علت لغو کنسرت علی زند وکیلی در مشهد دی 97

تاريخ : 24 دی

پس از لغو کنسرت های مختلف اینبار کنسرت علی زند وکیلی در مشهد هم لغو شد.

علی زند وکیلی که چندی پیش خبر اجرای کنسرت در مشهد را اعلام کرد در فاصله چند روز مانده به برگزاری کنسرتش ، کنسرت وی لغو شد.

شهر مشهد که سابقه درخشانی در لغو کنسرتها دارد! اما اینبار به نظر می رسید که کنسرت خواننده سنتی خوان کشور لغو نشود اما در دقیقه ۹۰ این کنسرت هم لغو شد

جزییات لغو کنسرت علی زند وکیلی در مشهد را می خوانید

علت لغو کنسرت علی زند وکیلی در مشهد دی 97, پورتال خبری فرهنگی گهر

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از لغو مجوز اجرای کنسرت موسیقی علی زند وکیلی در مشهد خبر داد.

محمدرضا محمدی افزود: برای برگزاری این کنسرت بین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دستگاههای مرتبط با فرایند کار همدلی وجود داشت و هیچ مشکلی با هیچ قسمتی نداشتیم اما بنا به دلایلی که مربوط به حوزه کاری خود ما می شود در نهایت این اتفاق نیفتاد و اجرای کنسرت موکول به زمان دیگری شد. آن زمان به زودی اعلام و این کنسرت اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: جنس این دلایل بیشتر شبیه دلایل فنی است و ارتباطی به هیچ حوزه دیگری ندارد. هیچ دخالتی از هیچ حوزه ای در این خصوص صورت نگرفته است و من به عنوان معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی می گویم هیچ فشاری از هیچ جا در این خصوص بر ما وارد نشده و هیچ تماسی هم از هیچ جا گرفته نشده است. برای نخستین بار همه پای کار بودند ولی اشکالی پیش آمده که صلاح دانستیم الان این اتفاق نیفتد و در آینده خیلی نزدیک اجرا شود.

مجری برنامه این کنسرت هم به خبرنگار ایرنا گفت: علت لغو مجوز کنسرت با توجه به فضای خبری شکل گرفته مشخص است، اما از بیان این علت معذورم و در این زمینه از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پیگیری کنید.

وحید محمودی افزود: کنسرت زند وکیلی قرار بود امروز و فردا در آمفی تئاتر برج سپید مشهد و در چهار نوبت برگزار شود که بابت این امر تعدادی بلیت نیز فروخته شده بود اما با اعلام لغو مجوز برگزاری، مبالغ کسانی که از سایت بلیت خریده بودند به آنها مسترد می شود. افرادی هم که از موسسه فرهنگی هنری خورشید حکمت پارس بلیت خریداری کرده اند با مراجعه به موسسه می توانند مبالغ پرداختی خود را دریافت کنند.

همچنین صفحه اینستاگرامی موسسه فرهنگی هنری خورشید حکمت پارس مجری این برنامه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: گروه موسیقی آقای زندوکیلی بنا داشت اجرایی فاخر را با رعایت تمامی شئونات قانونی در شهر امام مهربانیها مشهدالرضا(ع) برگزار نماید که خوشبختانه با اقبال عمومی خراسانیان هنردوست و همچنین همکاری بی‌ دریغ مسئولان شهر مشهد روبه ‌رو گردید بطوری‌که در ساعات اولیه کل بلیتهای دو سانس آن به ‌فروش رفت. اما با نهایت تأسف در اواخر آماده ‌سازی با مشکلات پیش‌ بینی نشده روبه ‌رو شده و با کمال شرمساری این اجرا لغو و به زمان دیگری موکول شد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي