شب غافلگیر کننده شبکه سه ، از حضور علی زندوکیلی تا برانکو در شب یلدا

شبکه سه امشب بمناسبت شب یلدا ویژه برنامه های جالب و غافلگیر کننده ای تدارک دیده

 خبرگزاری مهر: احسان کرمی مجری ویژه برنامه شب یلدای شبکه سه از آیتم های این برنامه و حضور خوانندگانی چون علی زندوکیلی خبر داد.
احسان کرمی با اشاره به ویژه برنامه‌ای که برای شب یلدا اجرا می کند، گفت: این برنامه که امشب ۳۰ آذرماه ساعت ۲۰ شروع می شود و تا ۲۳:۳۰ ادامه دارد از آیتم های متنوعی تشکیل شده است و مهمانان و خواننده های مختلف در آن حضور دارند. حافظ خوانی جزو لاینفک این برنامه است و مهمانانی از سازمان های مردم‌نهاد هم به برنامه می آیند.
وی با اشاره به اتفاقاتی که در این برنامه رخ می‌دهد، یادآور شد: در این برنامه چند اتفاق غافلگیرکننده برای مخاطبان داریم. علی زندوکیلی در استودیوی برنامه حاضر می شود و یک اجرای زنده دارد، همچنین مازیار فلاحی نیز در استودیو حاضر می شود و یکی از اجراهای غافلگیرکننده به او مربوط می شود. مهدی یراحی نیز از دیگر خواننده هایی است که در بیرون از استودیو ما را همراهی می کند.
کرمی با اشاره به دیگر هنرمندانی که قرار است امشب در این برنامه دیده شوند، اظهار کرد: اساس برنامه امشب بر اجرای زنده است و بخش هایی هم به صورت تولیدی به نمایش درمی آید. از جمله این بخش ها حضور لاله اسکندری و گلاره عباسی در منزل شهلا ریاحی است. همچنین مهمانان دیگری از جمله جمشید مشایخی، پرویز پورحسینی، پوریا پورسرخ و بهنوش بختیاری را هم در برنامه خواهیم داشت و آیتم بامزه ای هم از برانکو ایوانکوویچ داریم.
وی در پایان درباره این ویژه برنامه و تماشای آن یادآور شد: توصیه من این است که مردم به مهمانی بروند ولی این برنامه برای کسانی است که نمی توانند به مهمانی بروند و در منزل هستند.
این مجری تلویزیون شب یلدا را زمانی برای کنار هم بودن عنوان کرد و گفت: بهتر است در این شب همه وای فای های تلفن های همراه خود را خاموش کنند و در کنار هم گل بگویند و گل بشنوند و خوش بگذرانند.
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي