زمان ثبت نام کنکور سراسری 98

کنکور سراسری 98 یکی از آزمون های حیانی در مراحل تحصیل داوطلبان و دانش آموزان محسوب می شود. ثبت نام امسال هم همانند سال های گذشته در بهمن ماه انجام میگیرد.

زمان ثبت نام کنکور سراسری 98

برای اطلاع از زمان ثبت نام کنکور سراسری 98

کنکور سراسری ، آزمونی است که هر ساله برای رقابت و سنجش میزان اطلاعات متقاضیان بین 5 گروه آزمایشی ریاضی ، تجربی ، انسانی ، هنر وزبان برگزار می شود .

باوجود پذیرش بدون کنکور در بسیاری از دانشگاه ها اما همچنان ثبت نام کنکور سراسری 98 برای رقابت جهت پذیرش در دانشگاه های سراسری در دوره های روزانه ، شبانه ، پردیس خودگردان ، مجازی ، غیرانتفاعی ، پیام نور ، فرهنگیان و دانشگاه آزاد همچنان داغ است .

با توجه به که کنکور سراسری قدمت 50 ساله در ایران دارد ولی هنوز دغدغه اصلی داوطلبان مربوط به زمان ثبت نام کنکور سراسری می باشد که طبق روال سال های گذشته ثبت نام در این آزمون معمولا در زمستان و عمدتا در بهمن ماه انجام می شود ، به این ترتیب پیش بینی می شود زمان ثبت نام کنکور سراسری 98 نیز همچون گذشته در نیمه اول بهمن ماه آغاز شود .

در سال های گذشته سازمان سنجش برای داوطلبانی که به هر دلیلی موفق به ثبت نام در موعد مشخص نشده اند زمانبندی را تحت عنوان تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری در نظر می گیرد که این امر برای ثبت نام کنکور سراسری 98 نیز احتمال می رود .

از آنجایی که ثبت نام کنکور سراسری و ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد ادغام شده اند ، لذا متقاضیان می بایست در زمان مقرر نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه