زمان پخش شعر یادت نره 97

تاريخ : 25 آبان

پخش شعر یادت نره ۹۷

شعر یادت نره از جمله محبوب ترین برنامه های ماهواره ای به شمار می رود. این برنامه از طریق شبکه من و تو پخش می شود. فصل جدیدی از این برنامه محبوب ساخته شده است و پخش آن مانند گذشته از شبکه ماهواره ای من و تو خواهد بود. این برنامه بخش های مختلفی دارد و از جمله برنامه های پرمخاطب در سال های اخیر محسوب می گردد.

شعر یادت نره! یک مسابقه برای محک زدن به حافظه شرکت کننده‌هایش است. در این برنامه یک ساعته ترانه‌های ایرانی در سبک‌ها و از دوره‌های مختلف برای شرکت کننده‌ها پخش میشود و آنها باید متن ترانه را بخاطر بیاورند. برنده نهایی مسابقه شانس برنده شدن جایزه ۱۰،۰۰ دلاری را دارد. این مسابقه از پخش‌های گوناگونی تشکیل شده و در هر مرحله شرکت کننده‌ای که کمترین امتیاز را کسب کرده از دور مسابقه حذف خواهد شد.

شعر یادت نره یک برنامه تلویزیونی است که از شبکه ماهواره ای من و تو پخش می‌شود. در این برنامه شرکت کنندگان باید در ۵ مرحله ادامه یا جاهای خالی ترانه‌ها را از حفظ بخواند. این ترانه‌ها را مجری برنامه یعنی (امید خلیلی) انتخاب می‌کند و توسط سحر در سری قبل و ملودی در این سری و دیگر خوانندگان گروه خوانده می‌شود.

در این برنامه یک ساعته ترانه‌های ایرانی در سبک‌ها و از دوره‌های مختلف برای شرکت کننده‌ها پخش می‌شود و آنها باید متن ترانه را بخاطر بیاورند. برنده نهایی مسابقه شانس برنده شدن جایزه ۱۰٬۰۰۰ دلاری را دارد.

زمان پخش شعر یادت نره :

هر جمعه ساعت ۲۲ و بازپخش آن ساعت ۳ بامداد و  ساعت ۱۷ روز بعد می باشد

 

این مسابقه از پخش‌های گوناگونی تشکیل شده و در هر مرحله شرکت کننده‌ای که کمترین امتیاز را کسب کرده از دور مسابقه حذف خواهد شد.

این مسابقه یک جایزه ده هزار دلاری دارد که در مرحله فینال به روش خاصی به برنده مسابقه داده خواهد شد. حق پخش این برنامه نیز از برنامه اصلی یعنی (don’t forget the lyrics) خریداری شده‌است. خواننده این برنامه در سری قبل سحر مقدس و در این سری ملودی می باشد.

مراحل برنامه به چه صورتی است ؟

مرحله‌های مسابقه به‌ترتیب زیر است:

  • مرحله اول: واژگان درهم: در این بخش خواننده‌ها بخشی از آهنگ را می‌خوانند و وقتی خواندن قطع شد چند واژه روی صفحه به نمایش درآورده می‌شود و شرکت کننده‌ها باید واژه‌ها را کنار هم بچینند تا شعر کامل شود.
  • مرحله دوم: همخوانی با رقیب: در این بخش دو نفر از شرکت کنندگان در یک گروه کنار هم می‌ایستند و هر کدام باید در سه مرحله بخشی از شعر را بخوانند.
  • مرحله سوم: بی‌کلام (کاروکی): در این بخش خواننده‌ها بخشی از شعر را می‌خوانند و وقتی خواندن قطع شد روی صفحه ادامه شعر به نمایش در می‌آید و شرکت کننده باید جای خالی شعر را پر کند.
  • مرحله چهارم: شاه بیت: در این بخش که با دو شرکت کننده برتر انجام می‌شود خواننده‌ها بخشی از شعر را می‌خوانند و وقتی شعر قطع شد شرکت کننده باید بیت آن شعر را به‌طور کامل بخواند.
  • مرحله پنجم: بخش پایانی: در این بخش که با یک شرکت کننده انجام می‌شود ۷ ترانه وجود دارد که اگر شرکت کننده ۵ ترانه را درست بگوید برنده ۱۰٬۰۰۰ دلار می‌شود. با هر بار درست گفتن شعر ۵۰۰ دلار به جایزه شرکت کننده اضافه می‌شود. اگر در این مرحله شرکت کننده ۲ ترانه را غلط بگوید برای سومی حق انتخاب آهنگ دارد ودر پایان با همان مقدار دلاری که گرفته‌است از برنامه جدا می‌شود. در انتهای برنامه به فینالیست یک جام یادبود داده می‌شود.
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي