سرگرمی هایی برای باهوش شدن

تاريخ : 10 دی

سرگرمی های زیادی هستند که می توانند به شما در داشتن اوقات خوش کمک کنند و همچنین برخی سرگرمی ها از لحظات خوش فراتر رفته و هوش شما را نیز تقویت می کنند.

رنگ را بخوان

سرگرمی هایی برای باهوش شدن, پورتال خبری فرهنگی گهر

یکی از بازی های بسیارجالب که می توانید دور هم به رقابت بپردازید. در این بازی باید رنگ های هر کدام از ردیف ها را بخوانید. دقت داشته باشید که تنها زنگ نوشته را بخوانید نه خود نوشته را چرا که ممکن است آبی به زنگ نارنجی نوشته شده باشد. اشتباهات این بازی بسیار جالب است و البته هوش شما را نیز افزایش می دهد.

کلمه را حدس بزنید

یکی از بازی هایی که شاید با آن اشنا باشید حدس زدن کلمه است. در این بازی یکی از شرکت کننده ها کلمه ای را در ذهن دارد و به تعداد حروف آن جای خالی روی کاغذ می کشد. در این زمان شما باید با حدس لغت های آن و پرسیدن سوالاتی از فرد اصلی به جواب جای خالی ها دست پبدا کنید.

یک روز برعکس

این برنامه نیز می تواند برای شما یک سرگرمی باشد. یک روز را کاملا برعکس از دست هایتان کار بکشید. برای مثال اگر شما چپ دست هستید تمام کارهایتان را با دست راست انجام دهید. مسواک زدن، شانه کردن موها و حتی نوشتن با دست مخالف می تواند هوش شما را زیاد کند و همچنین روز قشنگی را مطمئنا در پیش دارید.

عکس را حفظ کنید

یک عکس را که تا به حال ندیده اید را پیدا کنید و یک دقیقه به ان نگاه کنید سپس عکس را در کناری قرار دهید و حالا شروع به نوشتن جزئیاتی که به خاطر دارید کنید. این کار باعث می شود تا میزان حافظه شما افزایش پیدا کند و همچنین در فکر کردن بیشتر نیز به شما کمک می کند.

برعکس بشمارید

یک سرگرمی ریاضی می تواند به شما در باهوش شدن کمک کند. یک عدد را به انتخاب در ذهن بیاورید و از آن عدد شروع به برعکس شمردن کنید. شاید به نظر سرگرمی اسانی باشد اما اگر عدد را سخت انتخاب کنید بازی نیز سخت می شود و همچنین به باهوش شدن شما نیز کمک به سزایی می کند.

منبع: مشرق نيوز

گردآوری: گروه سرگرمی گهر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي