سریال تساوی های بدون گل داربی پایتخت تکرار شد

هفتاد و هفتمین دربی تهران از ساعت 18:50 در ورزشگاه آزادی با سوت علیرضا فغانی آغاز شد و دو تیم با تساوی بدون گل به کار خود خاتمه دادند.

سریال تساوی های بدون گل داربی پایتخت تکرار شد

 

نیمه نخست:

شاگردان دایی در ابتدا سعی کردند بازی را در دست بگیرند و در دقیقه 2 بازی در گوشه نقطه کرنر خطای پژمان منتظری روی غلامرضا رضایی باعث شد اولین ضربه خطای بازی به سود پرسپولیس اعلام شود. پیام صادقیان پشت این توپ ایستاد و آن را روی دروازه ارسال کرد اما شوت خانزاده راهی به چارچوب نداشت و فضای بالای دروازه را شکافت و به بیرون رفت.

سید مهدی سید صالحی در میانه میدان به سمت تیموریان رفت ولی با بی احتیاطی که انجام داد باعث شد فغانی اولین خطا، به سود استقلال را اعلام کند.

در دقیقه 5 ارسال آندرانیک تیموریان روی دروازه پرسپولیس با ضربه سر مدافعان این تیم به کرنر رفت. اولین کرنر استقلال بی نتیجه بود و با دخالت پرسپولیسی‌ها به کرنر بعدی تبدیل شد و در ادامه ضربه تیموریان در دستان نیلسون قرار گرفت.

دقیقه 8 بازی امیرحسین صادقی بی احتیاطی کرد و پس از دفع توپ، پایش به شدت با کمر صادقیان برخورد کرد و فغانی در این صحنه خطای بازیکن استقلال را گرفت و علیرضا حقیقی پشت این توپ ایستاد اما ضربه خوبی به توپ نزد.

در دقیقه 10 اعتراض امیر قلعه‌نویی و اعضای کادر فنی استقلال به قضاوت فغانی باعث شد تا داور این دیدار تذکر جدی به آنها بدهد.

تا دقیقه 15 این دیدار اتفاق خاصی روی دروازه 2 تیم رخ نداد و سرخابی‌ها خطاهای زیادی را روی هم انجام دادند

در دقیقه 17 محمد مهدی نظری که دقایقی به دلیل مصدومیت روی زمین افتاده بود پس از بانداژ شدن سرش از سوی کادر پزشکی استقلال به میدان بازگشت.

جدال سرخابی‌ها در شرایطی تا دقیقه 25 بدون گل دنبال شد که میلیون‌ها بیننده همچنان در حسرت یک موقعیت خطرناک بودند.

اولین موقعیت خطرناک این بازی در دقیقه 26 توسط محمد نوری رقم خورد و در شرایطی که توپ او در چارچوب جایی نداشت مهدی رحمتی شیرجه رفت و آن را به کرنر فرستاد.

مهدی نظری برای ایجاد یک موقعیت به سمت توپی رفت که در دستان نیلسون جا گرفته بود و در همین حین با دروازه‌بان پرسپولیس برخوردی داشت. این مسئله منجر شد تا بنگر به حرکت مهاجم استقلال اعتراض کند و درگیری کوچکی به وجود بیاید و در نهایت داور مسابقه هر دو بازیکن در دقیقه 30 با کارت زرد داور جریمه شدند.

سیاوش اکبرپور در دقیقه 36 در میانه میدان صاحب یک توپ شد و وقتی شرایط را مساعد دید با شوتی محکم از همان میانه زمین دروازه نیلسون را هدف گرفت اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

پرسپولیس در دقیقه 37 صاحب یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه استقلال شد.. محمد نوری پشت این توپ ایستاد اما ضربه‌ای که زد جایی در چارچوب دروازه رحمتی نداشت.

یک خطای دیگر، این بار از سوی پرسپولیسی‌ها استقلال را صاحب یک ضربه ایستگاهی کرد و توپی که تیموریان ارسال کرد با ضربه سر نکونام همراه شد و به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

پیام صادقیان پس از عبور از بازیکن استقلال با یک پاس عمقی سیدصالحی را صاحب توپ کرد اما در آخرین لحظه تکل عمران‌زاده توپ را از مقابل پای این بازیکن جدا کرد.

فرهاد مجیدی پس از اینکه با سرمربی پرسپولیس خوش و بش کرد در دقیقه 45 به جای سیاوش اکبرپور که مصدوم شده بود وارد میدان شد.

در نهایت نیمه نخست این دیدار کس کننده با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم:

نیمه دوم در شرایطی آغاز شد که روی نیمکت‌ پرسپولیس کسی حضور نداشت و در همین حین فرهاد مجیدی با یک پاس در عمق در شرایط مناسبی صاحب توپ شد اما نتوانست به توپ ضربه بزند.

نیمه دوم این بازی هم چنگی به دل نمی‌زد تا اینکه محمدرضا خلعتبری در دقیقه 59 به جای غلامرضا رضایی آمد تا اولین حضورش در دربی پایتخت را تجربه کند و دو دقیقه بعد استقلال در دقیقه 61 با اشتباه دهنوی صاحب یک موقعیت شد و ساموئل نتوانست از پاس مجیدی استفاده کند و در حالی که با دروازه تنها چند قدم فاصله داشت توپش به بیرون رفت.

چند دقیقه بعد خلعتبری در محوطه جریمه استقلال پا به توپ شد و دفاع حریف را به هم ریخت که البته این حرکت او با ضربه دهنوی به بالای دروازه رفت.

پیام صادقیان در دقیقه 70 با یک شوت محکم از پشت محوطه جریمه استقلال به شکل خطرناکی دروازه استقلال را تهدید کرد و رحمتی نیز با یک واکنش مناسب این توپ را دفع کرد.

قاسم دهنوی در دقیقه 71 با خطایی که انجام داد از سوی فغانی با کارت زرد جریمه شد.

رضا حقیقی نیز در دقیقه 75 به دلیل اعتراضش به تصمیم داور با کارت زرد فغانی مواجه شد.

پیام صادقیان در دقیقه 76 روی یک ضد حمله به سمت دروازه استقلال حرکت کرد اما با خطای منتظری متوقف شد و این کار مدافع استقلال باعث شد تا با کارت زرد داور جریمه شود.

در دقیقه 78 فشار پرسپولیسی‌ها باعث شد با یک  موقعیت خطرناک دیگر دروازه رحمتی را تهدید کنند اما مدافع استقلال در شلوغی محوطه جریمه با ضربه برگردان خطر را از دروازه استقلال دور کرد.

پیام صادقیان در دقیقه 87 با یک ضربه خطرناک نکونام را نقش بر زمین کرد و این حرکت او با کارت زرد فغانی همراه بود.

دقایق پایانی این دیدار با خطاهای متوالی بازیکنان 2 تیم همراه بود و بدون اینکه دنبال ایجاد موقعیت باشند تنها به توپ ضربه می‌زدند تا بازی همانند دو دربی گذشته با تساوی صفر – صفر به پایان برسد.

 

منبع: خبرگزاری تسنیم

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه