فال حافظ متولدین ماه ها

فال امروز شما دوشنبه 9 اردیبهشت 98، به همراه فال حافظ با تعبیر فال حافظ برای شما عزیزان با عنوان فال حافظ متولدین ماه ها در مطلب زیر دنبال کنید. امیدواریم که خبرهای خوبی در پیش رو داشته باشید.

فال حافظ متولدین ماه ها

فال حافظ امروز متولدین فروردین ماه

امروز شما می توانید بسته به رفتاری که با خودتان و اطرافیانتان دارید عشق، اقبال و ثروت را به خود جذب کنید. آنچه اهمیت دارد این است که بدانید چطور بین دادن و گرفتن تعادل برقرار کنید. از اینکه بین توانی که صرف خودتان و آنهایی که دوست دارید می کنید تعادل برقرار کنید اطمینان حاصل نمایید. امروز شاید تصمیم بگیرید در یک فعالیت گروهی و یا جمعی حضور پیدا کنید که حاضران در آن افکار و عقاید مشابهی دارند و یا هدف خاصی را دنبال می کنند. حضور در این موقعیت برای شما تجربه ی بسیار جالبی خواهد بود، چون نه تنها اطلاعات بسیار جالبی به دست خواهید آورد، بلکه دوستی های جدیدی را نیز آغاز خواهید کرد که به احتمال زیاد تا مدت ها ادامه خواهند داشت.

ز گریه مردم چشمم نشسته در خون است

ببین که در طلبت حال مردمان چون است

به یاد لعل تو و چشم مست میگونت

ز جام غم می لعلی که می‌خورم خون است

تعبیر:

اینقدر ظاهر بین نباش. ظواهر تو را فریب داده اند و بابت این مسئله از تو سوئ استفاده می کنند. فکر می کنی اگر جواب رد بشنوی میمیری و شفای دردت را فقط رسیدن به یار میدانی. هر چند که او کوچکترین توجهی به تو ندارد. خودت را خسته نکن.

 

فال امروز متولدین اردیبهشت ماه

امروز سعی نکنید خودتان را به زور در قالبی که به شما تعلق ندارد جای دهید. شما این اواخر تحولات زیادی را در شخصیت خود تجربه کرده اید و دیگر آن آدم قبلی نیستید، اجازه ندهید اطرافیانی که هنوز متوجه این تغییرات در شما نشده اند و یا حاضر به پذیرفتن این تغییرات در وجود شما نیستند، وادارتان کنند دوباره در قالب شخصی که قبلا بوده اید فرو بروید. به آنها نشان بدهید که اصلا خوشتان نمی آید طوری با شما برخورد شود که انگار باید حتما باب میل آنها رفتار کنید. بدون شک آنهایی که واقعا دوستتان دارند و برایتان اهمیت قائل هستند شما را همین طوری که هستید خواهند پذیرفت، این که دیگران چه فکری می کنند هم هیچ اهمیتی ندارد!

روزگاریست که سودای بتان دین من است

غم این کار نشاط دل غمگین من است

دیدن روی تو را دیده جان بین باید

وین کجا مرتبه چشم جهان بین من است

تعبیر:
تنهایی کاری از پیش نمی بری، احتیاج ب یک همکار و همدل داری که در ضمن راز تو را فاش نکند. گرمای عشق تو بدون کمک دوست سرد می شود و به یر نمی رسد. آسوده خاطر باش که او تکی گاه خوبی برای رسیدن تو به حاجاتت می باشد و راه ر برایت میسر می سازد.

 امروز متولدین خرداد ماه

آیا تا به حال در مورد این که داشتن نگرش مثبت نسبت به زندگی چه تأثیراتی روی احساس خوشبختی و همچنین سلامت جسمانی شما می تواند داشته باشد چیزی شنیده اید؟ اگر تا به حال این اطلاعات را تنها در کتاب ها دیده باشید امروز می توانید آنها را به طور ملموس و در زندگی خود تجربه کنید و ببینید داشتن تفکر و نگرش مثبت چه نتایج ارزشمندی می تواند داشته باشد. شما امروز احساس می کنید بسیار قوی هستید و ذهنتان هم خیلی خوب کار می کند. از این وضعیت به خوبی استفاده کنید تا نتیجه ی آن را خیلی زود در زندگی حرفه ای خود ببینید و شاهد فرصت های کاری فوق العاده باشید.

می‌دمد صبح و کله بست سحا

الصبوح الصبوح یا اصحاب

می‌چکد ژاله بر رخ لاله

المدام المدام یا احباب

تعبیر:

سخن کوتاه می کنیم و می گوییم که مرادت خیلی زود برآورده می شود. دلت دوباره جوان می شود. دشمنان شکست خوردند و این از لطف خدا بود. خستگی از تنت بیرون می رود و در کاری که مراد توست جز پیروزی و ثروت چیزی دیگری نیست و این همان اجابت دعاهایت می باشد.

 امروز متولدین تیر ماه

امروز برای شما روز فوق العاده ای خواهد بود. شما شور و انرژی فوق العاده را در خود احساس می کنید و در شرایط فعلی می توانید در انجام هر کار هنری و خلاقانه ای موفق باشید. به قلبتان این فرصت را بدهید که همان کاری را بکند و همان حرف هایی را بزند که دلش می خواهد. در حال حاضر زن درون و مرد درونتان هر دو به یک اندازه قدرت دارند، پس از این فرصت استفاده کرده و برای به تعادل رساندن این دو جنبه ی وجودتان تلاش کنید. شما در حال حاضر همچون آهنربایی عشق و محبت را به خود جذب می کنید و این می تواند فرصت فوق العاده ای باشد تا دل شخصی را که دوست دارید به دست بیاورید.

اگر چه باده فرح بخش و باد گل‌بیز است

به بانگ چنگ مخور می که محتسب تیز است

صراحی ای و حریفی گرت به چنگ افتد

به عقل نوش که ایام فتنه انگیز است

تعبیر:
در کاری به رقابت پرداخته ای ولی پشت پرده کار اجام می دهی. نکند که در این راه خوی دیو پیدا کنی و فرشته بودن را فراموش کنی. هیچ گلی بی خار نیست، تو هم مستثنی نیستی. کار دیگران را بی ارزش نکن تا کار خودت پر بهاء شود که این دور از ادب است.

فال حافظ متولدین

 امروز متولدین مرداد ماه

اگر نمی خواهید مدام با همان مشکلات و تنش ها دست به گریبان باشید باید یاد بگیرید که روش های جدیدی را امتحان کنید و دست از کارها و رفتارهای قدیمی که می دانید این مشکلات را برای شما به وجود آورده اند بردارید. با قرار دادن خودتان در موقعیت شخص قربانی شما به دیگران این اجازه را می دهید که با شما همان رفتاری را داشته باشند که خودشان دلشان می خواهد. اگر از این روند تکراری خسته شده اید باید از جایتان بلند شوید و درک کنید که خودتان چه نقش مهمی در تغییر این شرایط می توانید داشته باشید. شما قدرت و شجاعت لازم برای تغییر شرایط فعلی را دارید، ببینید چه چیزی باعث شده است اینطور سر تسلیم فرو بیاورید؟!

گل در بر و می در کف و معشوق به کام است

سلطان جهانم به چنین روز غلام است

گو شمع میارید در این جمع که امشب

در مجلس ما ماه رخ دوست تمام است

تعبیر:
دیگر خسته شده ای. صبرو قرار نداری از سرگردانی خسته ای و این باعث دل شکستگی تو شده است. فقر و بی پولی عذابت می دهد. مقصود و مراد تو همان ثروت است که برای رسیدن به آن خود را به هر آب و آتشی می زنی. نترس روزی خواهد رسید که همه ی مردم تو را تحسین کنند و از تو کمک می خواهند.

 امروز متولدین شهریور ماه

شما بیشتر وقت ها تمام فکر و ذهنتان را روی خودتان و مسائل شخصیتان متمرکز می کنید، اما بد نیست امروز کمی به اطرافیانتان توجه کنید و دست از تمرکز کردن روی خودتان بردارید. به حرف هایشان گوش کنید و بی آنکه بگویید چکار باید بکنند و یا آنها را مورد قضاوت قرار دهید، سنگ صبورشان باشید. امروز یکی از دوستان خیلی قدیمی تان از طریق یکی از شبکه های اجتماعی و یا به واسطه ی یکی از دوستان و آشنایان مشترکی که دارید بار دیگر با شما ارتباط برقرار خواهد کرد. شما حرف های زیادی برای گفتن به هم دارید، پس شاید بهتر باشد به جای اینکه از راه دور پیام بفرستید یا زنگ بزنید یک قرار حضوری با هم بگذارید.

خوشتر ز عیش و صحبت و باغ و بهار چیست

ساقی کجاست گو سبب انتظار چیست

هر وقت خوش که دست دهد مغتنم شمار

کس را وقوف نیست که انجام کار چیست

تعبیر:
تنهایی کاری از پیش نمی بری، احتیاج ب یک همکار و همدل داری که در ضمن راز تو را فاش نکند. گرمای عشق تو بدون کمک دوست سرد می شود و به یر نمی رسد. آسوده خاطر باش که او تکی گاه خوبی برای رسیدن تو به حاجاتت می باشد و راه ر برایت میسر می سازد.
 

 امروز متولدین مهر ماه

امروز تحقیقاتی که داشته اید برای یکی از پروژه هایتان انجام می داده اید بالاخره تکمیل خواهند شد و برای به پایان رساندن کارتان آماده خواهید شد. ذهنتان در حال حاضر خیلی خوب کار می کند و همین باعث می شود که در موقعیت بسیار خوبی برای کار کردن روی پروژه هایی که ارتباط با دیگران را در بر می گیرند قرار داشته باشید. روابط عاطفیتان نیز خوشبختانه دارند خیلی خوب پیش می روند و نزدیکی و ارتباط محکمی بین خودتان و شخصی که دوست دارید احساس می کنید. از این احساس نزدیکی بیشترین بهره ی ممکن را برده و اگر مشکلی بین شما وجود دارد که حل نشده باقی مانده است همین امروز به سراغ آن بروید.

تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد

وجود نازکت آزرده گزند مباد

سلامت همه آفاق در سلامت توست

به هیچ عارضه شخص تو دردمند مباد

تعبیر:
درد دل کردن با ائمه اطهار برای تو از یک دوست عادی بهتر است چون هر منفعتی می بینی از هدایت ایشان است. وجود خود را به آنها نزدیک کن تا بلکه دلت آرامش بیشتری پیدا کند. در این حالت است که به مراد می رسی و فالت نیکو می شود و غم دوری عزیزان را نمی کشی و از آتش نفس اماره در امان می مانی.

 امروز متولدین آبان ماه

امروز شانس عاشق شدن شما بسیار زیاد خواهد بود. فقط این نکته را به یاد داشته باشید که همان قدر که دوست داشتن اطرافیانتان مهم است، این که آنها را با عشق خفه نکنید هم اهمیت دارد. هر چقدر آنها را رها کنید و راحت بگذارید کنترل بیشتری روی عشق و روابط خود خواهید داشت. صبح که از خواب بیدار می شوید تصاویر واضحی از خواب های شب گذشته تان پیش رو دارید که نویدبخش آینده ای بسیار روشن برای شما و خانواده تان هستند. به احتمال زیاد این رویاها تعابیر مثبتی دارند، اما بهتر است پیش از هر برداشتی خوب به آنها فکر کرده و ببینید چه نشانه هایی را در بر می گیرند و چه معانی نهفته ای ممکن است داشته باشند.

آن سیه چرده که شیرینی عالم با اوست

چشم میگون لب خندان دل خرم با اوست

گر چه شیرین دهنان پادشهانند ولی

او سلیمان زمان است که خاتم با اوست

تعبیر:
کاری را که می خواهید انجام بدهید پنهان کنید. کار را هر چند کوچک است بزرگ بدانید، خیال پردازی را کنار بگذارید و وقت را غنیمت شمارید تا صاحب مقام و منزلت شوید. روزگار تنگدستی به پایان رسیده و زمان آسایش است. عمرتان طولانی است وضعیت فعلی تان تغییر می کند.

امروز متولدین آذر ماه

امروز اطرافیانتان در میان حرف هایی که به شما می زنند پیام هایی برای شما دارند که با کمی دقت و توجه به حرف هایشان متوجه این منظورهای پنهانی نیز خواهید شد. شاید بعضی ها بخواهند با اشاره به برخی مسائل حرصتان را در بیاورند، شاید هم یک نفر بخواهد دلخوری و ناراحتی هایی که از شما دارد را از این طریق به شما گوشزد کند. به جای اینکه خودتان را به کوچه ی علی چپ بزنید خیلی صریح و مستقیم در مورد این موضوع با آنها صحبت کنید و چنانچه سوء تفاهمی پیش آمده است سعی کنید آن را برطرف نمایید. خیلی از این حرف ها و شکوه و گلایه ها ممکن است تنها از روی عشق و علاقه باشند.

تویی که بر سر خوبان کشوری چون تاج

سزد اگر همه دلبران دهندت باج

دو چشم شوخ تو برهم زده خطا و حبش

به چین زلف تو ماچین و هند داده خراج

تعبیر:
آبی که ریخته شد دیگر جمع نمی شود. کاریست که انجام شده در صدد باش تا جبرانش کنی. هیچ سر بی گناهی بالای دار نمی رود. شما از این ورطه نجات پیدا می کنی. کدورت را با صفای دل به خوبی جواب بده. بندها باز می شوند و تو به آزادی خواهی رسید.

فال حافظ متولدین ماه ها

 امروز متولدین دی ماه

امروز باید در صحبت با دوستان و اعضای خانواده تان صریح و با صداقت رفتار کنید. خوشبختانه شرایط در حال حاضر به گونه ای است که احساس نزدیکی و مودت بین شما تا حدی است که به هیچ مشکلی برنخواهید خورد و سوء تفاهمی به وجود نخواهد آمد. اگر کسی را دوست دارید اما هنوز تعهدی نسبت به هم ندارید امروز احتمال این که احساس خود را به طور واضح و شفاف بیان کرده و رابطه تان را وارد مرحله ی جدیدی کنید بسیار زیاد خواهد بود. در محل کارتان تا جای ممکن سعی کنید با همکارانتان سر مسائل جزئی بحث نکنید و به جای درگیر شدن با آنها روی کارها و مسئولیت های خودتان تمرکز کنید.

زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست

راه هزار چاره گر از چار سو ببست

تا عاشقان به بوی نسیمش دهند جان

بگشود نافه‌ای و در آرزو ببست

تعبیر:
در انجام کاری که در پیش داری درنگ و شتاب نکن. عشق و محبت و ایمان به هدف تو را بهتر و زودتر به هدف می رسانند. در امر ازدواج موفق خواهی شد.

 امروز متولدین بهمن ماه

شما شخصی پرانرژی، بلندپرواز، باهوش، باوقار و محترم هستید. شما شخصیت منحصر بفردی دارید و به راحتی با دیگران ارتباط برقرار می کنید و همین باعث می شود که دوستان بسیار زیادی داشته باشید. شما همیشه به خاطر صداقت و تعهدی که دارید مورد تحسین دیگران قرار می گیرید، اما گاهی رفتاری سلطه جویانه پیدا می کنید و بیش از اندازه جاه طلب می شوید. امسال انرژی شما در سطح بالایی قرار خواهید داشت و قدرت لازم برای رویارویی با هر چالشی را در اختیار خواهید داشت. در زمینه ی امور مالی اوضاع در مقایسه با سال قبل خیلی بهتر خواهد بود، اما هنوز با آن چیزی که شما انتظارش را دارید فاصله ی زیادی دارد. برای رسیدن به خواسته هایتان باید برنامه ریزی دقیقی داشته باشید و سرمایه گذاری های به موقعی را انجام دهید.

گر ز دست زلف مشکینت خطایی رفت رفت

ور ز هندوی شما بر ما جفایی رفت رفت

برق عشق ار خرمن پشمینه پوشی سوخت سوخت

جور شاه کامران گر بر گدایی رفت رفت

تعبیر:
راهی را که می روید درست است از تدبیر و اندیشه ی خودتان استفاده کنید. به زیارت کعبه مشرف می شوید. به زودی در جمعی حاضر می شوید که تقدیر و اینده ی شما در آنجا رقم زده می شود و به نشانه هایی دست پیدا می کنید که بسیار خوب است. پرهیزگار باشید تا از تیر بلا در امان بمانید.

 امروز متولدین اسفند ماه

امروز بیرون آمدن از تختخوابتان برای شما کار بسیار دشواری خواهد بود و دلتان می خواهد همانجا بمانید، اما باور کنید ترک کردن جای گرم و نرمتان به آنچه در مقابل به دست خواهید آورد می ارزد. هرچقدر با دیگران با صداقت بیشتری رفتار کرده باشید امروز به همان اندازه پاداش خواهید گرفت. این که قابل اعتماد باشید و دیگران بتوانند به شما تکیه کنند ویژگی هایی هستند که علاوه بر دیگران به کار خودتان هم خواهند آمد، پس تا می توانید روی این رفتارهای ارزشمند تمرکز داشته باشید. این که محکم و با اراده رفتار کنید بسیار خوب است و پاداش های قابل توجهی را هم برایتان به همراه خواهد داشت، اما حتما کمی مهربانی را هم چاشنی اخلاقتان کنید.

خدا چو صورت ابروی دلگشای تو بست

گشاد کار من اندر کرشمه‌های تو بست

مرا و سرو چمن را به خاک راه نشاند

زمانه تا قصب نرگس قبای تو بست

تعبیر:
صلاح در این است که فعلا” به عهدی که بسته ای عمل کنی. درست است که پشیمان شده ای اما خود را به دست سرنوشت سپرده ای. رحمت خداوند شامل حالت می شود و اقبال بلند و ثروت زیادی به تو می بخشد. اما مواظب باش با وزیدن باد غفلت زود همه چیز را از دست ندهی.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه