جزییات و زمان پخش فصل دوم بانوی عمارت

دسته بندي : فیلم و سریال
تاريخ : 15 بهمن

پس از اتمام سریال جذاب و تاریخی بانوی عمارت، خبرهایی درباره پخش فصل دوم آن به گوش میرسد. جزییات و زمان پخش فصل دوم بانوی عمارت در مطلب زیر با ما همراه باشید…

جزییات و زمان پخش فصل دوم بانوی عمارت

جزییات و زمان پخش فصل دوم بانوی عمارت, پورتال خبری فرهنگی گهر

نگارش فصل دوم مجموعه «بانوی عمارت» با استقبال مخاطبان از این مجموعه و درخواست مدیران سیما آغاز شده است.
براساس همین خبر: مجید مولایی تهیه‌کننده مجموعه «بانوی عمارت» با اعلام خبر شروع نگارش فصل دوم این مجموعه گفت: احسان جوانمرد نویسنده فصل یک «بانوی عمارت» مشغول نگارش فصل دوم این مجموعه است، اما به دلیل سرعت در کار نگارش، شاید لازم باشد تا تعدادی نویسنده دیگر نیز در زمینه نگارش این فصل به او کمک کنند تا متن زودتر آماده شود.

وی تاکید کرد: نگارش فصل اول این مجموعه یک سال و نیم طول کشید و اکنون با استقبال مخاطبان از پخش فصل اول این سریال و خواست مدیران سیما برای زودتر ساخته‌شدن فصل دوم این مجموعه، باید بخش دوم را با سرعتی بیشتر آماده کنیم و ممکن است ناگزیر باشیم از یک تیم نویسنده استفاده کنیم.

جزییات و زمان پخش فصل دوم بانوی عمارت, پورتال خبری فرهنگی گهر

فصل دوم بانوی عمارت ـ همایون اسعدیان

این تهیه‌کننده داستان فصل دوم «بانوی عمارت» را در ادامه قصه فصل اول دانست و افزود: از ابتدا قرار بود این مجموعه در دو فصل ساخته شود، اما ساخت فصل دوم را موکول به پخش فصل نخست کردیم. تاکنون یک قسمت از فیلم‌نامه فصل دوم «بانوی عمارت» نگارش شده و به‌محض اینکه خط کلی داستان مشخص شود، تصویربرداری کار را شروع می‌کنیم.

مولایی زمان شروع پیش‌تولید فصل دوم «بانوی عمارت» را در سال ۹۸ اعلام کرد و گفت: کیفیت در مرحله نگارش برای ما حائز اهمیت است و باید در فصل دوم نیز متن به‌ خوبی پیش رود تا کار را شروع کنیم. ساخت فصل دوم یک مجموعه به دلیل این که مخاطب باشخصیت‌ها و اثر ارتباط برقرار کرده، خوب است اما ازاین‌ جهت که مخاطب نمونه‌ای برای مقایسه دارد کار را سخت و پیچیده‌تر می‌کند.

فصل دوم مجموعه «بانوی عمارت» در ۳۵-۴۰ قسمت به سفارش مرکز سیما فیلم نوشته و ساخته می‌شود.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

  1. ahmadrezafathi

    فصل ۲ ساخته میشه یا نه

    1. صمصامشیرازی

      سریال،بانوی،عمارت،اگربه،دلیل،حاضرنشدن،اقای
      حسام،منظور،درسریال،به،دلیل،اختلاف،باکارگردان
      است،بنده،حاضرم،نقش،ایشان،رابه،خوبی،بازی
      کنم

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي