حرف های تازه گلشیفته فراهانی درباره خودش و همسرش / عکس

تاريخ : 22 اسفند

در این مقاله متن حرف های تازه گلشیفته فراهانی درباره خودش و همسرش / عکس را برای شما انتخاب کرده ایم بعلاوه بیوگرافی کوتاهی از این بازیگر. با سایت گهر همراه باشید.

گلشیفته فراهانی بازیگر مشهور سینمای ایران که اکنون شهرتش را مدیون بازی در دو فیلم ضد ایرانی است در گفتگو با هفته نامه آلمانی اشپیگل گفته که دو سال است که از همسرش جدا شده است.

.

حرف های تازه گلشیفته فراهانی درباره خودش و همسرش / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

.

گلشیفته فراهانی (متولد ۱۹ تیر ۱۳۶۲ در تهران) بازیگر و نوازنده ایرانی است. او فرزند بهزاد فراهانی و فهیمه رحیم‌نیا و خواهر شقایق فراهانی بازیگران سینما و تلویزیون است.او در سال ۱۳۸۴ با امین مهدوی (به گزارش برخی از سایتها بهایی می باشد) ازدواج کرد.

.

حرف های تازه گلشیفته فراهانی درباره خودش و همسرش / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر.

‌فراهانی به هفته نامه آلمانی می گوید اصلا سیاسی نیست و والدین و خواهرش برای دیدن او دائم در خط تهران – پاریس در رفت و آمد هستند ، و دلیل اینکه کسی انها را اذیت نمی کند این است که او فقط به هنر مشغول است.

خبرنگار هفته نامه آلمانی سپس درباره جدایی گلشیفته از همسرش می پرسد. او می گوید: زمانی که من ایران را ترک کردم با همسرم بودم و حتی دو سال نیز با هم در خارج از ایران زندگی کردیم اما حالا دیگر از هم جدا شده ایم. و البته توضیح بیشتری درباره چرایی این جدایی نمی دهد. خبرنگار مجله آلمانی برای اینکه مصاحبه اش را با یک فضای عاطفی به پایان ببرد درباره مردی می پرسد که در فیلم “خورش آلو با مرغ”، از فرط عشق جان می دهد. گلشیفته نیز از فرصت استفاده می کند و مردم ایران عاشقان بی نظیری در دنیا معرفی می کند که همه چیزشان را در راه عشق می دهند.

.

حرف های تازه گلشیفته فراهانی درباره خودش و همسرش / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

.

«گلشیفته فراهانی» اعلام کرد: «در ایران من یک شاه ماهی در رودخانه بودم، اما در هالیوود مثل یک ماهی در اقیانوس هستم و این خیلی سخت است.»

شبکه‌ی تلویزیونی «الجزیره» در مصاحبه‌ با «گلشیفته فراهانی» که درجریان برگزاری اولین جشنواره‌ فیلم ترایبکا دوحه انجام شد، به پای صحبت گلشیفته فراهانی نشست.

این بازیگر ۳۱ ساله گفت: «در ایران بهترین فیلم‌نامه‌ها به من پیشنهاد می‌شد، اما در خارج از ایران برای گرفتن یک نقش باید بجنگم.»

.

حرف های تازه گلشیفته فراهانی درباره خودش و همسرش / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

.
الجزیره با اشاره به این‌که اولین نقش‌آفرینی «فراهانی» در ۱۴ سالگی در فیلم «درخت گلابی» داریوش مهرجویی بوده است، از قول وی نوشت: «می‌خواستم مردم را تحت تاثیر قرار بدهم. با نواختن موسیقی کلاسیک، شما برای جمعی از مردم می‌نوازید که تحصیل‌کرده و با معلومات هستند. من می‌خواستم تغییر مثبتی در این اکثریت ایجاد کنم و در این راه سینما بهترین زبان بود.»
وی اظهار کرد: «یکی از اهداف من این بود که نوع دیگری از رفتار یک ستاره‌ را معرفی کنم. من عاشق فلسفه‌ تائوئیسم هستم. یک مثل هست که می‌گوید انسان باید مثل اقیانوس زندگی کند. اقیانوس بیشترین آب‌های جهان را دارد، اما در پایین‌ترین نقطه زمین قرار گرفته و آب همه رودخانه‌ها به آن می‌ریزد. من همیشه سعی کرده‌ام که مطابق این فلسفه زندگی کنم.»

.

حرف های تازه گلشیفته فراهانی درباره خودش و همسرش / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

وی در  ادامه گفت: «من به مردم کشورم احترام می‌گذارم، به من دختر کشور می‌گفتند. چه بخواهم یا نه، من نماینده‌ ایران هستم و مردم مسوولیت من را بیشتر می‌کنند.»

«فراهانی» در پایان با تاسف از اینکه فرصت بازی در فیلم «شاهزاده پارسی» را از دست داده است، تاکید کرد مطمئمنا این را جبران خواهد کرد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي