طرح پیش فروش ایران خودرو به مناسبت دهه فجر ۱۴۰۱

در این مطلب برای شما همراهان عزیزی که قصد خرید خودرو از سایت ایران خودرو را دارید، به بررسی شرایط پیش فروش ایرانخودرو به مناسبت دهه فجر ۱۴۰۱ خواهیم پرداخت. لازم به ذکر است که زمان تحویل خودرو‌ها در بازه‌های چهار ماه تا یک سال تعیین شده است. همچنین همه محدودیت‌های قبلی نیز در این بخشنامه هم اعمال خواهد شد و شیوه فروش بر اساس قرعه کشی است.

طرح پیش فروش ایرانخودرو به مناسبت دهه فجر ۱۴۰۱

طرح پیش فروش ایران خودرو به مناسبت دهه فجر ۱۴۰۱

طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو ویژه خودرو فرسوده

به اطلاع عموم متقاضيان مشمول و حائز شرايط مي رساند در راستاي ابلاغ بند ف تبصره هفت قانون بودجه سال 1401 (طرح جايگزيني خودروهاي فرسوده)، براي مالكين خودروهاي فرسوده كه شرايط آن در سامانه فروش ايران خودرو اعلام مي گردد ، امكان ثبت نام يكدستگاه از محصولات ايران خودرو با قيمت زمان تحويل مندرج در قرارداد خودروي جايگزين فراهم شده است.

زمان فعال سازي اين بخشنامه بر روي سايت، ساعت 14 روز پنج شنبه مورخ 1401/11/13 شروع و تا روز شنبه مورخ 1401/11/22 ادامه دارد.

طرح پیش فروش ایران خودرو به مناسبت دهه فجر ۱۴۰۱

* بديهي است تحويل خودروي جايگزين مطابق زمان مندرج در شرايط جدول فوق مي باشد و متقاضي با آگاهي كامل نسبت به اين موضوع، نسبت به اسقاط خودروي فرسوده خود اقدام مي نمايد و ايران خودرو هيچگونه تعهدي براي تحويل خودرو تا قبل از زمان تحويل نخواهد داشت.

* مبالغ پيش پرداخت در اين بخشنامه، كمتر از پنجاه درصد قيمت فعلي خودرو مي باشد .

* افتتاح حساب وكالتي شامل متقاضيان جايگزيني خودروهاي فرسوده نمي باشد.

 

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه