راهنمای سفر ارزان به سه کشور همسایه ایران

دسته بندي : معرفی بازار
تاريخ : 28 مهر

 فرصت سفر پاییز فرا رسیده در بسیاری از مناطق هوا خنک شده و اما بعضی شهر‌ها مقاصد گردشگری پاییز نیز هستند؛ از روز‌های پاییزی استفاده کنید و سفری چند روزه به یکی از کشور‌های همسایه ایران بروید. در اینجا سه مقصد گردشگری که سفری راحت به آنها را تجربه می‌کنید معرفی می‌کنیم.

راهنمای سفر ارزان به سه کشور همسایه

راهنمای سفر ارزان به سه کشور همسایه ایران, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

 تور دبی فرصت تماشای بازی‌های جام ملت‌های آسیا 

بهترین تور دبی امسال برای دوست داران فوتبال برنامه‌ریزی شده است؛ سه بازی ایران مقابل ویتنام، عراق و یمن را می‌توانید با تور‌های آژانس مقتدر سیر از نزدیک ببینید.
البته تور‌های دبی به صورت هفتگی به روز می‌شوند و برای تمام تاریخ ها تور مناسب شما ارائه شده است.
تور‌های دبی با پرواز‌های ایر عربیا، ایران ایر و ماهان برنامه‌ریزی شده و با هتل های مختلف در این شهر شیخ نشین مدرن برای رزرو شما آماده هستند. تمام تور‌ها دارای خدمات صبحانه هتل و ترنسفر رفت و برگشت فرودگاهی نیز هستند.
در دبی هوا مناسب و به همراه آفتاب درخشان منتظر شماست از تفریحات آبی و قدم زنی کنار ساحل لذت ببرید.
به شهر بازی آی ام جی ورد دبی بروید اینجا یک مجموعه تفریحی سرپوشیده است که در تمام فصل‌های مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای بازی‌های آبی پارک وایلد وادی هم انتخاب مناسبی است.
خطوط مترو دبی بسیار راحت تر از تهران است نقشه ان را دانلود کنید و به راحتی تمام دیره و شیخ زائد را بچرخید برای خرید به دیره سیتی سنتر بروید؛ تمامی این مراکز خرید به مغازه‌ها و فروشگاه‌ها محدود نمی شوند انواع رستوران‌های بین‌المللی را دارند  و امکانات خوبی برای بازی بچه‌ها فراهم است مثلا در امارات مال بزرگترین آکواریوم دنیا را با آبزیان زیبایش می‌بینید.
از غذاهای خوش مزه عربی در رستوران‌های سنتی غافل نشوید و برای قایق سواری و قدم زدن به خور دبی بروید.

برای اخذ ویزای دبی و رزرو تور مسافرتی با آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید و آماده سفر شوید.

 

راهنمای سفر ارزان به سه کشور همسایه ایران, پورتال خبری فرهنگی گهر

تور استانبول زمان رویارویی با گنجینه‌ای زیبا در ترکیه


تور استانبول
شما را وارد بهترین شهر ترکیه می‌کند؛ این شهر اون دوگانگی فرهنگ و ساختار شهری را می‌بینید مردم مسلمان و مذهبی در کنار دیگر مردم اروپایی زندگی می کنند و کسی توجهی به پوشش دیگری ندارد ساختمان‌ها و بازار‌های قدیمی در مقابل زیبا ترین مراکز خرید دنیا در اینشهر وجود دارند بنابر‌این چه مدرنیته را دوست داشته باشید و چه شهر‌های تاریخی استانبول گزینه خوبی برای دیدن و کشف کردن است.
استانبول به ایران مقصد نزدیکی است که بعد از حدود سه ساعت و نیم پرواز به آن می‌رسید بنابراین سفر با کودکان بسیار راحت است شما با مدیریت هزینه بسیار ارزان می توانید استانبول را ببینید در پاییز نرخ بالای تابستانی تور‌های شکسته شده و حالا با نرخ به صرفه ای در اختیار گردشگران قرار گرفته است.
لیست‌ تور‌ها و هتل‌ها را برروی وب سایت آژانس مقتدر سیر ببنید از هتل های سه ستاره و دنج استانبول تا ۵ ستاره‌های لوکس را می‌توانید انتخاب کنید و برای حدود ۳ تا ۶ شب برنامه سفر بریزید. معمولا هواپیمایی‌های ایران‌ایر، قشم ایر و ماهان به مقصد استانبول پرواز دارند تمامی هزینه حمل و نقل و خورد و خوراک در استانبول زیاد نیست از مترو‌ها و تراموا می توانید استفاده کنید و در انواع رستوران‌های محله سلطان احمد دنر کباب و اسکندر کباب ترکی نوش جان کنید.
برای خرید سوغاتی‌های خوش مزه سری به بازار ادویه بزنید اینجا یکی از قشنگ‌ترین و رنگارنگ‌ترین بازار‌هایی است که می‌بینید انواع باسلوق‌های رنگارنگ را با طعم‌های مختلف چیده شده و بوی قهوه ترک شما را مدهوش می‌کند. کمی قهوه بخرید و عکاسی کنید.
با کارشناسان آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید،‌ چمدان کوچکی ببندید و برای قدم زنی در خیابان استقلال بروید.

 

راهنمای سفر ارزان به سه کشور همسایه ایران, پورتال خبری فرهنگی گهر

تور گرجستان امکان سفر به سرزمین خوراکی‌های خوش‌مزه


گرجستان پر از خوردنی‌های خوش‌مزه و جدید است اما دقیقا به دلیل اینکه نزدیک ایران است تمام خوردنی ها و نوشیدنی‌هایشان با سلیقه ایرانی جور است و از طعم انها لذت می‌برید.
مردم گرجی دستور پخت غذاهای قدیمی را با روش‌های امروزی ادغام کرده و در رستوران‌ها سرو می‌کنند یکی از این رستوران‌های خوب بربرستان است که حتما در فضای دنج و زیبایش خودرا مهمان کنید.
تور‌های گرجستان در آژانس مقتدر سیر از حدود ۳ شب تا ۷ شب هستند و با شرکت‌های هواپیمایی زاگرس و قشم ایر برنامه ریزی شده‌اند تمام تور‌ها دارای راهنمای فارسی زبان به همراه و ترنسفر رفت و برگشت فرودگاهی هستند شما با آسودگی بعد از رسیدن به فرودگاه بین‌المللی تفلیس به هتل می‌رسید.
با مردم خون‌گرم گرجی معاشرت کنید در میدان لیبرتی بچرخید و در کافه‌های خیابان روستاولی قهوه بنوشید و از موسیقی زنده کافه‌ها لذت ببرید.
هتل‌های لوکس و زنجیره‌ای در تفلیس شعبه دارند اقامت در هتل‌های چهار یا پنج ستاره تفلیس بهترین گزینه است در کل تفلیس شهر گرانی نیست پس چه بهتر که در هتل‌های خوب شهر اقامت کنید تمام هتل های پیشنهاد شده توسط آژانس دارای صبحانه خوب و رایگان نیز هستند.
برای خرید شخصی مثل پوشاک یا حتی خرید سوغاتی از برند‌های مختلف تفلیس مال یا گاریا تفلیس انتخاب های مناسبی هستند، اگر از طرفداران ایکیا هستنید فروشگاه خوبی در تفلیس دارد که عاشقش می‌شوید. بار سفر ببندید و برای داشتن تجربه‌های زیبا تور گرجستان را رزرو کنید و به سفر بروید.

منبع : ویرلن

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي