دیدار آیت الله هاشمی رفسنجانی با تعدادی از هنرمندان / عکس

آیت الله هاشمی رفسنجانی به پاید درد و دلهای تعدادی از هنرمندان نشت و به آنها پاسخ داد

وب سایت فرارو: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، در دیدار جمعی از هنرمندان عرصه سینما، تئا‌تر و تلویزیون، هنرمندان را آیینه‌ای برای انعکاس فرهنگ و هنر جامعه در فضای جهانی دانست و گفت «هنرمند واقعی، در هیچ مکان و زمانی غریب نیست».

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در ادامه به درد دلهای صمیمانه هنرمندان گوش سپرده بود، دغدغه‌های معیشتی و خواسته‌های این قشر فرهنگی را در مقابل کارهای هنری بزرگی که در طول تاریخ انقلاب اسلامی انجام داده‌اند، ناچیز دانست.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در پاسخ به گلایه‌ها و تقاضای هنرمندان حاضر در جلسه از آن‌ها خواست با مشورت سایر هنرمندان پیشکسوت و مراکز هنری و دستگاه‌های ذیربط، پیشنهادات جامع و عملی خود را برای ارجاع به مراکز و دستگاه‌های مربوطه به صورت مکتوب ارائه کنند.

در آغاز این دیدار هر یک از هنرمندان، به طور جداگانه به بیان دیدگاه‌های خویش در خصوص هنر سینما، تئا‌تر، تلویزیون و مشکلات و دغدغه‌های زندگی و برخی محدودیت‌های کاری جامعه هنری پرداختند. در این دیدار هنرمندانی همچون رضا رویگری، سیامک اطلسی، برزو ارجمند،‌علیرضا خمسه، داریوش کاردان، مریم امیرجلالی، جوادیحیوی حضور داشتند.
دیدار آیت الله هاشمی رفسنجانی با تعدادی از هنرمندان / عکس دیدار آیت الله هاشمی رفسنجانی با تعدادی از هنرمندان / عکس دیدار آیت الله هاشمی رفسنجانی با تعدادی از هنرمندان / عکس دیدار آیت الله هاشمی رفسنجانی با تعدادی از هنرمندان / عکس دیدار آیت الله هاشمی رفسنجانی با تعدادی از هنرمندان / عکس دیدار آیت الله هاشمی رفسنجانی با تعدادی از هنرمندان / عکس دیدار آیت الله هاشمی رفسنجانی با تعدادی از هنرمندان / عکس دیدار آیت الله هاشمی رفسنجانی با تعدادی از هنرمندان / عکس دیدار آیت الله هاشمی رفسنجانی با تعدادی از هنرمندان / عکس دیدار آیت الله هاشمی رفسنجانی با تعدادی از هنرمندان / عکس دیدار آیت الله هاشمی رفسنجانی با تعدادی از هنرمندان / عکس دیدار آیت الله هاشمی رفسنجانی با تعدادی از هنرمندان / عکس دیدار آیت الله هاشمی رفسنجانی با تعدادی از هنرمندان / عکس دیدار آیت الله هاشمی رفسنجانی با تعدادی از هنرمندان / عکس

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه