روش های افزایش درآمد فریلنسر

تاريخ : 26 خرداد

این روزها افرادی که به صورت فریلنسر کار می کنند بسیار زیاد شده است و یکی از دلایل آن صرفه جویی در وقت افراد است. برای افزایش درآمد فریلنسر روش های زیادی وجود دارد که گهر در این بخش راه ها و روش های افزایش درآمد فریلنسر را برای شما عزیزان شرح می دهد.

روش های افزایش درآمد فریلنسر

روش های افزایش درآمد فریلنسر, پورتال خبری فرهنگی گهر

افزایش درآمد فریلنسر

من سال‌ها فریلنسر بوده ام و در این مدت با افراد مختلفی کار کرده ام، مطالب زیادی در مورد خودم یاد گرفتم و باید بسیاری مسائل دیگر مانند میزان دستمزد و نحوه رفتار با مشتریان مختلف را کشف می‌کردم. نهایتا، مهم‌ترین درسی که یاد گرفتم این بود که چگونه می‌توانم روی افزایش درآمد به عنوان یک فریلسنر تمرکز کنم و جایگاه و رشته‌ی خودم را بهتر کنم.

دوستان عزیز سایت برترین‌ها به شما پیشنهاد می‌کنم که در این مقاله با ما همراه باشید و از آموخته‌های من استفاده کنید تا به عنوان یک فریلنسر بتوانید گام‌هایی رو به جلو بردارید. همچنین افزایش درآمد را تجربه کنید و تبدیل به یک فریلنسر برتر شوید.

۱. خودتان را خوب نشان دهید

به چند روش می‌توانید خودتان را یک فریلنسر خوب نشان دهید و یکی از اولین بخش‌هایی که باید به آن توجه کنید، نمونه کار‌های آنلاین شماست. اگر هنوز نمونه کاری ندارید، همین الان یکی بسازید. این نمونه کار به مشتری اجازه می‌دهد، به سادگی آنچه انجام داده اید و آنچه می‌توانید انجام دهید را ببیند. برای درج نمونه کار‌های خود می‌توانید از حساب کاربری اینستاگرام و لینکدین خود استفاده کنید.

هدف شما از ارائه نمونه کار، فقط ایجاد یک وبسایت نیست. به همین خاطر پیشنهاد می‌کنم که برای این کار زمان بگذارید و به آن به عنوان فرصتی برای نشان دادن بهترین کارها، مهارت‌ها و تجربیاتی که شما را از بقیه مجزا می‌کند، نگاه کنید.

اگر وبسایت یا صفحه‌ی نمونه‌ی آنلاینی ندارید، پروفایل‌های دیگر شما باید به روز باشند و شما را خوب نشان دهند. طرح‌هایی از بهترین سایت‌ها انتخاب کنید و نمونه کار‌هایی را که برای دیگران نیز انجام داده اید را به آن اضافه کنید، سپس آیتم‌های نمونه و جزئیات را هر جا که ممکن است به آن‌ها اضافه کنید؛ بنابراین برای افزایش درآمد به عنوان یک فریلنسر همیشه لینک نمونه کارتان را برای مشتریان آتی خود ارسال کنید و سه ویژگی اصلی کارتان را نیز در متن ایمیل بنویسید. برخی از افراد می‌خواهند روی لینک کلیک کنند و به خوبی آن را بررسی نمایند، اما برخی دیگر فقط یک تصویر از کار ما می‌خواهند. این روش به شما کمک می‌کند تا فرصت‌های بیشتری به دست آورید.

۲. روی جایگاه‌ها و موقعیت‌های جدید تمرکز کنید

برای یافتن یک جایگاه بهتر زمان صرف کنید. برای مثال اگر بتوانید به بهترین عکاس الکترونیک برای کسب و کار‌های کوچک تبدیل شوید، ناگهان از دیگر عکاسان فریلنسر عمومی جدا خواهید شد. در این صورت هنگام مذاکره با مشتری در مورد فرصت‌های شغلی، قدرت نفوذ شما بالا خواهد بود، چرا که می‌توانید تجربه‌ی خود را در زمینه‌ی نیاز تخصصی آن‌ها ارائه کنید.

برای افزایش درآمد به عنوان یک فریلنسر کنترل موقعیت خود را در دست بگیرید و از تجربه‌ی خود برای کسب اعتبار بیشتر طی مکالمات و مذاکرات اولیه استفاده کنید؛ مثلا خود من وقتی با مشتری‌ها کار می‌کردم، متوجه شدم که تصاویر با پس زمینه‌ی سفید فروش بیشتری دارند؛ بنابراین اگر در مورد صنعت آن‌ها اطلاعات داشته باشید، مشتری از استخدام شما حس بهتری خواهد داشت.

۳. نگذارید ترس بر شما غلبه کند

خیلی وقت‌ها ایمیل‌هایی از افرادی دریافت می‌کنم که کار من را دیده اند، و اغلب می‌خواهند ببینند چه کاری می‌توانم برای آن‌ها انجام دهم؛ دریافت این ایمیل می‌تواند ترسناک باشد. با این که دریافت یک پیشنهاد فریلنسری جدید به خودی خود جالب است، اما همیشه باید به سطح کاری که قبلا انجام داده اید فکر کنید.

ناگهان شک وجودتان را در بر می‌گیرد که «آیا واقعا می‌توانم این کار را انجام دهم؟ اگر شکست بخورم چه؟»

به طرز عجیبی ۳۱ درصد از افراد بزرگسال ترس از شکست را به عنوان بالاترین ترس خود عنوان کرده اند؛ من و شاید شما نیز از این مورد مستثنی نیستیم؛ بنابراین نگذارید این ترس جلوی شما را بگیرد، چرا که اگر به آن اجازه دهید می‌تواند این کار را انجام دهد و مانع رشد شما شود.

پس برای افزایش درآمد به عنوان یک فریلنسر باید تا جایی که می‌توانید این ترس را به عقب برانید و از خودتان بپرسید: «اگر این کار را انجام دهم چه می‌شود؟ انجام کار می‌تواند منجر به فرصت‌های بیشتر و حتی کار بیشتر با آن مشتری خاص شود. این یک فرصت برای به اوج رسیدن است، نه عقب رفتن.»

۴. زمان اولویت بندی را بدانید

هیچ فرصتی بد نیست، اما برخی فرصت‌ها نسبت به فرصت‌های دیگر درآمد بیشتری برای شما به ارمغان می‌آورند. هنگام کار کردن با مشتری ها، میزان ارزش این کار فریلنسری را برای خود مشخص کنید؛ این ارزش بر اساس میزان پرداختی به شما و بزرگی برند آن‌ها و همچنین میزان دیده شدن شما مشخص می‌شود. بهتر است در روز‌هایی که از کار خسته شده اید، از این ارزش برای اولویت بندی کار‌هایی که در بلند مدت برای شما ارزش بیشتری دارند استفاده کنید.

به عبارت دیگر برای افزایش درآمدتان بهتر است که انتظارات خود را بر اساس یک سری اولویت‌ها تنظیم کنید. اگر بدانید که می‌توانید نتایج را در دو هفته تحویل دهید، اما درآمد زیادی از این کار دریافت نمی‌کنید، به آن‌ها بگویید که در چهار هفته منتظر نتایج باشند. در این صورت اگر فرصت بهتری برایتان پیش آمد، وقت بیشتری دارید که به آن‌ها اختصاص دهید. اگر فرصت دیگری نبود و توانستید کار خود را در کمتر از چهار هفته کامل کنید، بهتر به نظر می‌رسید.

۵. ارزش خود را بدانید

به عنوان فریلنسر می‌دانم که رد کردن یک فرصت چقدر سخت است. همه‌ی ما می‌توانیم مقدار پول بیشتری صرف کنیم و همیشه روزنه امیدی هنگام دریافت ایمیل جدید وجود دارد: «شاید این مورد منجر به کاری بزرگ شود!»

با این حال قبول کردن کاری که نسبت به کار انجام شده، درآمدی که مستحق آن هستید را برای شما به ارمغان نمی‌آورد، نه تنها برای شما خسته کننده خواهد بود، بلکه می‌تواند زمان یافتن کار فریلنسری بهتر را از شما بگیرد؛ بنابراین یکی دیگر از راه‌های افزایش درآمد فریلنسری این است که اگر می‌خواهید با یک مشتری به نتیجه برسید، حداقل ۲۴ ساعت زمان برای تصمیم گیری در نظر بگیرید. وقتی از محل دور می‌شوید و مزایا و معایب کار را می‌سنجید، می‌توانید تصمیم آگاهانه تری بگیرید، که به احتمال بیشتری منجر به افزایش درآمدتان خواهد شد.

۶. همیشه از بالا شروع کنید

اگر برای کار خود قیمت پیشنهاد می‌کنید، همیشه از قیمت‌های بالا شروع کنید. اگر بخواهند با شما کار کنند، امکان ندارد برگردند و بگویند: «این قیمت زیاد است، به جای دیگری سر می‌زنیم.» اغلب، با قیمت یا بازه‌ی قیمتی بر می‌گردند که می‌توانند آن را پرداخت کنند و سپس شما می‌توانید تصمیم بگیرید که ارزش زمان شما را دارد یا نه. فریلنسر‌ها تمایل دارند ارزش کار خود را پایین بیاورند، تا مشتری بیشتری جذب کنند و اگر بخواهید به گام بعدی بروید این نوع تفکر اشتباه است.

برای افزایش درآمد خود باید بدانید که هر پروژه نیاز‌های متفاوتی دارد، بنابراین هرگز مدل قیمت گذاری یکسان برای همه مناسب نیست؛ و شما نباید برای خود چنین مدلی را ایجاد کنید؛ این سادگی، به جای سیال بودن و قابلیت انعطاف، شما را داخل یک بازه قیمت محبوس می‌کند. قیمت‌های پروژه‌های مشابه قبلی خود را در نظر بگیرید تا بتوانید قیمت مناسبی ارائه دهید.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي