خلاصه سریال فاطما گل + عکس بازیگران

خلاصه سریال فاطما گل + عکس بازیگران

سریال فاطمه گل (Fatmagül’ün Suçu Ne) یکی از معروف ترین و پربیننده ترین سریال های ترکیه ای است که برن سات پردرآمدترین بازیگر زن ترکیه (بازیگر معروف سریال عشقی ممنوع) در آن ایفای نقش کرده است .

خلاصه سریال فاطما گل + عکس بازیگران, پورتال خبری فرهنگی گهر

فاطمه گل که به مصطفی(با بازی Firat Celik)دلبسته است و می خواهد هر چه سریعتر با او ازدواج کند تا هم از دست زن برادرش رهایی یابد وهم غم فقدان پدر ومادر را به فراموشی بسپارد.ولی آزار و اذیت او توسط چهار نقر مسیر زندگی او را به طور کامل عوض میکند در حالی که مصطفی دیگر حاضر نیست با او ازدواج کند او مجبور میشود تا به عقد کریم ( یکی از چهار نفر با بازی Engin Akyurek) در آمده وهمراه با او به استانبول برود. ولی این پایان داستان نیست در حالی که فاطمه گل با شروع یک زندگی جدید در استانبول در پی فراموش کردن گذشته تاریک خود است ورود دوباره مصطفی به استانبول همه چیز را عوض می کند.

داستان سریال فاطمه گل 

فاطمه گل اسم دختری هست که با برادر عقل شیرین و زن داداشش و برادر زاده ی ۶ سالش در یک روستا زندگی میکنه.فاطمه نامزدی دارد به نام مصطفی که پسر خوبی به نظر میرسید. در این روستا پسر دیگه ای به نام کریم با زنی به نام مریم زندگی میکند,مریم بعد فوت مادر کریم انرا بزرگ کرده و وابستگی خاصی بهم دارند.

این روستای خوش آب و هوا محل اقامتگاه ویلایی ثروتمندان ترکیه از جمله خانواده ی یاشار ها هست که قسمتی دیگه از بازیگران سریال را تشکیل میدهند.

پسر رشاط یاشار یعنی سلیم یاشار برای برگزاری جشن نامزدیش با نامزدش ملتم وارد این روستا می شوند تا کنار ویلاهای مجللشان این جشن را برگزار کنند.سلیم دوتا دوست دیگه هم دارد به نام های اردوان که از یک طرف پسر عموش محسوب میشود و از طرف دیگه یک دوست …دوست دیگر او به نام مورال است که این سه تا با کریم روابط صمیمانه ای دارند.

شب جشن نامزدی, فاطمه هم برای کار به ویلای یاشار ها میره.از طرفی پسرها از بس مشروب خورده بودن به حال خودشان نبودند و شب موقع برگشتن در راه فاطمه را می بینند و انچه نباید اتفاق بیفته می افته و سه نفری به او تجاوز می کنن.تنها کسی که به خودش واقف بوده کریم بوده که کاره خاصی نمیکند و فقط تا صبح بالای سره فاطمه می شینه.

خلاصه این خبر در روستا میپیچه و نامزدی فاطما بهم میخورد و خانواده ی یاشارها برای سرپوشونی به این قضیه تمام داستان را میندازن سره کریم و کریم هم هرچقدر فکر میکنه یادش نمیاید شب قبل کاری کرده یا نه.از طرف دیگه زن برادر فاطمه میاد تا طلب باج کنه و دهنش را ببنده چون طرفای جایی که به فاطمه تجاوز شده حلقه ی نامزدی سلیم را پیدا میکند.

کریم قانع میشود که اینکار را به گردن بگیره و با گرفتن کلی پول از کشور خارج شود و زن برادر فاطمه هم با گرفتن کلی پول راهی استانبول میشود همراه با فاطمه و شوهر و فرزندش.ازطرفی فاطمه تهدید میشود تا حرفی به پلیس نزند و طوری وانمود می شود که فاطمه با کریم رابطه داشته وبرای واقعی کردن داستان خودشان یه عقد بین کریم و فاطمه میخوانند.

اتفاقای زیادی در این سریال می افته از جمله عاشق شدن تدریجی کریم به فاطمه و سرباز زدن از رفتن به خارج از کشور و …..

 

تصاویر سریال فاطمه گل

خلاصه سریال فاطما گل + عکس بازیگران, پورتال خبری فرهنگی گهر خلاصه سریال فاطما گل + عکس بازیگران, پورتال خبری فرهنگی گهر
خلاصه سریال فاطما گل + عکس بازیگران, پورتال خبری فرهنگی گهر خلاصه سریال فاطما گل + عکس بازیگران, پورتال خبری فرهنگی گهر خلاصه سریال فاطما گل + عکس بازیگران, پورتال خبری فرهنگی گهر خلاصه سریال فاطما گل + عکس بازیگران, پورتال خبری فرهنگی گهر خلاصه سریال فاطما گل + عکس بازیگران, پورتال خبری فرهنگی گهر خلاصه سریال فاطما گل + عکس بازیگران, پورتال خبری فرهنگی گهر خلاصه سریال فاطما گل + عکس بازیگران, پورتال خبری فرهنگی گهر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي