عکسهای جالب از ازدواج زوج های مسن

تا بحال مطالب جالب و عجیب زیادی خوانده اید ، ولی اینبار این مطلب با مطالب عجیب دیگر متفاوت هست ، زوجهای مسنی که عشق دلشان را گرفته و برای بار اول و یا دوباره ازدواج کرده اند.

این تصاویر از زوج‌های مسن نشان می‌دهد که برای پیدا کردن عشق در زندگی هیچ‌وقت دیر نیست.

دلایل ازدواج کردن در بین انسان‌ها متفاوت است، اما تحقیقات نشان داده که در صدسال گذشته، بیشتر زنان در سنین 22 تا 26 سالگی و مردان در 26 تا 28 سالگی ازدواج‌کرده‌اند. وقتی به چیزهای رمانتیک فکر می‌کنیم، همیشه تصویری از زوج‌های جوان به ذهنمان خطور می‌کند. در حالی که زوج‌های مسن‌تر با فشارهای اجتماعی و اقتصادی کمتری نسبت به زوج‌های جوان‌تر از خود روبه‌رو هستند. در این سنین، ازدواج کاملاً معنای انتخاب دارد. چون این افراد از خودشان و نیازهایشان به خوبی مطلع‌اند. این افراد معمولاً نه فرزند دارند و نگرانی پرداخت وام و قسط. به همین دلیل ازدواج‌هایی که در جوانی صورت می‌گیرد، معمولاً بیشتر به طلاق گرائیده می‌شود.

به افتخار این زوج‌های مسن و عشق‌های قدیمی‌شان.

عکسهای جالب از ازدواج زوج های مسن

عکسهای جالب از ازدواج زوج های مسن عکسهای جالب از ازدواج زوج های مسن عکسهای جالب از ازدواج زوج های مسن عکسهای جالب از ازدواج زوج های مسن عکسهای جالب از ازدواج زوج های مسن عکسهای جالب از ازدواج زوج های مسن عکسهای جالب از ازدواج زوج های مسن عکسهای جالب از ازدواج زوج های مسن عکسهای جالب از ازدواج زوج های مسن

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه