دختر شایسته 2015 عاشق فوتبالیست دورگه ایرانی / عکس

تاريخ : 13 بهمن

دختر شایسته سال ۲۰۱۵ که عاشق فوتبالیست دورگه ایرانی – فیلیپینی میثاق بهادران شده این روزها در صدر اخبار است

دختر شایسته 2015 عاشق فوتبالیست دورگه ایرانی / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

دختر شایسته 2015 عاشق فوتبالیست دورگه ایرانی / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

قصه عاشقانه دختر شایسته سال ۲۰۱۵ و فوتبالیست ایرانی:

میثاق بهادران گلزن دورگه تیم ملی فیلیپین باز در راس اخبار این کشور قرار گرفته است. بازیکن سال ۲۰۱۵ این کشور که برای تیم ملی فیلیپین و ‘توماس داولی’ سرمربی آمریکایی شان خوش درخشیده و گل های زیادی در رقابت های انتخابی جام جهانی زده است، در این کشور یک ستاره است.

این دندانپزشک ایرانی- فیلیپینی که مادری فیلیپینی دارد و مدام در مسیر تهران به مانیل است، در تهران و در سنین جوانی فیلم بازی کرده و با سحر زکریا جلوی دوربین رفته است و بعد به همراه پدرش به فیلیپین برگشته تا آنجا درسش را ادامه دهد و پزشکی بخواند. او که فوتبال هم دوست داشته از طریق تیم دانشگاهش پیشرفت کرده و حالا با گل هایش در سن ۲۸ سالگی، ستاره فوتبال فیلیپین شده است.

میثاق که هر بار به ایران می آید در تمرینات تیم های استقلال یا نفت تهران حاضر می شود تا آماده بماند، این روزها نه برای فوتبال که برای قصه ای عاشقانه در راس اخبار رسانه های فیلیپین قرار گرفته است. ‘پیا ورتزباخ’ دختر دورگه آلمانی – فیلیپینی که در سال ۲۰۱۵ توانست در رقابتی نزدیک با رقبای آمریکایی و کلمبیایی اش، دختر شایسته سال جهان شود.

اینکه پیا عکسی از میثاق در اینستاگرامش منتشر کرده و از او خواسته برایش گل بزند و از رابطه صمیمی شان گفته، این دو را در صدر اخبار رسانه های این کشور قرار داده است. اینکه احتمالا قرار است بزودی اتفاقات جدیدی در زندگی شان بیفتد و به آمریکا بروند. البته میثاق فعلا سخت درگیر بازی های انتخابی جام جهانی با تیم کشورش است. آنها برای اولین صعود به مرحله نهایی و صعود به جام ملت های آسیا می جنگند. اتفاقی که رخدادی بزرگ در تاریخ ورزش شان می شود.

دختر شایسته 2015 عاشق فوتبالیست دورگه ایرانی / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر
بهادران این روزها ستاره ای کلیدی برای فیلیپینی هاست و در تیم باشگاهی اش با امید نظری، ملی پوش اسبق تیم کی روش(Carlos Queiroz) همبازی شده است.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي