خرید صندلی کامپیوتر و اصول آن

دسته بندي : خانواده,سبک زندگی
تاريخ : 18 مهر

صندلی یکی از اجزا و لوازم کار فوق العاده مهم است چرا که با انتخاب یک صندلی غیراصولی آسیبهای جدی و جبران ناپذیری به کمر خود خواهید زد در ادامه اصول خرید صندلی کامپیوتر مناسب را می خوانید

خرید صندلی کامپیوتر و اصول آن

خرید صندلی کامپیوتر و اصول آن, پورتال خبری فرهنگی گهر

راهنمای خرید صندلی کامپیوتر

ممکن است شما یک دانشجو باشید، والدینی از یک دانش آموز کوشا و یا یک فرد اهل مطالعه یا کار در منزل؛ تفاوتی نمی کند با هر یک از این توصیفات قطعا می دانید که وسایل موردنیاز شما برای به انجام رسیدن آنچه می خواهید، میز و صندلی کامپیوتر است. با توجه به فعالیتی که بر روی میز تحریر یا میز کار خود انجام می دهید، ابعاد میز را تعیین کنید و در مرحله آخر به سراغ انتخاب صندلی مناسب برای میز تحریر خود باشید. این نوع صندلی اغلب به صندلی کامپیوتر معروف است، خرید صندلی کامپیوتر را با توجه به ویژگی هایش انجام دهید:

 

فضایی که میز کار شما قرار دارد کجاست؟ اگر میز کامپیوتر را در دکوراسیون اتاق کار قرار داده اید که می توانید گزینه های بیشتری برای انتخاب داشته باشید. قطعا در این فضا زمان بیشتری را پشت میز تحریر یا میز کامپیوتر می گذرانید و فضای بیشتری هم در اختیار دارید. پس مهم نیست صندلی کامپیوتر در چه ابعاد و اندازه ای باشد، بیشتر به کارایی و راحت بودن آن فکر کنید.

 

یکی از نکات مهم برای خرید صندلی کامپیوتر این است که بتوانید ارتفاع صندلی را با توجه به قد خود و فعالیتی که انجام می دهید، تنظیم کنید. اهرمی که در زیر صندلی قرار دارد این امکان را به شما می دهد.

 

برخی افراد دوست دارند پشت صندلی بلندی داشته باشند تا به هنگام تکیه دادن تمام ستون فقرات شان را بتوانند به صندلی تکیه دهند. با اینکار کمتر خسته شده و راحت تر کار خواهند کرد. صندلی کامپیوتر با این مشخصات تنوع کمتری در بازار دارند و بیشتر اوقات برای صندلی مدیریت در ادارات و شرکت ها استقاده می شود.

 

اگر اتاق کار یا فضای میز تحریر یا میز کامپیوتر کوچکی دارید، بهتر است از صندلی های کوچکتر و حتی بدون دسته استفاده کنید. البته صندلی کامپیوتر دسته دار برای خستگی دست مناسب تر است. تنوع رنگی و استفاده از رنگ متفاوت، رئحیه شما را شادتر می کند.

 

مدل هایی با فرم متفاوت و گرد و یا پشتی کوتاه هم زیبایی خاص خود را دارد. برای انتخاب رنگ هم به ترکیب رنگی دکوراسیون خود دقت کنید. می توانید از رنگ های مشابه یا متضاد با فضای کار خود برای صندلی چرخدار استفاده کنید.

 

برای اتاق کودک و تجهیز میز تحریر و صندلی کامیپوتر به سراغ مدل های کودکانه بروید. با این مدل ها هیجان و ذوق بیشتری برای فرزند شما ایجاد می شود تا به سراغ مطالعه و انجام تکالیف خود برود. برای دکوراسیون دخترانه یا اتاق خواب پسرانه مدل های متفاوتی را می توانید پیدا کنید.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي