درمان شپش با اکسیدان

تاريخ : 24 فروردین

همه ساله تعداد زیادی کودک و بزرگسال در معرض شپش مو سر قرار می گیرند. اما درمان شپش با اکسیدن یکی دیگر از درمان هایی است که پیشنهاد می گردد. اگرچه درمان های خانگی زیادی برای از بین بردن شپش وجود داره.

درمان شپش با اکسیدان

درمان شپش با اکسیدان, پورتال خبری فرهنگی گهر

این موجودات کوچک و ریز اگرچه نمی توانن پرواز یا پرش داشته باشن اما به سادگی از یک فرد به فرد دیگر منتقل می شن! شپش و تخم آن به تارها و ریشه مو میچسبه و گاهی از بین بردن آن کار بسیار سختی میشه! اگرچه درمان های خانگی زیادی برای از بین بردن شپش وجود داره اما گاهی چیزهایی شنیده میشه که نیاز به بررسی بیشتری داره! از بین بردن شپش مو سر با رنگ مو، اکسیدان و دکلره یکی از این روش هاست که موثر بودن آن باید به طور دقیق مورد بررسی قرار بگیرد.

از بین بردن شپش سر با رنگ مو، دکلره و اکسیدان

بسیاری از خونواده ها وقتی از درمان شپش مو سر نتیجه لازم را نمی گیرن به دنبال روش های شیمیایی می گردن. برخی از افراد فکر می کنن که استفاده از مواد شیمیایی مانند رنگ مو باعث از بین رفتن و کشتن شپش های مو سر میشه اما آیا واقعا این کار نتیجه بخش و امن است؟

شپش با اکسیدان

درمان شپش با اکسیدان, پورتال خبری فرهنگی گهر

نکته مهمی که باید در ابتدا بدونید اینه که استفاده از رنگ مو برای از بین بردن شپش موها به طور علمی و دقیق ثابت شده نیست! برخی از افراد ادعا می کنن که مواد شیمیایی موجود در رنگ مو، دکلره و اکسیدان همانطور که می تونه به پوست و مو سر انسان آسیب برسونه میتونه در از بین بردن شپش مو سر هم موثر باشه اما تنها به این دلیل نباید از این روش برای از بین بردن شپش سر استفاده شود به ویژه برای کودکان!

درمان شپش با اکسیدان

درمان شپش با اکسیدان, پورتال خبری فرهنگی گهر

استفاده از رنگ مو برای از بین شپش ها ممکنه در ابتدا نتیجه بخش باشه اما این روش تاثیری در از بین بردن تخم شپش ها نداشته و بعد از گذشت چند ماه دوباره با شپش مواجه خواهید شد و باید به دنبال روشی دیگر برای حل این مشکل آزاردهنده باشید.

بهترین کار برای درمان شپش مو سر اینه که اول به پزشک مراجعه کنید و با توصیه ها و تجویزهای پزشک از داروهای مخصوص برای حل این مشکل استفاده کنین. علاوه بر این استفاده از شونه های مخصوص شپش هم تاثیر زیادی در از بین بردن شپش و تخم شپش از روی موها دارد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي