رونمایی کمپانی ال جی از گوشی Band Play

تاريخ : 3 تیر

این مطلب از سایت گهر اختصاص دارد به : رونمایی کمپانی ال جی از گوشی Band Play
از شما همراهان همیشگی گهر دعوت می کنیم همچنان گهر را همراهی کنید. پیشاپیش از همراهی شما عزیزان سپاسگزایم.

.

رونمایی کمپانی ال جی از گوشی Band Play, پورتال خبری فرهنگی گهر

.

کمپانی کره ای ال جی امروز از یک موبایل هوشمند با نام «Band Play» پرده برداشت. موبایل جدید بیشتر برای طرفداران موسیقی کارآمد خواهد بود و البته در کنار میان رده ها جای می گیرد.

تلفن همراه مورد بحث از یک اسپیکر ۱ وات بهره برده که می تواند صدایی شفاف و رسا را در اختیار مصرف کننده قرار دهد و از سوی دیگر نیز ال جی اعلام نموده که ایرفون QuadBeat 3 را با این موبایل به خریداران عرضه خواهد کرد. (پیشتر این ایرفون به عنوان یکی از لوازم جانبی که همراه با G4 ارائه می شد معرفی گشت.)

«بند پلی» به همراه اندروید ۵.۱ به دست کاربران خواهد رسید و از یک نمایشگر ۵ اینچ با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل برخوردار است. دوربین اصلی موبایل مذکور نیز ۱۳ مگاپیکسل بوده و دوربینی که در قسمت جلوی آن تعبیه گشته نیز ۵ مگاپیکسل است که البته برای ثبت تصاویر خودگرفت، بهینه شده.

اسنپدراگون ۴۱۰ از کوالکام نیز نقش قلب تپنده این موبایل را دارد که در اصل یک سیستم-بر-چیپ ۶۴ بیتی با ۴ هسته ی پردازشی است. از سوی دیگر نیز ال جی ۲ گیگابایت رم برای بند پلی در نظر گرفته و حافظه ی داخلی آن نیز به ۱۶ گیگابایت می رسد که البته کاربران همچنان قادر هستند از طریق درگاه حافظه موجود در موبایل، آن را افزایش دهند.

باتری بند پلی نیز ۲۳۰۰ میلی آمپر بوده و ال جی می گوید که علاقه مندان می توانند از پایان هفته ی جاری، آن را در دو رنگ سفید و مشکی با قیمت ۳۵۶ دلار تهیه کنند.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي