جنجالی ترین خیانت های هالیوودی ها در سال 2012

این خیلی بد است اما امروزه خیانت امری عادی شده است.  اما وقتی این خیانت در معرض توجه همگان قرار گیرد چه می شود، فرد مقابل نیز در عموم رسوا شده و این عمل زشت تر جلوه می کند. پس چرا ستاره ها وقتی می دانند که بالاخره لو می روند باز هم خیانت می کنند؟ دکتر چارلز سوفی روانشناس اهل لس آنجس می گوید: مردان افرادی هستند که احتمالا مدت زمان طولانی خیانت کرده و لو می روند. آنها معمولا با فردی که قدرت کمتری دارد نامزد می کنند تا حس کنترل کردن خود را ادامه بدهند، که بخشی از رفتارهای مربوط به خیانت شان است که در اولین خیانت کسب کرده اند.
بدترین رسوایی ها و خیانت ستاره ها در سال 2012

جاستین بیبر و سلنا گومز این مورد می تواند بزرگ ترین رسوایی خیانت در سال 2012 باشد، یا می تواند اصلا هیچ چیزی نباشد. با استناد به حرف جاستین بیبر، این تماما بستگی به چیزی که می خواهید باور کنید دارد، و در اوایل ماه نوامبر یکی از حرف و حدیث های عادی  جاستین بیبر و سلنا گومز یک سال بعد از شروع رابطه شان بود. دیگر شب های سینمایی بیشتری برای این دو در  Staples Center وجود نخواهد داشت. دیگر شرکت در جشن های خاص رمانتیک وجود ندارد. طبق گفته گزارشگران رابطه جاستین به مانکن ویکتوریا سکرت بیش از یک سری عکس های احمقانه است. Postو Daily News روزنامه های نیویورکی ادعا کردند جاستین بعد از یک مهمانی شبانه با این دختر  روبرو شده و از او شماره خواسته است. برخی از مدل ها هستند که با جسارت توجه مرد را از عشقش برگردانده و به سمت خود می کشند. باربارا پالوین مدل 19 ساله ویکتوریا سکرت عنوان زن دیگر را دریافت کرد. او عکسی از خودش و جاستین بیبر از پشت صحنه Blue Steel در توییترش گذاشت و این دو نوجوان روز بعد در برادوی برای نمایش شیر شاه با هم دیده شدند. گومز هم یک عکس از جاستین و پالوین در توییتر قرار داد بدون اینکه هیچ کامنتی بنویسد- مثل اینکه بهتر دید بازار شایعات را داغ نگه دارد. با این حال پالوین به شدت وجود هر رابطه ای را انکار کرد و گفت او و جاستین فقط دوست هستند. و چند هفته بعد جاستین و سلنا باز هم در رستوران، هتل یا دوچرخه سواری با هم دیده شوند- این دو قرار است باز با هم باشند.

جنجالی ترین خیانت های هالیوودی ها در سال 2012

رابرت پتینسون و کریستین استوارت

از گرگ و میش تا کشیده شدن به سر تیتر مجلات، از سال 2012 به بعد شایعاتی زیادی در مورد رابطه عاشقانه بین رابرت پتینسون و کریستین استوارت بر سر زبان ها بود. بعد از عکس های کریستین در حال عشق ورزی با کارگردان سفید برفی و شکارچی، روپرت سندرس خیانت او رو شد و کریستین در مورد این موضوع شفاف و واضح صحبت کرد و اعتراف کرد که با این کارگردان متاهل رابطه دارد. او گفت:  من واقعا به خاطر  آسیب و شرمساری که به نزدیکانم روا داشتم و هرکسی که  این خیانت روی او اثر گذاشته متاسفم. این بی عقلی زودگذر مهم ترین چیز در زندگی ام را به خطر انداخت: یعنی کسی که عاشقش هستم و بیشتر از همه مورد احترام من است رابرت. من عاشقت هستم، من عاشقت هستم، خیلی متاسفم. این اولین تلاش کریستین برای آشتی کردن بود در میان تلاش های زیاد دیگرش (مثل پوشیدن لباس پتینسون در انظار عمومی بدون خجالت)، اما در نهایت استوارت جایگاهش را تثبیت کرد و باعث بازگشت بازیگر نقش اول گرگ و میش شد-درست زمانی که چهارمین و آخرین بدهی های حق امتیاز مولتی میلیون دلاری شان را پرداخت می کرد.

جنجالی ترین خیانت های هالیوودی ها در سال 2012

ریتا اورا و راب کارداشیان

ما تصور چنین اتفاقی را نداشتیم. می دانستیم که کارداشیان توانایی بازی کردن با آدم ها را دارد، اما ریتا اورا چه؟ ظاهرا او فقط با یک نفر به راب خیانت نکرده…. ریتا با پسرهای زیادی رابطه داشته. راب در توییترش نوشت: ما وقتی با هم بودیم او با 20 مرد دیگر رابطه داشت و بهم خیانت کرد. من فکر می کنم حالا که از هم جدا شده ایم او با چند نفر دیگر دوست خواهد شد؟

جنجالی ترین خیانت های هالیوودی ها در سال 2012

هایدی کلوم و سل

اگرچه جدایی آنها به اندازه کافی تعجب برانگیز نبود- شایعه شد که هایدی با بادیگاردشان بوده و به سل خیانت کرده. این شایعه های مربوط به  بادیگارد او به نام مارتین کریستین به حقیقت پیوست.

جنجالی ترین خیانت های هالیوودی ها در سال 2012

جیسون آلدین و جسیکا یوزری

جیسون آلدین در ماه اکتبر به خاطر  انتشار عکس هایش در اینترنت با یک زن- بریتانی کر امیرکن آیدول فصل 11، و نه همسرش جسیکا یوزری- در ملا عام عذرخواهی کرد. او نوشت: حقیقت دارد من این کار زشت را انجام دادم. من در مهمانی بودم و حسابی مست کرده بودم و کنترلم از دستم خارج شده بود.

جنجالی ترین خیانت های هالیوودی ها در سال 2012
منبع: leev.com
اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه