دوست دارند استقلال بیشتری داشته باشند و شاید شورش را انتخاب کنند. اگر نمی خواهید خونسردی خود را از دست بدهید، باید سعی کنید از هیجان و عصبانیت دور باشید. زیاد سخت نیست تلاشتان را بکنید. امروز شما در احساسات خود نسبت به فرد خاصی بسیار شور و اشتیاق نشان می دهید. شما معمولاً پیشرفت را دوست دارید و برای آن تلاش می کنید ولی امروز خیلی جلوتر می افتید. هدف از احساسات و عواطف شما به فرد خاصی این است که به او نشان دهید به او اهمیت زیادی می دهید و از احساسات او باخبرید. این رابطه بسیار امیدبخش به نظر می رسد.

 

متولدین اردیبهشت

فال روزانه یکشنبه 14 تیر 1394

شما از آن دسته افرادی نیستید که دوست دارند زندگی عادی و معمولی داشته باشند. شما از ناشناخته ها نمی ترسید. دوست دارید دری به سوی دنیاهای جدید و فرهنگ های جدید بگشایید. شما گاهی به ایجاد تغییر در کل زندگی تان گرایش زیادی نشان می دهید. امروز رضایت فراوانی از تجربه رویدادهای غیرعادی می برید و این رویدادها به زندگی شما جهت جدیدی می دهند. امروز شما نیاز پیدا می کنید که وارد چرخه های جدیدی از زندگی شوید. شما گاهی تمایل دارید که به چیزهای امتحان شده و آزمون پس داده و مطمئن دوستان یا آشنایان پابند بمانید. ولی امروز شما شدیداً تشویق می شوید که افق های خود را گسترده کنید و شانس بهتری برای ملاقات به یک فرد و ایجاد رابطه ای رمانتیک که مدتها منتظرش بودید داشته باشید.

 

متولدین خرداد

فال روزانه یکشنبه 14 تیر 1394

امروز نباید سعی کنید تنها بمانید. هر چند وقت یکبار شما نیاز دارید که زمانی را به تنهایی سپری کنید و به زندگی تان فکر کنید، رویاسازی کنید و آرزوهای بهتری برای خودتان بسازید. ولی امروز با فردی آشنا می شوید که شما را به جاهایی می برد که شما به آنها عادت ندارید. سعی کنید از این فرصت استفاده کنید و آن را هدر ندهید. امروز حیات اجتماعی شما سرزنده تر می شود و شانس این وجود دارد که برخورد شیرین و جالبی با کسی داشته باشید که به شما کمک می کند احساس خوبی درباره خودتان داشته باشید. این شاید فوراً تبدیل به امر عشقی نشود، ولی قطعاً رابطه ای قوی بین شما بوجود می آید و همین است که هر دوی شما را مشتاق و پرشور نگه می دارد.

 

متولدین تیر

فال روزانه یکشنبه 14 تیر 1394

امروز شما تصمیم گرفته اید که چیزهای اطرافتان را تغییر دهید. شما در حال ایجاد تغییرات اساسی در زندگی تان هستید. احساس می کنید که تقریباً آسیب ناپذیر هستید، ولی چیزی در مقابل شما تاب نمی آورد. شما فراتر از مرزهایتان می روید حتی اگر این به معنای فراموش کردن دوستانتان برای مدتی باشد. تا وقت هست خوش باشید. امروز از جواب پرشوری که از یک فرد خاص می گیرید شدیداً تحت تأثیر قرار می گیرید زیرا اخیراً از او خیلی خوشتان آمده است. شما نقاط مشترک و تفاهم فراوانی دارید، و در عین حال او فوت و فن شیفته کردن شما را بلد است و احساس خیلی خوبی به شما می دهد. شما قطعاً دوست دارید این رابطه ادامه پیدا کند.

 

متولدین مرداد

فال روزانه یکشنبه 14 تیر 1394

شما فرصت رکورد زدن در مورد بعضی از اقوامتان را دارید. گاهی بعضی از آنها از مهربانی شما سوء استفاده می کنند و شما هم خودتان بدون ذره ای فکر کردن به آنها خدمت می کنید. امروز ممکن است که پراسترس باشد و شما آزرده و ناراحت شوید. سعی کنید از امروز به نفع خود استفاده کنید و به زندگی خود نظم دهید. امروز فرصت آن را می یابید که تأثیر بسیار چشمگیری بر تنها عشقتان بگذارید. از آنجائیکه شما از پیشروی و جلو بردن این رابطه ابایی ندارید، از چند جهت فرد مقابل خود را شیفته و مسحور خود می کنید. شانس این هست که شما دو نفر با هم خوب کنار بیایید و بتواند درهای دلتان را به روی هم باز کنید و تجربه های شیرین و خوبی با هم داشته باشید.

 

متولدین شهریور

فال روزانه یکشنبه 14 تیر 1394

امروز روی انسان دوستی شما در حال کمرنگ شدن است. شما عادت کرده اید که قبل از فکر کردن به خودتان به دیگران فکر کنید، ولی امروز همه چیز در حال تغییر است. در واقع شما اطرافیان خود را به شگفتی می اندازید. شما آزادی تازه ای یافته اید. به نظر می رسد که از خودتان آزاد شده اید و فرد دیگری شده اید. امروز حس می کنید در حال فرار هستید، ولی فقط برای یک لحظه چنین چیزی به نظرتان می رسد. وقتی فردی این قدر پر از زندگی و شور و اشتیاق باشد، مقاومت کردن در برابر او خیلی سخت می شود و شما در نهایت باید تسلیم شوید. شما فرصتی واقعی در اختیار دارید تا با فردی که شما از خودتان دور می کند و حس خوبی درباره زندگی به شما می دهد آشنا شوید و رابطه ای دائمی برقرار کنید.

 

متولدین مهر

فال روزانه یکشنبه 14 تیر 1394

تابحال حس کرده اید که شما همه چیز دان و عالم دهر هستید؟ امروز چنین حس و تجربه ای را خواهید داشت. شما انرژی ده نفر را در بدن دارید. دیگران سراغتان می آیند و از شما راهنمایی می خواهند. شما به راحتی راه حل مشکل آنها را می یابید. امروز دنیا متعلق به شماست. امروز در مورد فردی که با او آشنا شده اید کمی بی دقت و بی حواس می شوید. شما معمولاً اینطور نیستید که بخواهید فردی را وادار کنید که رابطه تان سریعتر پیش برود، در حالیکه آن فرد هنوز آمادگی چنین چیزی را ندارد، شما چنین فردی نیستید. ولی امروز حس می کنید که در این فرصت همه چیز موجه است و باید رابطه خود را جدی تر کنید و در مورد آن جدی تر حرف بزنید. باید در مورد آن رک گو باشید و صداقت پیش کنید.

 

متولدین آبان

فال روزانه یکشنبه 14 تیر 1394

امروز شما فرصتی عالی در اختیار دارید تا دارایی های خود را در محیطی حرفه ای به نمایش بگذارید. دیگران تحت تأثیر شخصیت شما قرار می گیرند و به شما شغل جدید یا پیشنهاد کاری هیجان انگیزی می دهند. شما نمی توانید این پیشنهادها را رد کنید و کاملاً آزاد هستید که تصمیم تان را بگیرید. اگر تلاش کنید امروز با هم بیرون بروید و کار متفاوت و هیجان انگیزی انجام دهید، رابطه فعلی شما بهتر می شود و کمک زیادی به آن می شود. اگر شراکت شما اخیراً دچار مشکلاتی شده است، امروز فرصت آن را دارید که این رابطه را زنده کنید. نگذارید زمان بگذرد و هیچ چیز جالب و خوب و بدرد بخوری صورت نگیرد. خنده و شادی را به رابطه تان بیاورید تا هر دوی شما از آن خوشحال باشید.

 

متولدین آذر

فال روزانه یکشنبه 14 تیر 1394

امروز باید تعهدتان به ارزشهایی که برای دلتان مهم است را نشان دهید. وقتی بچه بودید نقشی که باید در زندگی ایفا می کردید را می دانستید. شما خیلی نگران دیگران بودید، ولی امروز احتمالاً از شما می خواهند که تصمیمات مهمتری بگیرید که به نفع همه باشد. امروز شما حال و هوای مثبت و پر شور و اشتیاقی دارید. اگر در رابطه ای دائمی هستید، این انرژی فوق العاده روز شما را روشن و خوب می کند و باید زمان بیشتری را به تفریح و سرگرمی اختصاص دهید. اگر به دنبال عشق می گردید، باید مطمئن شوید که در مناسبت های اجتماعی حضور خواهید یافت و با بیشترین افراد ممکن آشنا خواهید شد.

 

متولدین دی

فال روزانه یکشنبه 14 تیر 1394

شاید حس کنید که زندگی شما پر از افرادی است که اصلاً برایتان جالب نیستند. فکر می کنید که همه یک جور هستند و واقعاً به درد همین جامعه محافظه کار می خورند. شما دوست ندارید مثل آنها باشید و ترجیح می دهید با افراد غیرعادی تری ملاقات کنید که با این جمع متفاوت هستند. آنها زیاد دور از دسترس نیستند. فقط باید تلاش کنید و آنها را پیدا کنید. امروز به خودتان اجازه دهید که مسئولیت ها و مشکلات خود را موقتاً فراموش کنید. امروز شما افرادی زیادی را ملاقات می کنید و با افراد جالبی آشنا می شوید. باید به خودتان اجازه استراحت و تفریح و لذت بردن از این چند ساعت را بدهید. شاید با کسی آشنا شوید که زندگی شما را زیر و رو کند.

 

متولدین بهمن

فال روزانه یکشنبه 14 تیر 1394

شاید فکر کنید شما باهوش ترین فرد روی زمین هستید. افکاری درباره چیزهای مختلف در ذهنتان شناورند. شما تبدیل به هنرمندی شده اید که می تواند ایده های عالی و بزرگ خلق کند. یادتان باشد که نابغه ها همیشه به چیزهای بزرگ می اندیشند. امروز یکی از آن روزهاست که ایده های شما به دیگران کمک خواهد کرد. امروز برای شما سورپرایزی می رسد و شما باید برای رسیدگی به آن مجهز و آماده باشید. عشقتان می خواهد شما را به جایی غیرعادی ببرد و شما از این تجربه لذت کاملی خواهید برد. این باعث می شود که رابطه شما وارد سطوح جدیدی شود و شما با افراد و دوستان جدیدی آشنا شوید که به زندگی شما تغییرات مثبتی بدهند. شاید دوباره عاشق فرد مقابلتان شوید.

 

متولدین اسفند

فال روزانه یکشنبه 14 تیر 1394

همه می دانند که شما اراده و همت بلندی دارید. شما همیشه فرد پرانرژی و فعالی بوده اید. شما توانایی غلبه بر موانع و استفاده از انرژی تان برای رسیدن به هدف را دارید. به نظر می رسد که امروز انرژی و نیروی شما از طریق افرادی که ملاقات می کنید و یا گروه دوستان و آشنایان تقویت شود. آن را هدر ندهید. اگر امروز حال و حوصله بیرون رفتن و تفریح کردن را نداشتید نگران نشوید. به زودی این حس و حال شما عوض می شود. فردی پیدا می شود که به شما پیشنهادی می دهد که برایتان بسیار وسوسه کننده است و شما را از هیجان به ورجه ورجه کردن می اندازد. شما فرصت این را می یابید که با فرد خاصی که مدتهاست نظرتان را به خود جلب کرده رابطه ای طولانی و دائمی ایجاد کنید.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه