عکس های شهره و مهناز افشار در لس آنجلس

مهناز افشار بازیگر سینما و تئاتر در ششمین جشنواره فیلم های کوتاه که توسط یک نهاد ایرانی در لس آنجلس برگزار شد ، حضور یافت.

این مراسم مربوط به سال 93 میباشد.

در ادامه عکس های مهناز افشار را در کنار شهره آغداشلو ، در ششمین جشنواره سالانه فیلم های کوتاه بنیاد فرهنگ که در موزه هنر شهر لس آنجلس برگزار شد مشاهده می کنید

 

شهره آ‎غداشلو با نام اصلی پری وزیری‌تبار بازیگر ایرانی ساکن امریکا است که سالهاست به فعالیت های غیر اخلاقی و ضد دینی با رویکرد مقابله با انقلاب اسلامی می پردازد! 

وی (متولد ۲۱ اردیبهشت ۱۳۳۱) بازیگر ایرانی –آمریکایی سینما و تلویزیون است. او نام خانوادگی «آغداشلو» را به خاطر مخالفت خانوادهٔ پدری‌اش با داشتن نام خانوادگی آنان و پس از ازدواج با آیدین آغداشلو انتخاب کرد. وی در سال ۲۰۰۳میلادی، نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای بازی در فیلم خانه‌ای از شن و مه شد. شهره آغداشلو هم‌چنین در سال ۲۰۰۹میلادی، برای بازی در نقش مکمل زن در مجموعهٔ تلویزیونی خانهٔ صدام، موفق به دریافت جایزهٔ معتبر اِمی شد. وی تا به حال در کنار بازیگران مطرحی همچون آدرین برودی، بن کینگزلی، هیو جکمن، کیانو ریوز، ساندرا بولاک، براندن تی. جکسون، کلایو اوون، کیفر ساترلند، جوزف فینز، مارک هارمون، کیت هرینگتون، مت دیمون، هیو لوری، دیوید گیونتولی، جانی لی میلر و امیلی دشانل بازی کرده است.

شهره آغداشلو پیش از انقلاب ایران، در سه فیلم مطرح آن زمان بازی کرد و با سه کارگردان بزرگ سینمای ایران، عباس کیارستمی، علی حاتمی ومحمدرضا اصلانی همکاری داشت. 

 

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه