نکاتی مهم برای انتخاب ریمل مناسب + ویژگی انواع ریمل

تاريخ : 10 آذر

برای داشتن چشمانی زیبا با مژه های بلند ، باید به نکات مهمی توجه کنید تا یک انتخاب صحیح برای خرید یک ریمل مناسب داشته باشید. در ادامه این بخش با ما همراه باشید

نکاتی مهم برای انتخاب ریمل مناسب

نکاتی مهم برای انتخاب ریمل مناسب + ویژگی انواع ریمل, پورتال خبری فرهنگی گهر

 اگر مژه‌های کوتاهی دارید…

شما باید ریملی انتخاب کنید که هم پوشانندگی خوبی داشته باشد، هم مژه‌های شما را بلندتر نشان دهد. ریمل‌های بلندکننده حاوی میکروفیبرهایی هستند که به ساقه مژه‌ها چسبیده و آن را بلندتر نشان می‌دهند. برس ریمل شما باید دارای موهای نازکی باشد که بین مژه‌ها نفوذ کند و حتی مژه‌های نازک کنار چشم را پوشش دهد.

در هنگام انتخاب ریمل، هم باید برس ریمل را در نظر بگیرید، و هم فرمول ریمل را. برای دستیابی به مژه‌های مورد نظرتان، هر دوی اینها به یک اندازه مهم هستند.

شکل برس

نکاتی مهم برای انتخاب ریمل مناسب + ویژگی انواع ریمل, پورتال خبری فرهنگی گهر

شکل برس، محل برخورد ریمل با مژه‌هایتان را تعیین می‌کند. برای افزایش حجم و ضخامت، اکثر برس‌ها باید پرتر و ضخیم تر بوده، و موهای بیشتری داشته باشند. ریمل‌های فر کننده، برای بالا بردن مژه‌ها معمولا یک چوب منحنی شکل دارند.

اکثر برندها برای ریمل بلند کننده، یک چوب مستقیم و باریک ارائه می‌کنند که بیشتر شبیه شانه است تا یک برس سنتی. هر چه بین موها، فضای بیشتری وجود داشته باشد، برس در جدا کردن و تفکیک مژه‌های شما بهتر عمل می‌کند.

فرمولهای ریمل

۱ – ریمل بلند کننده

چگونه ریمل مناسب انتخاب کنیم؟

اگر عاشق مژه‌هایی بسیار بلند هستید که به گوشه‌های عینک آفتابی تان برخورد کنند، باید ریملی با فرمول بلند کننده پیدا کنید. ریمل بلند کننده معمولا مواد تشکیل دهنده‌ای مانند الیاف دارد که می‌توانند خودشان را به مژه‌های شما بچسبانند تا مژه‌ها ظاهر بلندتری پیدا کنند.

آنها فرمولی دارند که می‌توانید بدون تجمع ریمل روی مژه‌ها، چند لایه از آن را روی هم بزنید. آنها برای افرادی که مژه‌های کوتاه دارند موثرند.

ریمل ضخیم کننده

نکاتی مهم برای انتخاب ریمل مناسب + ویژگی انواع ریمل, پورتال خبری فرهنگی گهر

ریمل ضخیم کننده به مژه‌های شما، حجم و سنگینی می‌افزاید. آنها معمولا فرمول غلیظ تری دارند و ممکن است حاوی پلیمرهای سیلیکون یا موم باشند که باعث می‌شود مژه‌های شما پرتر بنظر برسد.

شما می‌خواهید مقدار زیادی ریمل ضخیم کننده بزنید، اما برس ریمل را با دستمال کاغذی پاک کنید تا پوشش اضافی بین موهای ریمل از بین برود.

در جاهایی از مژه که می‌خواهید برجسته‌تر بنظر بیاید، بیشتر ریمل ضخیم کننده بزنید. برای چشمانی بازتر، ریمل را در وسط چشمهایتان بزنید و برای چشم‌های گربه ای یا بیشتر بالا بردن مژه‌ها، ریمل را در گوشه چشم‌ها بزنید.

ریمل فر کننده

ریمل‌های فر کننده معمولا حاوی پلیمر و رزین هستند تا به حفظ فر مژه‌ها بطور موقت کمک کنند. باید بیشترین مقدار ریمل فر کننده را به ریشه‌ی مژه‌ها بزنید تا شکل بگیرند.

نکاتی مهم برای انتخاب ریمل مناسب + ویژگی انواع ریمل, پورتال خبری فرهنگی گهر

ترفند مورد علاقه من بعنوان یک آرایشگر برای رسیدن به بهترین نتیجه، ترکیب کردن ریمل بلند کننده و ضخیم کننده است. من کارم را با مژه‌های تمیز آغاز می‌کنم و آنها را با فر مژه، فر می‌کنم. سپس روی مژه‌ها از ریشه تا نوک، ریمل بلند کننده می‌زنم.

سپس با چرخاندن برس ریمل ضخیم کننده از ریشه تا نوک مژه‌ها، به مژه‌ها ریمل ضخیم کننده می‌زنم. من چوب ریمل را پاک می‌کنم و از نوک آن برای اضافه کردن پوشش اضافی به جاهایی که می‌خواهم در مرکز توجه قرار گیرد استفاده می‌کنم، و در آخر با استفاده از نوک چوب ریمل، مژه‌های پایینی را ریمل می‌زنم.

نکته بهداشتی: ریمل هرگز نباید بطور مشترک استفاده شود. چوب‌های ریمل استفاده شده، حاوی باکتری هستند که به محض اینکه چوب ریمل را وارد تیوب می‌کنید، در سراسر تیوب پخش می‌شوند.

اگر می‌خواهید ریملی را در مغازه امتحان کنید، حتما از فروشنده چوب‌های تستر بگیرید. هرگز از چوبی که در تیوب تستر قرار دارد، برای زدن ریمل استفاده نکنید.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي