دلیل عدم حضور هومن گامنو در اختتامیه خندوانه

همانطور که می دانید هومن خواننده زیرزمینی است که تیتراژ برنامه خندوانه را اجرا کرده است اما در آخرین برنامه خندوانه حضور نداشت. در این مطلب دلیل عدم حضور هومن گامنو در اختتامیه خندوانه را بررسی می کنیم.

دلیل عدم حضور هومن گامنو در اختتامیه خندوانه, پورتال خبری فرهنگی گهر

گامنو که به عنوان آهنگساز و خواننده تیتراژ “خندوانه” با رامبد جوان همکاری داشته است از جمله چهره هایی بوده که با حضورش در این برنامه در نوآوریهای موزیکال آن نقش داشته است.

گامنو که نزد مخاطبان ایرانی بیش از هر چیز به خاطر اجرای بخشهای هیپ هاپ قطعه ای زیرزمینی به نام “سوسن خانم” و همکاری با “بروبکس” شهرت دارد در کنار ساخت حدودا بیست قطعه بی‌کلام برای میان برنامه‌های “خندوانه”، قطعات باکلام نظیر “بخند خندوانه” و “خلیج فارس” را هم برای رامبد جوان تولید کرده بود.

البته که در تولید این قطعات بهزاد عبدالهی نیز به عنوان آهنگساز در کنار هومن گامنو حضور داشت.

همه برای عکس یادگاری آمدند بجز گامنو!!!

با این حال در قسمت آخر و آن هم در شرایطی که بخش عمده عوامل دست اندرکار “خندوانه” به دعوت رامبد جوان مقابل دوربین آمدند و عکس یادگاری گرفتند خبری از هومن گامنو نبود.

البته که رامبد با نام بردن از برخی از چهره ها از همکاری آنها تشکر کرد اما گامنو جزو معدود چهره هایی بود که نه در برنامه حضور داشت و نه حتی نامی از او برده شد.

هرچند دلیل قطعی چشم پوشی رامبد از یک تشکر خشک و خالی از این موزیسین جوان مشخص نیست اما به نظر می رسد دست اندرکاران تولید “خندوانه” برای جلوگیری از حاشیه سازیهای پیرامون این چهره از دعوت او چشم پوشی کرده اند.

به هر حال رامبد جوان و دست اندرکارانش می خواهند در آینده نزدیک تولید “خندوانه” را ادامه دهند و از همین رو سعی کردند اختتامیه را بدون هر گونه حاشیه دردسرساز پیش ببرند مبادا حواشی جلوی ادامه برنامه های پیش بینی شده آنها را بگیرد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي