دلیل عجیب برای احضار اشکان دژاگه به کمیته انضباطی!

چند روز پیش خبری مبنی بر احضار اشکان دژاگه به کمیته انضباطی منتشر شد ، خبری که برای دژاگه زیاد جالب نبود چرا که نیامده به کمیته انضباطی احضار شد ، اما همه بر این باور بودند که دلیل احضار وی به دلیل خالکوبی هایش بوده اما اینطور نبود و دلیل خواستن دژاگه چیز دیگری بود که در ادامه می خوانید.

احضار اشکان دژاگه به کمیته انضباطی به خاطر همسرش!

بعد از انتشار این خبر، مرتضی موسوی زنوز مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی در مورد موضوع حضور اشکان دژاگه در کمیته اخلاق و اینکه گفته می‌شود او به دلیل خالکوبی‌هایش به کمیته اخلاق فراخوانده شده است، گفت: کمیته اخلاق در مورد موضوعی که در جریان آن نیستم از دژاگه سوال داشت. نیازی هم به حضور این بازیکن نبود و به صورت تلفنی اقدام لازم در این مورد صورت گرفت.

موسوی در مورد اینکه چرا دژاگه در تمرین دیروز غایب بود، خاطرنشان کرد: او یک کار اداری در تهران داشت.

دلیل عجیب برای احضار اشکان دژاگه به کمیته انضباطی!

اشکان به دلیل حضور در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در تمرین سه‌شنبه گذشته تراکتورسازی حضور نداشت و همین مسئله عصبانیت سرمربی ولزی تیمش را به همراه داشت.

جان توشاک وقتی متوجه شد که دژاگه به دلیل خالکوبی روی دستانش به کمیته اخلاق احضار شده، متعجب شد.

سرمربی تراکتورسازی تبریز از مسئولان خواست مانع چنین اتفاقاتی شوند تا بازیکنان خود را بطور کامل در تمرینات در اختیار داشته باشد و بتواند تیمش را به هماهنگی کامل تاکتیکی برساند.

بعد از این اتفاق، سید جلال حسینی، بازیکن محبوب پرسپولیس در باره حاشیه های ایجاد شده درباره اشکان دژاگه نوشت:

«اشكان عزيز، حضورت در ليگ ايران اتفاق مهم و قابل توجهي براي همه اهالي فوتبال بوده و هست. در راه رسيدن به قله، نگران سنگ ريزه هاي مسير نباش. امروز در ليگ خليج فارس ايران، لباس تيمي را پوشيده اي كه هواداران پرشورش مانند كوه از آن تيم و نفراتش حمايت مي كنند.

دلیل عجیب برای احضار اشکان دژاگه به کمیته انضباطی!

به نجواهاي مسموم و رفتارهاي غير حرفه اي توجه نكن. اينجا قضاوت كردن آدم ها ، شغل دوم خيلي هاست.ما عادت كرده ايم تو هم به بودن شان عادت خواهي كرد. در كنار همه اين مسائل ،اين سرزمين اهالي قلم و رسانه قابل احترام زيادي هم داشته و دارد. خواب زده اي كه تصورش از بازي در ليگ ايران، استراحت است را بگذاريد به خوابش ادامه دهد. خواب شيريني است.بيدارش نكنيد»

مهدی امیرپور خبرنگار در صفحه توییتر خود از دلیل جالب دعوت اشکان به کمیته اخلاق نوشت.

دلیل عجیب برای احضار اشکان دژاگه به کمیته انضباطی!

دلیل عجیب برای احضار اشکان دژاگه به کمیته انضباطی!

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه