طالع بینی بسیار جالب: اگر در کف دستتان حرف M می بینید حتما بخوانید

در این مطلب می خواهیم یک طالع بینی بسیار جالب را به شما عزیزان معرفی کنیم. در ادامه همراه ما باشید

طالع بینی بسیار جالب: اگر در کف دستتان حرف M می بینید حتما بخوانید

کف‌بینی یک هنر باستانیست که ریشه آن در هندوستان و چین بوده است. این هنر در ابتدا بخشی از طالع‌بینی هندوها بوده و پس از آن، از طریق کتاب چینی ئی چینگ (کتابی مقدس چینیان و کهن‌ترین متن به‌جامانده از چین باستان) به شهرت رسیده است. ارسطو نیز به این هنر علاقه‌مند شد، و به گسترش محبوبیت این هنر در اروپا و غرب آسیا کمک کرد.

این هنر و محبوبیت‌اش کماکان مثل گذشته باقی مانده، بسیاری معتقدند کف‌بینی هیچ پایه‌ی علمی ندارد و آن را به سرعت رد می‌کنند، ولی اگر واقعا آن را بشناسیم، اعتراف خواهیم کرد کاملا حقیقی و درست می باشد.

در کف بینی یکی از چیزهای مهمی که باید با دقت دنبال‌اش بگردیم، حرف ‌M روی کف دست می باشد. این شکل از به هم پیوستن خطوط قلب، سر، و زندگی ایجاد می‌شود.

حرف M در کف دست

طالع بینی بسیار جالب: اگر در کف دستتان حرف M می بینید حتما بخوانید

 

حرف M روی کفِ دست‌ همه‌ی آدم‌ها وجود ندارد. شمار افرادی که چنین شکلی را روی کف دست‌شان دارند، کم‌تر از چیزی است که فکر می‌کنید. گفته می‌شود آدم‌هایی که حرف M کف دست‌شان دارند، آدم‌های خاصی هستند.

آن‌هایی که حرف M کف دست‌شان دارند ظاهرا در تشخیص دروغ بسیار ماهر هستند و می‌توانند پنهان‌کاری‌هایی را که برای گیج کردن و به اشتباه انداختن‌شان صورت می‌پذیرد، برملا کنند.
به زحمت می‌توانید دورشان بزنید و آن‌ها به سرعت می‌توانند دروغ و فریب را تشخیص دهند. این ویژگی اغلب میان زنان رواج دارد، ولی به این معنی نیست هر کس حرف M کف دست‌اش ندارد، فاقد خصوصیات بالا است.

هم‌چنین کسانی که حرف M کف دست‌شان دارند می‌توانند رهبران بزرگی باشند و آینده‌ی خوبی در انتظارشان است.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه