دختر نوجوان 14 ساله از دست گروگان گیران رها یافت

دسته بندي : حوادث,عمومی,⭐ اخبار
تاريخ : 30 آذر

نوجوان ۱۴ ساله که اتفاقی گروگان گرفته شده بود بالاخره رها یافت!

خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی خراسان رضوی از نجات دختر ۱۴ ساله ای خبر داد که در پی اجرای نقشه زورگیران خشن به گروگان گرفته شده بود.

سرتیپ دوم بهمن امیری مقدم درباره جزییات این حادثه و نجات دختر نوجوان گفت: پیش از ظهر روز گذشته دو جوان پراید سوار با ضربه چاقو قصد زورگیری از فردی در یکی از خیابان های محدوده بلوار وکیل آباد را داشتند که ناگهان خودروی گشت پلیس وارد صحنه زوگیری خشن شد.

وی با بیان اینکه زورگیران با مشاهده ماموران پلیس فرار را بر قرار ترجیح دادند، گفت: یکی از سارقان سوار بر خودرو پلاک مخدوش از صحنه متواری شد: یکی دیگر از سارقان چاقو به دست به سوی یک خودرو سواری دیگر حمله ور شد و دختر ۱۴ ساله را در برابر چشمان پدرش به گروگان گرفت.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اعلام اینکه بلافاصله ماموران پلیس با درخواست نیروی کمکی عملیات رهایی گروگان ۱۴ ساله را آغاز کردند، گفت: با این شرایط ماموران انتظامی وارد عمل شدند و دختر نوجوان را از چنگ گروگان گیر نجات دادند.

امیری مقدم ادامه داد: گروگانگیر که فرد سابقه دار است دستگیر و همدست فراری خود را معرفی کرد.

مقادیری طلای مسروقه از مخفیگاه گروگانگیران کشف شد.

متهمان برای بررسی دیگر اعمال مجرمانه ای که انجام داده اند در اختیار ماموران پلیس آگاهی قرار دادرند. تحقیقات از متهمان دستگیر شده همچنان ادامه دارد.

 

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي