دکتر اکبری طب سنتی + بیوگرافی دکتر اکبری

زندگی نامه متخصص آسیب‌ شناسی، دانشیار دانشگاه شهید بهشتی و محقق طب سنتی ایران دکتر اکبری طب سنتی و درباره بیوگرافی دکتر اکبری  این محقق کوشا در مطلب زیر بیشتر بخوانید…

دکتر اکبری طب سنتی + بیوگرافی دکتر اکبری

زندگی نامه دکتر حسن اکبری:

دکتر حسن اکبری در سال 1343 ه.ش در روستای خونان بوئین‌ زهرا دیده به جهان گشوده و پس از 2 سال به همراه خانواده به شهر مهاجرت نمود.

تحصییلات:

تحصیلات دوره راهنمایی وی با آغاز نهضت اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی قدس السره هم‌ زمان شد، و او هم مانند اکثر همسالان خود در محله محروم جنوب شهری ولی باصفا و شهیدپرور شادآباد تهران، به خیل انقلابیون پیوست.

در سال 1364 در رشته پزشکی دانشگاه ارومیه قبول شد و در دوران دانشجویی نیز دست از شرکت در دفاع مقدس بر نداشت، در سال 1371 رشته تخصصی آسیب‌ شناسی را در دانشگاه علوم پزشکی شیراز آغاز نمود

او در سال 1375 از این رشته فارغ‌التحصیل شد و از سال 1376 در اداره امور و آزمایشگاه‌ های وزارت بهداشت مشغول به کار شد.

عنوان های دکتر حسن اکبری 

او در سال 1377 به‌ عنوان مسئول اداره امور و آزمایشگاه‌ ها ادامه خدمت داد و در سال 1379 به‌ افتخار عضویت هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله نائل آمد و در سال 1380 به‌عنوان دبیر انجمن پاتولوژیست‌ های ایران انتخاب گردید

معاونت سازمان پزشکی قانونی کل کشور

و در همان سال به‌ عنوان معاون سازمان پزشکی قانونی کل کشور منصوب گردید در سال 1390 عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی شد و در همان سال نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی گردید.

هم‌ اکنون به‌ عنوان دانشیار آسیب‌ شناسی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مشغول به کار می‌باشد.

وی در طی این مدت مقالات بسیاری را به رشته تحریر درآورد که ماحصل این مقالات نگارش دو کتاب مثلث سلامت یک و دو می‌باشد که مشتمل بر حدود دویست مقاله کوتاه و بلند به زبان علمی ولی همه فهم است و قابل استفاده مردم و متخصصان می‌باشد.

نامبرده فصلی از کتاب بین‌المللی آسیب‌های شیمیائی ریه جانبازان ( اطلس ضایعات ناشی از گاز خردل ) را به رشته تحریر در آورده است.

همچنین مقالات متعددی در زمینه علم آسیب‌شناسی در مجلات معتبر ISI چاپ نموده است.

دکتر  طب سنتی

نوبت دهی تلفنی:
02165453000
02165453200-208
حضور پزشک همه روزه بجز جمعه ها از ساعت 16 الی 20 پنجشنبه ها از 9 الی 16
اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه