دانلود قسمت هفدهم شاهگوش

دانلود قسمت هفدهم شاهگوش

دانلود سریال جدید و بسیار دیدنی شاهگوش با لینک مستقیم و کیفیت بالا پخش شده از شبکه نمایش خانگی

دانلود قسمت هفدهم شاهگوش

دانلود شاهگوش 17

موضوع : طنز

سال انتشار : 1392

مدت زمان : 67 دقیقه

فرمت : Mkv

حجم : 517 Mb

کارگردان : داوود میرباقری

بازیگران : فرهاد اصلانی، محسن تنابنده، اکبر عبدی، مرجانه گلچین، طناز طباطبایی، حمیدرضا آذرنگ، احمد مهران‌فر، شهرام حقیقت دوست، هادی کاظمی، رسول نجفیان حامد میرباقری، الهام پاوه نژاد، مصطفی طاری و ….

خلاصه داستان قسمت 17 : در قسمت 17 ، در این قسمت فصل عوض شده و سرگرد خفته برای پی گیری پرونده رحمان شجاعت از مافوق خود وقت می گیرد . پژوهای توقیف شده نیز روز به روز بیشتر شده و تقریبا نیمی از محوطه کلانتری را پرکرده است تا اینکه گندم در دانشگاه متوجه می شود که ماشین استادش (نوسان) با پلاک و ماشین قاتل مطابقت دارد…

“شاهگوش” به کارگردانی داود میرباقری و تهیه کنندگی سید محمد امامی و مهران برومند کار طنزی از شرکت تصویر گستر پاسارگاد است که برای پخش در شبکه نمایش خانگی تولید شده.
فرهاد اصلانی، محسن تنابنده، مرجانه گلچین، حمید رضا آذرنگ، شهرام حقیقت دوست، طناز طباطبایی و بسیاری دیگر از چهره های نام آشنای سینما و تلویزیون در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

شاهگوش یک مجموعه ویدئویی در 27 قسمت ۶۰ دقیقه‌ای به نویسندگی و کارگردانی سید داود میرباقری و تهیه‌کنندگی سید محمد امامی و مهران برومند تولید شده در سال ۱۳۹۲ است. با چهره پردازی عبدالله اسکندری ساخت رسمی این سریال، سوم مرداد ۱۳۹۲ با حضور سید محمد خاتمی رییس جمهور سابق ایران آغاز شده است.

نسخه ویژه (همراه با پشت صحنه)

دانلود قسمت هفدهم : دانلود از سرور آپلودبوی / دانلود از سرور ریوآپلود

نسخه کیفیت عالی

دانلود قسمت هفدهم : دانلود از سرور آپلودبوی / دانلود از سرور ریوآپلود

نسخه کم حجم

دانلود قسمت هفدهم : دانلود از سرور آپلودبوی / دانلود از سرور فایل مانی

دانلود پشت صحنه

با سلام خدمت تمام کاربران عزیز … با توجه به درخواست عوامل سریال شاهگوش !

برای حمایت از سریال شاهگوش و پرداخت هزینه مشاهده سریال شاهگوش به صورت اینترنتی لطفا هر مبلغی را که در توانتان هست از طریق درگاه زیر پرداخت کنید :

جهت ورود به وبسایت سریال شاهگوش اینجا کلیک کنید

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه