راهنمای اخذ ویزای دبی + مراحل و شرایط و مدارک

دسته بندي : خانواده,سبک زندگی
تاريخ : 26 تیر

دبی یکی از شهرهای دیدنی و توریستی امارات است که شرایط اقتصادی و گردشگری آن باعث شده است که به قطب گردشگری جهان تبدیل شود. برای آشنایی با راهنمای اخذ ویزای دبی این بخش گهر را بخوانید. در ادامه مطالبی در مورد ویزا دبی و ویزای امارات و اخد ویزای امارات می خوانید.

راهنمای اخذ ویزای دبی + مراحل و شرایط و مدارک

راهنمای اخذ ویزای دبی + مراحل و شرایط و مدارک, پورتال خبری فرهنگی گهر

اخذ ویزای دبی

هموطنان عزیزی که قصد سفر به کشور امارات ( دبی ) را دارند باید قبل از سفر اقدام به دریافت ویزا این کشور نمایند ، شخص مسافر و یا وکیل و نماینده ( آژانس های مسافرتی ) مسافر می توانند جهت اخذ ویزا امارات ( دبی ) با در دست داشتن مدارکی که در زیر آمده است اقدام به اخذ ویزا این کشور نمایند ( جهت دریافت ویزا توریستی نیازی به مصاحبه با شخص مسافر نیست ولی برای ویزا های تجاری و کاری قوانین متفاوت می باشد ).

قیمت و نحوه و شرایط دریافت ویزای امارات و ویزا دبی

مدارک مورد نیاز جهت دریافت ویزای امارات و ویزا دبی:

  • اسکن از پاسپورت .
  • ۲ قطعه عکس ۶ در ۴ رنگی با پس زمینه سفید .

انواع ویزای امارات و ویزا دبی:

  • ویزا ۱۴ روزه توریستی
  • ویزا ۱ ماهه
  • ویزا ۳ ماهه

نکاتی در مورد ویزا توریستی امارات و ویزای توریستی دبی:

ویزا ۱۴ روزه توریستی که در بالا اشاره شده از تاریخ صدور دارای ۲ ماه اعتبار است و پس از ورود به امارات ۱۴ روز اجازه اقامت در این کشور را به شما می دهد و اگر ویزا شما از نوع ۱ ماهه باشد پس از ورود ۱ ماه می توانید در این کشور اقامت داشته باشید .

ویزا های تورستی امارات در ۳ نوع عادی – نیمه فوری و فوری می باشد که نوع عادی آن در ۷ روز کاری و نوع نیمه فوری در ۳ روز کاری و نوع فوری در ۱ روز کاری صادر می شوند .

قیمت انواع ویزای امارات و ویزا دبی:

  • ویزا عادی ۲۸۰ درهم
  • ویزای نیمه فوری ۳۶۰ درهم
  • ویزای عادی ۱ ماهه ۴۵۰ درهم

قیمت و نحوه و شرایط دریافت ویزای کشور امارات دبی ( مسافرتی و کار و تحصیلی ) با هم متفاوت است لذا شما برای آگاهی دقیق از مبلغ ویزا و مدارک مورد نیاز ( مدارک مورد نیاز بالا برای ویزای مسافرتی می باشد ) از طریق راه های ارتباطی سایت به ما در تماس باشید.

راهنمایی جهت خرید بلیط هواپیما به امارات :

در حال حاضر خطوط هواپیمایی کاسپین – تابان – قشم – آسمان – ایران ایر – ماهان – فلای دبی و امارات پرواز مستقیم به دبی و ایرلاین اتحاد پرواز مستقیم به ابوظبی و ایرلاین ایر عربیا پرواز مستقیم به شارجه امارات انجام می دهند

سوالات متدوال در مورد ویزای امارات و ویزا دبی

ادرس سفارت امارات در تهران

تهران شهرک غرب – خیابان ایران زمین – تقاطع مهستان پلاک ۲ و تلفن های : ۴۲۷۹۲۰۰۰-۰۲۱

تهران خیابان ولیعصر تقاطع خیابان ظفر رو به روی رستوران حاتم شماره ۳۳۷ شماره تماس : ۸۸۷۸۸۵۱۵

ویزای امارات و ویزا دبی برای ایرانیان چگونه صادر می شود

ویزای امارات و ویزای دبی برای ایرانیان توسط نماینده های رسمی اداره مهاجرت در خواست می شود بعد از بررسی شرایط اداره مهاجرت امارت ویزای فرد متقاضی را صادر می کند.

ویزای امارات و ویزا دبی چند روزه میاد؟

ویزای امارات و ویزای دبی توسط اداره مهاجرت امارات صادر می شود و به صورت معمول بین ۷ تا ۱۰ روز برای صدور ویزای امارات و ویزای دبی زمان نیاز می باشد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي