عکس ; صفحه نمایش آیفون 7 لو رفت iphone7

دوستداران آیفون منتظر آیفون 7 هستند ، اما این خبر هم برای آنها جالب خواهد بود تصویری که از صفحه نمایش آیفون 7 لو رفته

عکس ; صفحه نمایش آیفون 7 لو رفت iphone7, پورتال خبری فرهنگی گهر

سال 2016 از راه رسید و آیفون جدید نیز به دنبال آن معرفی می شود. از همین رو، بدیهی است که شایعات در مورد این گجت ظرف روزهای آتی قوت خواهند گرفت. برای نمونه همین امروز دو تصویر تازه از یک منبع تایوانی معتبر منتشر گردید که گویا به آیفون های جدید تعلق دارند.
عکس ; صفحه نمایش آیفون 7 لو رفت iphone7, پورتال خبری فرهنگی گهر

با نگاهی دقیق تر به این تصاویر می توان دریافت که عکس ها به قطعه روشن کننده پس زمینه نمایشگر آیفون مربوط می شوند. البته نمی توان صحت تصاویر را تایید کرد اما منبعی که آنها را منتشر کرده ظاهرا قابل اطمینان و کاملا موثق است و لوگوی اپل که روی یکی از کابل ها در تصویر دیده می شود هم می تواند نشانه دیگری بر صحت این ادعا باشد.

اگر فرض بر این باشد که عکس ها به آیفون 7 یا مدل پلاس آن تعلق داشته باشند آنگاه «شبکه» مربوط به 3D touch باید در آنها قابل رویت باشد، اما با بررسی های دقیق تر مشخص می شود که این شبکه وجود خارجی ندارد و این می تواند بدان معنا باشد که تصاویر به آیفون 6 سی تعلق دارند که در واقع جایگزین همان آیفون 5 سی جنجالی و البته مقرون به صرفه اپل است.

متاسفانه جزئیات دیگری را نمی توان از این تصاویر استخراج کرد و در نتیجه شاید بهتر باشد مروری داشته باشیم بر جدیدترین شایعات منتشر شده در این باره، از جمله آنکه ممکن است در آیفون های جدید از نمایشگرهای OLED استفاده شود، هرچند که به اعتقاد برخی، تغییر پنل های LED به انواع OLED ممکن است تا سال 2018 میلادی محقق نشود.

علاوه بر این موارد، گفته شده که آیفون 7 احتمالا بدنه ای ضد آب خواهد داشت و از سه گیگابایت رم بهره می برد. همچنین نوارهای مربوط به آنتن آن نیز دیگر قابل رویت نخواهند بود و فیش 3.5 میلی متری صدا نیز از بدنه اش حذف خواهد شد.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه