دانشجویان با ثبت نام در این دانشگاه تبلت دریافت می کنند !

مسوولان دانشگاه سیدنی غربی اعلام کردند:‌ با تهیه ۱۱ هزار تبلت برای دانشجویان و استادان دانشگاه در سال ۲۰۱۳ در راه نوآوری‌های آموزشی و فراهم ساختن فضای آموزشی غیر معمول گام برمی‌دارند.پروفسور کری – لی کرایوس معاون آموزشی با سابقه دانشگاه می‌گوید: در پی انقلابی که فنآوری‌های دیجیتال در امر ارتباطات و مشارکت ایجاد کرده‌اند، مطالعات دانشگاهی نیز از این قضیه مستثنی نخواهند بود.

 

دانشجویان با ثبت نام در این دانشگاه تبلت دریافت می کنند !

 

بازار آموزش به یک بستر روبه رشد برای تبلت‌ها تبدیل شده است، در این راستا کمپانی‌های بزرگ و مشهور در تولید تبلت‌های این بازار را نشانه گرفته‌اند. بعنوان مثال کمپانی اپل با راه‌اندازی برنامه آی بوک خود، به همگان این امکان را داده تا نسبت به تولید و انتشار کتاب ها و سایر مواد درسی اقدام کنند.

بنا به گزارش پایگاه خبری دِ استرالین استرالیا، پروفسور کرایوس افزود: فن‌آوری‌های قابل حمل بخش اصلی سیاست‌های نوگرایانه دانشگاه سیدنی غربی است.

وی گفت: طی دو سال آینده شاهد چالش‌های جدی در زمینه برتری این دانشگاه در شیوه‌های جدید آموزشی بر سایر شیوه‌های سنتی تدریس خواهیم بود.

دانشگاه سیدنی غربی شش دانشکده در سراسر سیدنی و حومه آن دارد که در آنها اینترنت بی‌سیم رایگان نیز در اختیار دانشجویان قرار داده شده است. گفته می‌شود با اهدای این تبلت‌ها به دانشجویان از ارتباط دائمی آن‌ها با دانشگاه در تمام مدت روز اطمینان حاصل می‌شود.

گردآوری:گروه خبر گهر

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه